Microsoft svaluje nefunkčnost ověření pravosti na lidskou chybu

Diskuze čtenářů k článku

AstorLights  |  31. 08. 2007 13:15

Debilehotský tu furt posmrďává jinak nuda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2007 20:04

Skola zacina, studentici vylezaji z der a Astorek je z5 pod pravou identitou , tedy az na tvuj primitivni slovnik je tady vcelku pohoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kerala  |  31. 08. 2007 09:53

Pokud připustím hypotézu, že MS pro tentokrát hovoří pravdu, tak to vysvětluje důvod, proč přední výrobci hardwaru nemohou přijít na chuť WV a WXP jdou stále dobře na odbyt. WV jsou prostě nedodělek a nutně potřebují SPx .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slunecnice  |  30. 08. 2007 18:54

Vazeni pratele pouzivam linux uz 6 let sem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 08. 2007 19:06

Plne suhlasim, stale sa ludia stazujete na M$ a stale pouzivate ich produkty. Pouzivajte nieco ine ked nie ste spokojny. Alebo ste na to moc lenivy, ucit sa nieco nove???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jB  |  30. 08. 2007 19:15

heh ne e jenom 40% casu na pc pracuju a 60% hraju XD

tucnakum to ale asi nevadi ze si s 95% ostatniho sveta poradne nepokecaj ROFLOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 08. 2007 19:55

Ehm a ted hezky vyjadri myslenku jednou souvislou vetou, tak aby ti rozumelo 99% ostatniho sveta a to nezavisle na tom, jaky pouzivaji OS nebo jakeho jsou nabozenstvi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jB  |  30. 08. 2007 20:27

muzu pozuit 2 vety ??

-ja jako student na pc si vydelavajici na studium kybernetiky tvrdim ze pracující lidé (40% meho casu) ze na linuxu neexistuje zadna nahrada za software ktery pouzivam (pokud je tak ani nahodou v odpovidajici kvalite ci pouzitelnosti napr cela adobe creativesuite atd...) a dale jako hrac (60% casu) rikam ze by mne nebavilo porad dokola hrat 5,5hry nehlede na to ze mezi nima neni warhammer40k, zerohour , alienvspredator ci prachsproste piskvorky.

-dale mi na linuxu velmi vadi to ze jakekoliv formaty co puzivaji jsou absoulutne mimo... i ve*** c******* zah******* d****** megacu****** microsoustu se naucili pozivat a hlavne i ukladat v beznych formatech za bych opravdu strilel je kdyz ke mne prijde segra a rekne hele ve skole jsem si napsala povidku: jak_jsem_se_stala_totalni_k****.ogm (nebo nejak... tak zlatej msoffice2007 obvzlaste se zlatym skinem XD) a nejde to normalne otevrit a musim se v tom 5,5 hodiny vrtat abych ji to normalne vytisk...

-omlouvam se za nesrozumitelnost meho minuleho prispevku ale psal jsem ho na svem minulem pc(duron1300) na kterem bezi linux a dhcp server pres kterej se pripojuje cela nase ulice k netu O.o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jB  |  30. 08. 2007 20:33

ty woe co to tady kecam ??? to sem vude nepatri takze k topicu:

MS SMRDI a vy lidi co se stourate v tomhle jeste vic system kterej na 30 minut po X mesicich/letech spadnul at uz ms nebo jakejkoli jinej/at uz lidskou nebo jakoukoli jinou chybou rozhodne neni dobra zprava neuci se nahodou v prvaku novinariny ze dobra zprava = negativni zprava ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  30. 08. 2007 21:13

Sorry, nesrozumitelný je i dallší příspěvek. Takhle píšu po flašce vodky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  30. 08. 2007 21:26

-dale mi na linuxu velmi vadi to ze jakekoliv formaty co puzivaji jsou absoulutne mimo...

Aha, takže ISO standard Open document se ti zdá mimo jo? A teď tu o Šípkové Růžence,mimo jsi akorát ty.

Microsoftí ooxml se o ISO sotva snaží....a musí uplácet firmy, aby jim to prošlo, protože ví, že na to ten formát nemá (viz případ Švédska, Maďarska i pokusy u nás).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2007 10:24

Ty vole na cem jedes , tohle bych taky nedokazal ani po flasce vodky.

Aplikace jsou problem dodavatelu SW, ne Linuxu! Stejny problem je s Vistou a tam za to muze dodavatel aplikace a ne MS? Windowsari zkuste merit stejnym metrem!

Komercni Linuxove hry se pocitaji minimalne na desitky ne-li stovky tak co to meles vole? Nejsem hrac, ale o hry se trochu zajimam, v dnesni dobe jsou graficky pekne zpracovane .

OGM bude asi problem (co to je?), ale ze nedokazes nainstalovat openoffice.org a kliknout na dokument nebo za 5,5 hodiny nainstalovat do MSO plugin (od microsoftu ), to uz je mezi zidli a klavesnici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tata tulen  |  30. 08. 2007 20:30

Vazeny priteli, pouzivam jiz 6 let Windows a jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikeš  |  30. 08. 2007 22:23

Vážený příteli, Windows již 10 let nepoužívám a jsem víc než spokojený. Ale s příchodem Vista se jen každý den směju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pog  |  30. 08. 2007 23:01

Od dob, co jsem se měl své první PC používám produkty MS. Poslední opravdu zdařilý produkt této firmy byl MS DOS 6.2. Linux nepoužívám pouze proto, že jsem líný se učit mnoho věcí od začátku. MS mě k přechodu na Linux stejně jednou donutí :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kerala  |  31. 08. 2007 09:57

Omyl, jediný a poslední dobrý OS od MS byl XENIX .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tata tulen  |  31. 08. 2007 08:45

