Microsoft uvedl specifikace knihoven DirectX 11.1 pro Windows 8

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

04. 05. 2012 13:45

Multiplatformní DirectX asi nikdy nebude, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 05. 2012 23:51

..aby ve hrách byla voda vodovatější, stíny dynamičtější, scrolling paralaxnější, tesselace hlubší a všechno o kus víc nablýskané, průhledné, rozmazané, a...
...dražší (rozuměj nové, potřebné ke spuštění atp.)
docela bych byl rád, aby se vývoj grafických standartů / karet tak na dva až tři roky zastavil, softwarové firmy by vyždímali maximum z toho co je (čili grafika by se nadále zlepšovala stejným tempem) a člověk by ušetřil.. kdo to má furt kupovat, aby si trošku zahrál :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor