Microsoft utratí na marketingu Windows 8 přes miliardu dolarů

Microsoft utratí na marketingu Windows 8 přes miliardu dolarů

Microsoft poslední dobou prochází znovuzrozením a velmi si slibuje od operačního systému Windows 8. Forbes tvrdí, že společnost hodlá do obří marketingové kampaně kolem nového systému vložit přes miliardu dolarů.

Konkrétně se jedná o hranici 1,5 až 1,8 miliardy dolarů, což je takřka trojnásobek toho, co Microsoft využil při propagaci systému Windows Phone 7. WSJ informuje, že kampaň startuje už tento víkend, kdy se dočkáme také začátku předprodeje několika počítačů a tabletů s Windows 8.

Klepněte pro větší obrázek
Kromě televize se reklamy budou objevovat i na městských stěnách

Počítat máme s velkým nášupem reklam na tuzemských i celosvětových televizních kanálech, které Microsoft vyvíjí ve spolupráci s reklamní agenturou Crispin Porter + Bogusky. Jak už ale víme z dřívějších zpráv, dočkáme se i méně tradičních virálů, které v současné době lákají na tablety Surface.

Windows 8 vstoupí do prodeje 26. října letošního roku a do té doby můžeme očekávat mocný tlak ze strany marketingové divize. Prozatím není jasné, v jakém stylu hodlá Microsoft v reklamách zabodovat, dřívější úniky ale poukazují na styl „podívejte se, jak používat Windows 8“.

Diskuze (71) Další článek: První americký patent popisuje DRM pro 3D tiskárny

Témata článku: Microsoft, Windows, Byznys, Windows 8, Marketing, Forbes, Surface Phone

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů