Microsoft uvolnil další CTP Windows Vista a také Windows Longhorn Serveru

Diskuze čtenářů k článku

eqixat  |  20. 12. 2005 23:10

"Vylepšeny byly i nástroje pro rodiče. Mají možnost omezit dětem čas, po který mohou hrát hry a také mohou některé hry zakázat (na základě ESRB ratingu). Rovněž mohou rodiče detailně monitorovat, co jejich děti na počítači dělají."
myslím, že to nakonec bude naopak. že děti to nainstalujou a pak budou rodičům omezovat co můžou dělat na pc a monitorovat co tam dělají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  21. 12. 2005 17:43

na tom neco bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
corax  |  01. 01. 2006 12:57

Přesně..chichi !!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  20. 12. 2005 21:34

Hm... Trillian ze je spatnej? Tak nevim jako... ICQ mam jen par tydnu... ale nez jsem si ho vytvoril tak jsem par hodin procital net a hledal co si dat za program... A jako nejlepsi mi vysel Trillian, bylo to taky kvuli podpore IRC (no nakonec mi stejne staci ten co je v Opere) Okna tam jdou nastavit perfektne... Vsechno jak chci... jsem s nim absolutne spokojeny... navic je tam perfektne zpracovana historie... zadna reklama... zadny spam a stabilita je perfektni... moznost pluginu taky... skinovatelnost taky... proste mi tam nic nechybi... a jestli neco ano tak to jde pridat pluginem... i kdyz pred par dny jsem nasel panel do Opery ktery tam da ICQ tak mooozna zavrhnu i Trillian a necham si jen operu kde mam uz tak Email, IRC, a ted i mozna ICQ...
jo a opravdu nejde dat odpovedet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evel  |  20. 12. 2005 18:44

Na trillian zapomen.. je to desny soft.. mel jsem to chvilu jak jsem zkousel alternativu na icq , mirandu nebo trillian. Vzdyt tam pomalu ani nejde poradne nastavit defaultni velikost okna pro psani zpravy (tusim je na to potreba stahnout special plugin ktery to nastavi).. a vubec ten soft je strasne malo flexibilni. Miranda ma vsechno a jeste spoustu navic..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evel  |  20. 12. 2005 18:42

Nerozumeli jsme si.. Nemyslel jsem jen dve okna na pozadi jako v systemu.. ale dve okna na obrazovce :). Klidne tech aplikaci muzu mit i 20 ale na obrazovku soucasne mam maximalizovano pouze 2. Situaci kde bych vyuzil vic opravdu moc neni , jsou to spise vyjimky..
P.S nejak nefunguje odpoved na zpravy..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  20. 12. 2005 17:42

Tak me napada... kazdy vsude rika jak je to naklapeni oken hardwarove narocne ale nikde neni zadny test ktery by ukazoval jaky to ma dopad na vykon Tak jak to muzete vedet? To trosku nechapu... A kdyz to treba na Linuxu je uz roky.. a bezi to v pohode... tak bych rekl ze to naroky moc velke mit nemuze... a i kdyby tak v dobe dnesnich PC... to bude tak maximalne nejakych 10-20% (muj skromny odhad) Jinak to ze mate v PC otevrene max. dve okna... To asi PC moc casto nepouzivate... asi jen na psani emailu, cteni webu, sem tam nejaky film ci hra a mp3... co? Ja treba potrebuji mit otevreny Inventor (nebo jiny 3D program) + treba AutoCAD + word + excel + web a spoooustu dalsich programu soucasne... napr kdyz prekresluji vykres z 2D do 3D tak uplne placu ze nemam druhy monitor :( a tak jen doufam ze na platfome windows se brzo objevi naklapena okna, abych si jednoduse mohl dat CAD a Inventor, CAD naklonit a pak jen kreslit :D Bylo by to mnohem pohodlnejsi nez jen prepinat mezi palikacemi... Nebo pri strihani videa se to muze taky hodit... Rozhodne to ma svuj smysl a uzivatele kteri PC vyuzivaji prevazne k praci to jiste uvitaji.

Jinak co se treba ICQ tyce a jeho vzhledu... muzu vrele doporucit Trillian ;) http://www.indian.xf.cz/desktop/aktualni.JPG skinu je do nej hodne ale ja ponechal zakladni modry...

Jinak mozna nekoho z vas zarazilo proc mam tolik vyuzite pameti, kdyz tam nemam nic zaple... Ale ono to trosku klame vetsinou je tam toho v takovem tray jeste vic http://www.indian.xf.cz/desktop/tray.JPG nastesti to jde poschovavat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evel  |  20. 12. 2005 16:53