Ja Vam to prece neberu, ani onomu diskutujicimu, na ktereho jsem reagoval pred Vami. Jen jsem reagoval irelevantni poznamkou na irelevantni poznamku, to je vse. Preji pekny den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chaos  |  31. 08. 2007 08:14

ну и флаг тебе в руки

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gates  |  31. 08. 2007 08:57

tak se sem neser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SyNek  |  31. 08. 2007 09:42

Naprostej souhlas. Zkuste to taky a uvidíte sami

http://www.mandrivalinux.cz/download

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DSP  |  30. 08. 2007 14:23

No tak to se uživatelům cracknutých woken stat nemuže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 08. 2007 13:29

Myslím, že ono je celkem jedno, zda se jednalo o chybu (lidskou, HW, SW) nebo úmysl (MS, vlády, teroristů), základní problém je právě skutečnost, že k něčemu takovému vůbec může dojít a že to může mít nedozírné následky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 08. 2007 13:47

Jenze to trapi pouze uzivatele, MS nikoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alexx  |  30. 08. 2007 13:54

Ale pozor! Ted slo o chybu, protoze software byl nehotovy. Az bude software hotovy, pujde o vlastnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SendiMyrkr  |  30. 08. 2007 14:12

Šlo o selhání lidského faktoru.... na server nekdo nahral nehotovou verzi.... coz je sice hezky ale oduvodnit to tim ze je pouzite hlubsi sifrovani majici za nasledek nefunkcnost je zarazejici.... opravdu se to nestane az se tohle hlubsi sifrovani dostane do ostraho provozu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quasimodo  |  30. 08. 2007 14:27

Pokud tomu spravne rozumim, tak kdyz si zacnou dve strany povidat a kazda pouzije jine sifrovani, tak je snad samozrejme, ze si navzajem nerozumi. Pokud bude toto "hlubsi sifrovani" pouzito na serveru v ostre verzi, bude nutne pred overenim udelat update software i na strane klienta. Samozrejme ze se neda garantovat, ze se nevyskytnou problemy, spis bude trochu zazrak, kdyz to pojede hned napoprve na vsech strojich, zejmena tam kde si uzivatel se systemem pohral zpusobem, jaky tvurce necekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flash  |  30. 08. 2007 14:36

Nevím co máš na mysli, ale pokud si uživatel pohrál s ověřováním pravosti, tak buď nemá systém legálně (potom je jen dobře, že mu to nebude fungovat) a nebo je tak trochu tele, že do toho vrtal :) Myslím, že nikdo nemá do ověřování důvod jakkoli zasahovat a update šifrování mu tudíž musí fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 08. 2007 14:42

Clovek aspon vidi jaky maji v redmondu bordel . Programator (bastlic) ubastli a administrator (bastlic) ma tu odvahu a vube pravomoc to nasadit do ostreho provozu bez nejakeho schvaleni.

Zadna kontrola, zadna pravidla a zasady, nedodrzovani terminu (v pripade vydavani novych verzi), jednim slovem Microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  30. 08. 2007 15:19

Jsi debil, protoze normalni clovek tohle nemuze vubec vypustit z pusy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  30. 08. 2007 15:33

No vzhledem k tomu, jake ja mam zkusenosti s MS, tak klidne muze. A obavam se, ze za debily ma MS uzivatele, to predevsim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 08. 2007 16:06

Tomiku, klidek studentiku, proc bych to nemohl vypoustet z huby? Tvrdis ze tam maji poradek, prisna pravidla a vsechno jim dokonale funguje, tak proc je tady clanek pod kterym vedeme flame?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tata tulen  |  30. 08. 2007 20:27

Byt Vami, tak slovy o flejmu se nehanim. A dale bych Vam doporucil (silnejsi) bryle, nebot se Vam zrejme cosi miha pred ocima Tom nic z toho, co mu podsouvate, nenapsal. Nikdo samozrejme netvrdi, ze v MS je vsechno tak, jak by to melo byt, ale neznam jedinou SW firmu, o ktere by se dalo rici, ze ma ve vyvoji a nasazovani novych verzi svych produktu "poradek" (uvozovky jsou pouziti zamerne, nebot termin mezi nimi je znacne subjektivni :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 08. 2007 10:00

Pry jsem debil protoze nic z toho neni pravda => on tvrdi ze v redmondu nemaji bordel, co z toho nechapete?

Koukam skola zacina, studentici zacinaji radit ve forech, aspon bude pr.el

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tata tulen  |  31. 08. 2007 15:21

Od toho debila jsem nize distancoval, jinak s Tomikem ovsem souhlasim. Jak jsem psal, "bordel" a "poradek" jsou znacne subjektivni pojmy a znam spoustu i daleko mensich SW firem, kde maj daleko vetsi "bordel", nez v MS.

Chcete-li, tak to reknu epxlicitne - v MS nemaji poradek (ve smyslu idealniho rizeni SW projektu), ale nemaji tam ani bordel (ve smyslu totalniho smatku pri zminenem rizeni). Nadavat umi kazdy :)

Pekny vikend

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tata tulen  |  31. 08. 2007 15:22

A jeste jedno post scriptum, nez se s Vami definitivne rozloucim - Tomik (opakuji se, snad to dvakrat bude stacit) nic z toho, co mu tu podsouvate, nerekl. Pouze prohlasil, ze normalni clovek by jiste nenapsal to, co Vy v prispevku, na ktery reagoval. A s tim se neda nez souhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 08. 2007 21:31

Tak, tak veselo, musí, být, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tata tulen  |  30. 08. 2007 20:35

Priste, prosim, pouze vetu vedlejsi... (Jinak samozrejme souhlas)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor