Vyhovuji žádosti o vysvětlení mínus - a) nejzajímavější počin MS vidím jinde, b) všechny aktuální VR sety jsou založeny na přes dvacet let staré (špatné) koncepci a stále řeší jen nepodstatné věci jako rozlišení, tvar, hmotnost... Osobně si myslím, že cpát si cokoliv na display před oči je slepá vývojová větev. Nakonec je to zoufalství vidět v periodách, kdy se výrobci VR snaží protlačit a pořád je to stejné - nic to nepřináší a lidem je z používání nedobře.
Nejpodivnější je ale to, že za celou dobu nikdo neřešil tu nejzákladnější věc - adaptabilní ostřící vzdálenost. Tedy stav odpovídající realitě a funkci oka - je-li něco ukazováno jako daleko, nemohu ostřit stále na stejnou vzdálenost, to mozek nemá rád.
Nesmyslnost toho řešení krásně ukazuje i to video ve článku. Opravdu je tak zásadní vidět 3D model ve vzduchu, místo na monitoru? Odpovím si sám - není. Stejně jako není 3D reprezentace vždy přehlednější, než funkční schéma.