Musim uznat ze ten prvni modry setup se mi docela zamlouva.. akorat bych tam ubral bar toolbaru a ukazovacich udaju.
Ja mam tohle:
http://www.evel.d2.cz/desktop/1.jpg
nez jsem upgradnul na mirandu jsem mel tohle
http://www.evel.d2.cz/desktop/2.jpg
Je to za pomoci window blindsu ale taky jsem to nainstaloval pred cca 2-3 roku jak vysel windows XP a jaksi jsem u toho aji zustal , jen pozadi jsem zmenil nekolikrat.. no a zda se ze u toho zustanu jeste dobrejch par roku.
Nejvetsi vyhoda je existence tlacitka 'always on top' pro vsechna okna.. nejvetsi ulet od microsoftu je ze ho nemaji standardne ve windowsu.
Naklonit okna a zvetsit viditelnost je pekna vec ale za tu cenu (HW naroky) to fakt nestoji.. a osobne bych to asi ani nikdy nepouzil.. bohate si vystacim s taskbarem.. kdyz je tech oken az moc tak si ho udelam na dva radky... asi vec vkusu ale jak je videt z meho SStu mam rad optimalizaci plochy.. a proto mam i jen jeden maly toolbar radek u IE.. takze vic jak dve okna zaroven na desktopu snad nikdy nemam.. aji ty dve jsou pekna vyjimka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  20. 12. 2005 15:53

http://www.barca.kvalitne.cz/screen1.jpg
http://www.barca.kvalitne.cz/screen2.jpg
http://www.barca.kvalitne.cz/screen3.jpg

a nemusím nic instalovat stačí si stáhnout themes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  20. 12. 2005 14:44

No je pekne ze si nekteri mysli ze 3D je na prd... ale to se asi celkem pletou... ale to je jejich chyba
Ja bych to velmi rad vyuzil protoze kdyz treba neco delam taky bych rad usetril misto na plose tim ze bych si nejake okno naklonil a tim ho zmensil ale stale bych videl co na nem je... Relk bych ze to dokaze trosku nahradit pripadny druhy monitor ktery nemam Kazdy kdo to asi pouzival mi da za pravdu ze je to fajn vec... jinak co se vysperkovani plochy tyce

http://www.indian.xf.cz/desktop/plocha1.JPG
http://www.indian.xf.cz/desktop/plocha2.JPG
http://www.indian.xf.cz/desktop/plocha3.JPG
http://www.indian.xf.cz/desktop/plocha4.JPG

ukaz co mas ty? rad si tam neco pridam
jinak pro stouraly co si mysli ze to ,,zere,, moc MB RAM (naroky na RAM jsou cca 15MB)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  20. 12. 2005 13:39

Jak z toho mám poznat o co jde?

Microsoft VBScript runtime error '800a01f4'

Variable is undefined: 'gUser'

/Article/Show_Article_INC.asp, line 24

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  20. 12. 2005 12:24

a proč jsou ty okna šikmo a ne normálně vysvětlí mi to někdo??? jaký to má význam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evel  |  20. 12. 2005 12:34

voe , protoze je to cool a IN delat veci ve 3D voe , ne? 2D je stary voe , mam v kompu uber super 3D grafiku tak ji chci vyuzit na 100% voe , ne?
Takze asi tak nejak by vypadala odpoved na otazku proc je to ve 3d :). To ze je to daleko neprehlednejsi , pomalejsi a navic ani neni moc pekne uz je sekundarni.. hlavni je ze to bude mit label full 3D support. Uznavam ze to bude zajimave si s tim pohrat na par hodin , pripadne ty okna mit takova u pocitace u ktereho si jen poustim hudbu a filmy kvuli estetice ale tam nekde to skonci.. takze vyuzijou to jen bezny uzivatele ktere jsou vygumovani propagandou ze vsechno co je v 3D je lepsi a ostatni ztrata casu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  20. 12. 2005 12:44

ty jsi ale vseznalek; pokud mas otevrenou spoustu oken tak tohle vazne usnadni nalezeni toho ktere hledas. doma na macu uz to pouzivam nejakou chvili a v praci ve windows mi to chybi. rozhled z Modran az do Branika a otevrenou mysl aby u tebe clovek pohledal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter S.  |  20. 12. 2005 13:18

Alternatívna možnosť ako sprehľadniť keď ma človek veľa okien sú virtuálne plochy. Bude táto funkcia v novej viste implementovaná?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evel  |  20. 12. 2005 13:27

Hehe.. ja to vedel.. chystal jsem se puvodne dopsat ze to prevazne oceni uzivatele Macintrashu u kterych je prioritou precpane prostredi grafickejma prvkama za cenu rychlosti jak pocitace tak ovladani toho prostredi navic v absenci taskbaru je tohle velice 'uzitecna' vec. Rozumnym lidem na organizaci bohate staci taskbar.. Pro upresneni mam rad pekna prostredi a mam vyskinovane XPcka.. ale vsechno ma sve meze.. 3d okna si dovedu predstavit az za 10 let.. kdy narok na HW bude zanedbatelne malej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indian  |  20. 12. 2005 12:12

Hm... je sice pekne ze uz je tady build 5270 ale tak trosku by me zajimalo kam se podelo 3D ? tady na obrazcich je:
http://blog.joycode.com/images/blog.joycode.com/moslem/821/r_12.jpg
http://blog.joycode.com/images/blog.joycode.com/moslem/821/r_13.jpg
http://blog.joycode.com/images/blog.joycode.com/moslem/821/r_A6.jpg

ale to je build 4074, tak by me celkem zajimalo jestli to bude/je v build 5270...
Docela se na to tesim a cekam az to bude ale jestli to nebude... tak asi prejdu na nejakou distribuci Linuxu ktera to podporuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ekim  |  20. 12. 2005 13:14

Tucnak to umi jakaejkoliv.... de jen o to si najit ten onen Window Manager..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j  |  20. 12. 2005 11:01

kdy ze je planovany zacatek prodeje W Vista?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wascheck, Wascheck  |  20. 12. 2005 11:58

na podzim pristiho roku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor