Microsoft utratí za reklamu na Windows 8.1 rekordních 7 miliard korun

Microsoft utratí za reklamu na Windows 8.1 rekordních 7 miliard korun

České ministerstvo kultury v roce 2012 disponovalo rozpočtem okolo 8,5 miliard korun. Microsoft v letošním fiskálním roce (červenec 2013 – červen 2014 včetně) utratí jen za reklamu a různé maloobchodní akce spojené s prodejem Windows 8.1 ohromných 405 milionů dolarů. To po přepočtu odpovídá asi 7,7 miliardám korun.

Jen pro představu, ve fiskálním roce 2012/2013 Microsoft utratil za reklamu na Windows 8.0 o třetinu méně a přesto jsme byli televizními šoty a billboardy zahlceni i u nás.

Klepněte pro větší obrázek
Loni Microsoft ve svých reklamách seznamoval zákazníky s Metrem. Letos je bude přesvědčovat o tom, že to je přesně to, po čem touží.

Obrovská finanční injekce má Microsoftu podle respektovaného blogera Paula Thurrotta z webu Winsupersite zajistit prodej alespoň 16 milionů tabletů s Windows během vánoční sezóny. To je poměrně velká výzva.

Zatímco loni firma investovala do reklamy, která měla zákazníky seznámit s novým prostředím Osmiček, letos dostalo marketingové oddělení za úkol přesvědčit zákazníky, že toto prostředí opravdu chtějí. Jak to dopadne, se dozvíme už v lednu příští rok, kdy se Microsoft pochlubí s výsledky svého hospodaření za druhé čtvrtletí fiskálního roku 2013/2014.

Diskuze (152) | Najednou to jde. Aneb proč a jak Vodafone míří s LTE na vesnice

Témata článku: Microsoft, Windows, Byznys, Operační systémy, Windows 8, Reklama, Finanční injekce, Windows 8.1, Holiday, Miliarda korun, České ministerstvo, Rekord, Season, Billboard, Velká výzva, Bubble

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší