Microsoft poslední dobou prochází znovuzrozením a velmi si slibuje od operačního systému Windows 8. Forbes tvrdí, že společnost hodlá do obří marketingové kampaně kolem nového systému vložit přes miliardu dolarů.
Konkrétně se jedná o hranici 1,5 až 1,8 miliardy dolarů, což je takřka trojnásobek toho, co Microsoft využil při propagaci systému Windows Phone 7. WSJ informuje, že kampaň startuje už tento víkend, kdy se dočkáme také začátku předprodeje několika počítačů a tabletů s Windows 8.

Kromě televize se reklamy budou objevovat i na městských stěnách
Počítat máme s velkým nášupem reklam na tuzemských i celosvětových televizních kanálech, které Microsoft vyvíjí ve spolupráci s reklamní agenturou Crispin Porter + Bogusky. Jak už ale víme z dřívějších zpráv, dočkáme se i méně tradičních virálů, které v současné době lákají na tablety Surface.
Windows 8 vstoupí do prodeje 26. října letošního roku a do té doby můžeme očekávat mocný tlak ze strany marketingové divize. Prozatím není jasné, v jakém stylu hodlá Microsoft v reklamách zabodovat, dřívější úniky ale poukazují na styl „podívejte se, jak používat Windows 8“.