Microsoft to se svým vstupem do světa internetových služeb myslí opravdu vážně

V internetových službách je veliká budoucnost, možná vůbec největší v celé IT oblasti, a Microsoft to samozřejmě moc dobře ví. V průběhu minulého roku postupně začal poodhalovat své plány v této oblasti a jak je u něj známo, jeho ambice nejsou nikterak přízemní, ba právě naopak. Nástup služeb Live.com a napojení na desktopový balík Windows Live Desktop mnohým vyrazil dech, kam až ale hodlají v Redmondu zajít?

Představitelé společnosti se nedávno nechali slyšet, že během pěti let chtějí být mezi dvěma nejlepšími, kteří ovládnout internetovou reklamu. Té v současné době vévodí Google, největší rival všech hráčů v tomto poli. Microsoft tak střádá plány a postupně zbrojí na všech frontách.

Posledním důkazem toho, že to Microsoft se vstupem do internetových vod myslí naprosto vážně, je jeho enormní zájem o norskou společnost Fast Search & Transfer, která se zabývá výrobou a prodejem softwaru a technologie pro internetové vyhledávání, především v oblasti firemní. Jako kupní cena byla nabídnuta úctyhodná suma 1,2 miliardy amerických dolarů, což je v přepočtu asi 21 miliard korun. Podle prvních grafů akcie norské softwarové firmy okamžitě narostly o čtyřicet procent a její top management tak jednoznačně doporučil všem akcionářům přijmutí této nabídky. Nehledě na to, že pozice Microsoftu na trhu umožní odkoupenou technologii mnohem lépe uplatnit a prodat.

Zdroj: Yahoo! News

Diskuze (15) Další článek: České Illusion Softworks kupují američtí Take Two

Témata článku: Microsoft, Rival, Nejlepší reklama, Svět, Vstup, Mysl, Transfer

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší