Právě představu ovládání RPG mám celkem jasnou. Boj se sekerou, mečem a štítem, magie .... to bude paráda.
(btw. vzpomínáte na Black&White jak se čarovalo? ideální řešení pro Natal, akorát obouruč). Prostě se hry posunou blíže k realitě a především RPG. Když je někdo obratný a má dobrou fyzičku, bude spíše bojovníkem, Ze studijních typů se zase stanou mágové, protože naučit se několik desítek kouzel a pak je ve stresu sypat na protivníka nebude žádná sranda a jen tak mimochodem ohánět se staffkou nebo dýkou když dojde mana donutí studijní typy se pohnout. Při představě on-line hraní se mi zbíhají sliny.
--
Co se ovládání strategií týče, ideální ovládání nám předvádí Minority Report, až na to že bez rukavic, ukážu na jednotku, ukážu na cíl, obouruč označím více jednotek atp...
--
FPS je možná jedniná věc kterou si nedovedu představit (kromě míření prsty), především nevím co s plížením. Jsem zvědav kolik nadčenců bude kráčet před televizí stylem "kačena" simulujíce pohyb v přikrčení, každopádně nikdo netvrdí že to designéři her nevymyslí jinak, mít trochu času Xbox a Natal k dispozici s nějakou MotionCapture aplikaci, která mi ukáže co vlasntě natal "vidí" dala byse najít spousta pohybů pro jednotlivé akce ve hrách, tak aby byly na pomezí reálnosti a použitelnosti.
--
na závěr musím přiznat, že Natal je věc, která mě nejspíš dožene k nákupu konzole. Takže hurá makat a šetřit na ježíška.