Microsoft útočí na Apple, spustil stránku PC versus Mac

Diskuze čtenářů k článku

avatar
11. 08. 2010 20:19

Článek si sice říká o flame, ale musím reagovat. Argument MS ...většina zaměstnavatelů a škol používá Windows a platforma Mac tak může být překážkou... by měl dotčené lidi spíše urážet než těšit. Staví je do pozice neschopných se adaptovat na jiný SW. Microsofte, to se ti nepovedlo.

A kdo MS produkty do těch škol a institucí asi cpe? Je to začarovaný kruh Hlavně že se $$ sypou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2010 07:50

Nj, Microsoft by to měl spíš formulovat tak že :

- náš systém je koncipován tak, aby připojení ostatních platforem a starších verzí našich vlastních produktů byl problém a v tom je naše síla a nesporná výhoda

A přidat klidně i další body :

- nemáme volitelnou instalaci systému a i následné odninstalaci se bráníme jak můžeme. Některé produkty jsou neodinstalovatelné (Media Player, Explorer, Netmeeting ....), maximálně se umíme tvářit jako že jsme to odinstalovali (skryjeme .exe soubory a odstraníme ikonu z plochy)

- konkurujeme sami sobě (vytlačujeme XP novou verzí W7 a to i tam, kde by jsme to asi dělat neměli - ano, netbook segment).

- do našeho SW se novinky dostanou až po tom, co je ůspěšně implementovali všichni ostatní.

- jsme za dobře s organizacemi chránící autorská práva a to i za cenu, kdy to omezí naše vlastní platící uživatele.

- vynalezli jsme systém, který ke svému běhu potřebuje 2GB RAM a zároveň dokáže využít max 3GB (popř. 3,5GB) RAM

- zavádíme vlastní standardy (HTML, datum, čas, znakové sady, dokument, ...) a specifikace tajíme (tudíž k korektnímu otevření je třeba si koupit náš SW který vyžaduje náš OS).

no prostě výhody a sociální jistoty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2010 20:04

Naprosto přesná formulace "výhod"

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 00:00

Zdravím,

Někdy mám pocit, že lidi nezvládají svoje emoce a za každou cenu říkají tohle je nejlepší, a protože máš ty tohle tak si lama atd. A upřímně mě se tenhle postoj moc nelíbí. Využití OS ať to je OS X (Apple), Linux nebo Windows (Microsoft) je na každém a v tomto případě není špatné rozhodnutí, ale jen pouze takové, které vyhovuje nejvíce.

Jsem poměrně dost multiplatformní, protože pracuji na Windows stanicích a při tom pracuji a spravuji i Linux servery a v několika případech přicházím do styku s Apple sítěmi tj. s kompletním vybavením. Tak si troufám tvrdit, že na tom s rozhledem nejsem tak špatně.

Vím, že žádný systém není absolutně dokonalý a na Windows, Linux i Mac OS se najde spousta chyb a drobností, které prostě štvou. Proto osobně nepreferuji žádný systém tím myslím, že neříkám Windows jsou nelepší a zbytek je na prd. Nikdy jsem tohle netvrdil a všechny systémy jsou dle mě rovnocenné. Jen každý systém má jinou filozofii práce a je jen otázkou zdali ho příjmu a zvyknu si na něj či ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 23:55

Bavil jsem se dobře. Díky MS za další důvod, proč na ten Mac přejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 23:49

Šmarja. Už jen z porovnání těch dvou webů musí být každýmu jasný že Apple je o parník dál. Ta stránka microsoftu má mizernou kompozici, strukturu, rytmus, konzistenci, styl, barevnou sladěnost, typografickou kvalitu... tam je prostě z designerskýho hlediska všechno úplně blbě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 23:09

A nemá v tom Microsoft trochu hokej? Vždyť dnešní Macy jsou obyčejné PC (následovník IBM PC s procesorem kompatibilním s Intel x86).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 23:45

v podstatě máš pravdu. obyčejná PC, ale pořádně udělaná a s kvalitním OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 22:21

JEDEN (MS+fans) si udělal červenou smaženici a DRUHEJ (APPLE+fans) si udělal zelenou.

NO--VYLÍZANÝ VOBÁ

Ale on se určitě najde někdo,kdo mi sekne mínus za tvrzení,že jsem popletl barvy oněch lahůdek. Stejně tak nechápu neznámého jelimánka,který ohodnotil mé upřímné gratulace siru Sinclairovi mínusem. To kvůli tomu,ze fetuju wokna a přerážím to Maxthonem? Opravdu neuvěřitelné a pro mne nepochopitelné. Prase je žravý a špinavý,ale my holt musíme mít vždycky něco extra.

Have a Nice Day

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 00:02

Když tak čtu tvůj příspěvek, tak ti dám minus také. Měl by sis zvyknout na to, že Tvůj příspěvek nemusí všichni vidět jako ten správný. O tom diskuze je...Sto lidí, sto názorů. A co záleží na tom, když ti třeba dá někdo minus i neprávem? Zhroutí se ti svět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2010 02:12

Prvne musim rict,ze si tveho minus (navic priznaneho a o to vic) vazim,ale nepochopil jsi mne.I jsem to mozna spatne podal (se spetkou rozcileni-priznavam). Predesilam,ze osobne rad oponuji,kdyz s necim nesouhlasim,tudiz mi nesouhlasy nejsou nijak cizi a zit s nimi umim a sem jsem si pro ne i prisel. Jen jsem,stejne jako vetsina zde diskutujicich nevydrzel nereagovat. Vsiml sis urcite,ze jsem se nepostavil za svou stranu. A to pouze proto,ze mne uz opravdu unavujou tyhle prestrelky.Windows sam pouzivam a divim se,ze me jeste neodvezli,jelikoz pocitace stavim s tim,ze denne odpovidam rodinam s 5ti letymi caparty na takovy banality,jak zmenit rozliseni-nebyt vzdalene plochy,tak me uz vazne smejklo.Tvarim se u toho,ze tu nevedomost chapu-ve skutecnosti bych nejradeji s krikem zdrhnul.Linux nepouzivam a neplivu na nej. S panem Jablkem jsem popravde nemel poradne tu cest,takze o nem debatu nerozjedu-pouze tedy z vlastniho interestu. Vsiml sis,ze bych tu masturboval nad tim svym???Nejde to,pac me to osobne unavuje.Touzim po tydnu v kuse,kdy neuvidim jiste logo s vyzvou at jsem prvni,kterej klikne a ktere mne uz vazne krouti v pase. Pritom vim,ze pod nim je opet uzasna omacka,kdo je kokot a kdo kokot dva a ja si na netu chci hlavne pocist. Ve finale jsou vitezove vsichni s onanii k tomu. Tim jsem se pouze zapojil do debaty v blahove iluzi,ze si Woknari spolecne s Jablkari pujdou treba taky naproti a politiku obou rivalu odsoudi,jako nechutnou.Nerikam vsichni,ale tohle je podle meho nazoru hnus,kterej se v podstate povedl a ta diskuze to jen potvrzuje-a jestli si rikas,ze jsem blahovej a naivni,tak jsem,ale neber mi to prosim.V zivote by me nenapadlo rict Linuxakovi do oci ze je retard,natoz to zbabele napsat v diskusi.A ted vidis,ze jsem si pro ty minusy vylozene prisel,takze myslim,ze se rano probudim.

A ten konkretni minus s tim docela souvisi,nemyslis?? Svet se mi rozhodne nezboril,jen jsem konsternovan a snazim se prijit na myslenkovy pochod onoho "anketniho demona" (a opet neurazim).On me v podstate potesil-zadna novinka,ale neprisel jsem na tu zahadu.Co ho tolik roznitilo na tom,ze preji spoustu dalsich let cloveku,kterymu jsem tolik vdecnej a rozhodne nejsem sam.I to,ze nepouzivam diakritiku me napadlo,jako nabeh na minus,protoze si uvedomuji tva slova o sto veprich a sto lejnech-znam spoustu radikalu,ale tohle jsem nepobral a pouze na to pouzkazal-osobne se tomu smeji a priznavam,ze jsem to mel formulovat ponekud jinak.Ber to tak,ze jsem pouze vyprodukoval sve lejno,at jsem obektivni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2010 17:48

za interpunkci piš mezeru... nedá se to po tobě pořádně přečíst

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2010 11:39

Mam za to, ze se lidi moc divaji na tu svatou dvojici [OS][Browser]

A uz podle toho vedi, jestli budou s prispevkem souhlasit nebo ho vyvracet. Ne vsichni jsou takovi, ale je jich dost

(vazne nemam Mac, da se obchazet, jen tak pro ukazku xD)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2010 11:41

.. pomoci zmeny user agentu.

Nevim, jestli byl dobry napad od autoru diskuze tyhle informace ukazovat, pripada mi, ze to spis rozdmychava spory xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:04

Dost trapna kampan.apple kampan mac vs pc mala v sebe aspon trochu humoru a dalo sa na tom zasmiat ale tieto kecy su skor na zaplakanie. Nechapem naco by som mal instalovat cdcko s osx ktore som dostal k novemu pocitacu na iny pocitac ? naco mi je na macu blue ray ked v slovensku alebo cesku sa neda ziadne blue ray cedecko kupit ? Nehovorim ze windows je zly operacny system ale mne osobne viac sadol mac. Ale tato kampan je smiesna....y

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:43

Jasně, my víme - když něco dělá Apple, je to cool, když to dělá někdo jinej, je to hnus. Není nám, hloupým a nedovyvinutým PCčkářům, třeba to opakovat tisíckrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 23:13

Tady nejde o to, kdo to dělá, ale jak to dělá. Prostě ta videa od Apple byla zábavná, tyto reklamy od MS jsou trapné. Na Mac vs. PC se v nějaké nudnější chvíli podívám dobrovolně, protože to člověka pobaví, na tuhle reklamu si zítra nevzpomenu . Nebo alespoň ne v dobrém…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:51

Čože? s tým pvým súhlasím, ale:

1: Čo je to Blue ray cédéčko?

2: Blu-ray disky, že sa na slovensku nedajú kúpiť?

3: To, čo dostaneš s macom je inštalačné DVD, nie CD. CD sa na inštaláciu OS nepoužívajú už dlho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:53

Okrem open source, ako napríklad Ubuntu live CD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 22:07

Igor Muller ty v akej prdeli zijes? BD tituly sa daju kupit hoc kde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 23:52

Opravdu genialni kampan "Mac vs PC". Asi jako kdyby Skoda Auto udelala kampan, kde by porovnavala Ochcavku s osobnim automobilem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 18:54

nemám moc zkušeností s OsX ale myslím, že prohlášení jak MS tak autora článku, že na Macu nefunguje sdílení dat je jen pomluva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 20:04

pripojeni do firemni site na macu mi trvalo pul minuty a na win sme to s ajtakem resili pul hodiny. think different :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 20:11

na firemnej sieti sme riesili zapojenie novych pc strojov asi pol minuty, mac pro a mbp maju problem doteraz.

tak si vyber.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:27

No, ja som si na mac nemohol nazdielať internet a nakoniec som zistil, že sieťje chybne nastavená (na windows). Každopádne, snastaviť sieť vo Win je utrpenie. A to používam Win dlhšie. - vlastne to nie je ani rok, čo mám mac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 21:39

skus upresnit "nastaviť sieť vo Win je utrpenie" ?

v com konkretne je to problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:47

Boli to drobné chyby, ale bolo ich veľa. Je, ale pravda, že jeden z ethernet portov bol pokazený. Neviem, či som nepoužil práve ten, ale aj tak tam bolo veľ'a vecí blbo prednastavených. Väčšina z nich pochádzala zo staršej siete a počítač si ich nejapo zapamätal. Mac má na druhú stranu pre každú sieť vlastný profil a keď niečo zmením, zmeny sa neprejavia keď neskôr vytvorím druhú sieť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 12:39

V podstate jsi neodpovedel, takze si dovolim zopakovat otazku: V cem KONKRETNE je nastaveni site ve win utrpeni? Vskutku me zajima, proc jsem nikdy netrpel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 17:11

Pro mě osobně ve zmatečnosti a neergonomičnosti nastavení ve vistě i w7. Hlavně přechod mezi různýmy sítěmi (wify i kábl) s natvrdo nastavenýmy ip adresamy. Chápu ale, že když to někdo nastavuje stále tak mu to nepřijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 23:01

vy jste tam dávali win 2000? protože čím novější verze windows, tím horší nastavení sdílení, w2k byly na tohle nejjednodušší a s každou novou verzí to šlo víc do kelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 23:02

za půl minuty nevytvoříš ani uživatelské účty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 23:05

a?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 20:43

... no jste zaujatý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 20:39

myslis tym pripojenie do AD, overenie 802.1x alebo nastavenie Group Policy, problemy s certifikatmi.

Vyskusaj si pracu v Enterprise segmente a prestanes pisat taketo blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2010 00:13

Pulminuta je myslim hodne odvazne tvrzeni, ale AD, Exchange, 802.1x fakt neni problem. Stejne jako LDAP ci NIS. Ze sdileni NFS, AFP ci SMB.

Co se tyce Group Policy s tim si nejsem jisty, anzto se nemuzu zbavit dojmu ze pomerne dost se toho da resit jinak a roubovat unixovy system na Win politiky by bylo prinejmensim ohnusnele. Kazdopadne tuhle problematiku rad prenecham nekomu jinemu.

No a jestli existuji nejake problemy s certifikaty, tak se mi nechce verit ze tim problemovym clankem je MacOS X.

Ono to teda plati obecne. Jakmile v nejakem heterogenim prostredi figuruji MS Win, tak je problem na svete. Vsechny ostatni OS s interoperabilitou obvykle problemy nemaji, pac se vesmes drzi nejakych standardu (ve smyslu "standard", ne ze je toho vetsina).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 18:15

Sorry, že rýpu, ale "Macs can take time to learn" neznamená "Macy vám vezmou čas učit se", ale "Naučit se na Macu může chvíli trvat". Jinak dobré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 20:40

Jenže naučit se ovládat nové "ovládací panely" Visty (sedmičky) plus ribbon taky nějakou dobu sežere ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2010 21:09

Já vím :) . Mám Win7, ale myslím si, že Mac bude ještě nějakou dobu lepším systémem z hlediska unifikace a konzistence. Jen jsem upozorňoval na faktickou chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 08. 2010 07:20

V pořádku, můj příspěvek byla oponentura tvrzení Microsoftu.

Přechod z Windows XP na nové Windows nebo kamkoli jinam bolí cca stejně (časově, potřebou učit se, scháněním SW).

Samozřejmě pokud se pohybujeme na vyšší úrovni než "kliknu na ikonu, pustím net / hru" tj. nastavování systému, programování atd ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2010 16:39

Přechod z XP kamkoliv bude bolet z jednoho důvodu - filosofií, ovládáním i architekturou se XP dramaticky neliší od Win 95, tedy od něčeho takřka bez konceptu a bez filosofie. Sedmička je první systém od Microsoftu, ve kterém se nemusíte ovládání učit ad hoc, ale je k dispozici (značně intuitivní) filosofie, kterou lze aplikovat v podstatě na libovolnou část systému (mimo reliktů z XP, které tam nemají co dělat).

Nechci znít jako nekritický Apple fanboy, ale tohle má Apple zmáknuté dobře. Naproti tomu pochopitelně stojí nějaké chyby, které Macy mají, občasným zamrznutím počínaje a slabými panty u notebooků konče, ale jsou to typicky detaily, které lze odstranit. Windows už jsou tak prorostlé problémy, které si nesou z předchozích verzí, že si nedokážu představit jiné účinné řešení, než úplně nový, zpětně nekompatibilní operační systém. Třeba Singularity, co já vím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 18:04

no couz Microsoftu sa zacali triast kolienka tak si vymyslel "kampan". K tym bodom sa netreba ani vyjadrovat, ten kto nema alebo nemal Mac nepochopi...riesenie....Get a Mac , F*ck PC !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 17:42

nuz, adekvatna odpoved na naozaj objektivnu kampan get a mac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 17:22

jj to je ůplná pravda!!! mac si nemůžete nainstalovat na jakýkoli počítač, na macu nemáte takové rozšířené možnosti nastavení sytemu a hardwaru, na macu vám nikdy nepůjde tolik programů co na windowsy !!!

no prostě nechápu proč je tedy mac méně rozšířenější než windows a přitom je stařší??? :D:D:D:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 19:24

My sme vlastne uplni chudaci. Nemozeme si nainstalovat OS, ktory sme dostali k Macu na obycajny pocitac a cele noci kvoli tomu nemozme spavat!!! Nemozme si tolko nastavovat system, to je fakt spatne, pretoze je tak vyladeny (aj s HW), ze funguje a nemozme si ho znicit, tak ako sa to robite u windows :D Dokonca si tam nemozme ani instalovat win programy...jak si to vobec mohli dovolit? Asi prejdem na Win :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 11:53

pracoval si ty někdy s Macem? asi ne co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2010 20:38

Máte naprostou pravdu,

počítač si sice "vybrat" nemůžu (i když tedy přesně to co MacBook Pro je jsem hledal ...), ale ...

... OSX mi nainstaloval na počítač jeho původní majitel v roce 2007 (tedy pouze ! jednou !). Od té doby prostě funguje a prodělal 2 updaty - z Tigera na Leoparda a z Leoparda na Snow Leoparda - podotýkám update, ne re-install.

Nastavení HW - pomalu nevím co to je (hrabat se v kartách, rovnat IRQ atd ...). BOSD ani neznám. Celá forma provozu HW je poněkud lepší. Například : když zapojím jeden HW do jiného USB, systém nemá potřebu "najít neznámé zařízení a instalovat pro něj software". Prostě se zapne ...

Dost zajímavé je, jak rychle se je systém schopen přihlásit do domácí WiFi sítě, když ho v práci uspím a doma probudím. Jsou to 3s od té doby, co otevřu víko. Za 5s se připojí IM klent ...

S tím SW neříkejte, že to "nikdy" nebude jinak. Koukněte se, co s monožstvím dostupného SW udělalo uvedení iPhone a kolik to je vlastně let co je na trhu ....

Já jsem spokojen a k Windows se zatím nevrátím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 17:00

Kouknul jsem na to, nic extra, ale lepsi nez nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 16:33

omfg wtf lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 16:05

já se rozhodl, a jsem spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 16:15

No vidis, . Jsi zivoucim dukazem toho, ze i clovek dela spatna rozhodnuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 16:20

nikdo není dokonalý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 16:21

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 19:18

Ked to tvrdis ty, tak to musim byt pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 22:19

I já a naprosto :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 16:05

>> Windows 7 jsou nejrychleji prodávaným systémem v historii a čísla, ve kterých se Ballmerovo impérium pohybuje, je v poněkud jiných sférách, než finanční a prodejní čísla Applu.

Ano, čísla jsou vskutku impozantní, hlavně počtu prodaných licencí. Kolik ovšem má MS z jedné nainstalované OEM licence ? Dolar ? Co si vzpomínám, tak Vistu dokonce dotovali. Kde je od MS nějaká statistika výsledků prodeje ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 20:44

Pokud si dobře vzpomínám, tak náklady na výrobu+marketing Vist byly něco kolem 6 mld. USD a tehdy se tvrdilo, že MS musí prodat kolem 100 mil. licencí, aby se mu tato investice vrátila. Kolik to dělá na jedné licenci si spočítejte sám :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 15:51

neni možnost ani jedno???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 15:24

"Macy nemusí mít rádY vaše rozšiřující komponenty."

A teď k tématu: Myslím si, že graficky a vůbec tak nějak přehledněji povedené jsou stránky Applu. Asi už v tom holt mají víc zkušeností. Microsoft ty reklamy nikdy nějak moc neuměl. A osobně si nemyslím, že by tyto stránky měly nějaký význam. Většinou pokud si člověk koupí Mac a líbí se mu tak už u něj zůstane a nic ho nedonutí k přechodu zpět na Windows, rozhodně ne tohle. Navíc pochybuji, že mají tyto stránky nějaký význam - u Applu ano, protože Mac je stále minoritní systém a motivují tím uživatele alespoň vyzkoušet jejich systém, ale Windows zná přece každý a každý s ním nejméně jednou pracoval. Nevěřím, že existuje člověk s Macem, který by nikdy předtím nevyzkoušel Windows...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 17:52

A co ten kdo se teprve rozhoduje ? Když to ovlivní jenom jednoho člověka tak se tahle práce na hoďku vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 20:41

Po stránce grafiky je to celkem subjektivní, mi se třeba líbí více ty od MS, po stránce přehlednosti, ano máte pravdu, ale na druhou stranu MS má poněkud širší záběr a s tím i víc informací, které potřebuje zveřejnit.

Kdyby MS neuměl dělat reklamy, tak by nebyl tam kde dnes je a určitě bych neříkal, že Apple lidi "motivuje alespoň vyzkoušet", protože to zkoušení by pak bylo pěkně drahý (OS+HW).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:19

No, vlastne Apple má o mnoho lacnejší software, než Microsoft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:45

to je pravda, ale jeho SW nekoupíte (nemůžete používat) pokud si k tomu nekoupíte HW opět od Apple. v podstatě je to něco na způsob, kdy MS k Winům bundluje WMP nebo IE, tak zase Apple k HW bundluje OS, akorát s tím rozdílem, že za OS Applu přeci jen něco platíte :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 22:56

a z čeho si myslíte že ty peníze na vývoj IE nebo WMP jdou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 22:59

a pointa?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 15:22

microsoftí se mi líbí víc, je to větší sranda :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 14:52

Cituji "And many of the shortcuts you're familiar with don't work the same way on a Mac."

...a skoro se mi chce podotknout, ze shortcuty nefunguji stejne ani ve vsech produktech od MS. Opravdu vtipna kampan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 15:30

hh, takova kravina, obvzlášť když si na macu muzu veskery systemovy zkratky pohodlně editovat... Prostě jen prázdný argumenty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2010 21:00

A aj tak je to väčšinou len command namiesto control. Ja som si na to zvykol už asi po 3 dňoch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 08. 2010 14:49

Dělají co můžou, ale růst podílu Apple zastaví jen velmi těžko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor