Microsoft spustí OneCare Live v červnu

Diskuze čtenářů k článku

Karel Kahovec, Karel Kahovec  |  08. 02. 2006 17:03

linuxových fandílků, tak mě napadá jen jedno: Proč takový poprask? Co vám vadí? Musíte to snad platit vy? Nebo závidíte Microsoftu, že umí vydělávat? Nebo o co jde? O českou vlastnost poplivat všechno, co nemám, a vynést do nebe to, co mám, i kdyby to bylo sušené lejno?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  08. 02. 2006 17:07

No mne teda vadi, ze to stoji len 50 dolerov rocne na 3 pocitace. Chcelo by to zdvihnut ceny za Windows aj za OneCare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gh0st  |  08. 02. 2006 18:59

vis nadavat na microsoft je IN, tak to dela kazdy. a abych nebyl OT tak, ja bych do toho taky sel 50dolaru na 3pocitace neni tak moc, jen jsem zvedavy co v tom bude za ˇ *hacek :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gh0st  |  08. 02. 2006 19:00

vis nadavat na microsoft je IN, tak to dela kazdy kdo ma do zadku O. a abych nebyl OT tak, ja bych do toho taky sel 50dolaru na 3pocitace neni tak moc, jen jsem zvedavy co v tom bude za ˇ *hacek :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  08. 02. 2006 19:03

Ne, nezávidíme...není co. My už se jen dobře bavíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  08. 02. 2006 23:24

Uz jsem chtel prejit na Linux ale kdyz clovrda od linuxu napise "Používám Linux, jeho vývoj je podstatně rychlejší, aktualizace jsou takřka každý den a přitom je to všechno prakticky zadarmo. " tak radeji pockam az to bude tak jednou za cas. Ten vyvoj se mi nejak nezda.Musim taky neco delat a ne jen aktualizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  09. 02. 2006 10:16

Aktualizuje nejaky daemon a ne vy (ve stabilni vetvi bez problemu), a to co popisuje kolega vypada spise na nejakou testing vetev nez na stable.

Na debianu Sarge jaksi nemam co aktualizovat to same stable vetev Ubuntu, ale na stanicich pouzivam testing (mam na to duvody a znalosti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  08. 02. 2006 10:36

ROFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  08. 02. 2006 09:19

Linux a mam to zadarmo. ;)
Stejne by me zajimalo, jestli tedy okna nejsou derava schvalne, aby MS mohl prijit s podobnymi aktivitami. Neni to preci legracni ? Vydelam majlant prodejem spatneho OS a dalsi majlant tim, ze nabidnu moznost jak ho "zdokonalit". Nechapu, ze jim to jeste nekdo zere ...
Hmm. A uz se tesim, jak se s vydanim Vista uzivatele stanou rukojmym MS - nebudou si diky DRM (a pod) ani moci delat s vlastnim strojem co chteji. Ale kdo chce kam ...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 02. 2006 10:23

Přijde mi to opravdu sprosté a do nebe volající. Když člověku prodají děravé Windows, tak si musí zaplatit za to, aby to měl aspon trochu bezpečné? No opravdu geniální podnikatelský plán. Ale je to všechno jenom důsledek monopolu. Kdyby byl na trhu systém se srovnatelným zastoupením, tak by se sakra snažili, aby to bylo bezpečné a nechat si platit za samozřejmost, kterou by bezpečnost měla být, by je ani nenapadlo. Naštěstí už to můžu nezaujatě sledovat, na Windows jsem se vykašlal více před rokem. Používám Linux, jeho vývoj je podstatně rychlejší, aktualizace jsou takřka každý den a přitom je to všechno prakticky zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  08. 02. 2006 11:43

Moudrá slova. Taková se na živě vidí už málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aBI  |  08. 02. 2006 12:19

Jistě, vývoj Linuxu je tak převratný, že se časem dočkáš třeba i fungující gigabitové síťové karty, 3D akcelerace pro méně obvyklou kartu, funkční podpory barevného tisku (s volbou typu papíru, zásobníků papíru a indikací stavu inkoustu). A možná časem překotný vývoj dožene i hibernaci a uspávání počítače, podporu SATA/SATA2, vícekanálového zvuku a třeba LightScribe. V té době budou ostatní zřejmě mít Windows Vista, a budou na svém počítači brouzdat webem, který bude vypadat úplně jinak, než dnes.
Ohledně toho že OneCare je placený: kdyby nebyl, tak bys to byl právě ty, kdo by křičel, že ošklivý Microsoft dává OneCare zdarma, a tím likviduje celou řadu výrobců antivirů a antispyware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deda  |  08. 02. 2006 12:33

Vždyť Windows skoro nic z toho taky neumí. Je třeba tam dobastlit drivery od výrobců toho HW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 02. 2006 12:49

Takovým lidem je zbytečné to vysvětlovat. Takoví lidi nevidí, že samotný Linux rozjede podstatně více hardwaru než samotný Windows. Mele naprosté hovadiny. Jak kdyby byla chyba Linuxu, že někteří výrobci notebooků nemají ACPI podle standardů a mnohdy hybernace blbne i pod Windows, pro které by měla být optimalizována.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erg.Noor  |  08. 02. 2006 18:21

Heh, a myslis, ze by byl takový problém dohodit všechny ovladače na kdeco do woken? jenže pak vy wokna byly taky na 9 instalace jako Mandrake

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 02. 2006 12:54

"V té době budou ostatní zřejmě mít Windows Vista, a budou na svém počítači brouzdat webem, který bude vypadat úplně jinak, než dnes."

Tak to je dobrý hlod. Můžete mi říct jedinou podstatnou novinku ve Vistě, kterou jiné operační systémy ještě nemají (Apple, Linux,...)?Jestli jste si ještě nevšiml, tak to už dávno není Microsoft, který udává tempo vývoje webových aplikací. Ono se ani není čemu divit, když už pět let nejsou schopní vyvinout novou verzi prohlížeče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  08. 02. 2006 13:51

Gbit karet v linuxovych strojich mam par desitek a nejak nepozoruji ze by nesli "na doraz" , SATA2 to same (v lowend serverech). S tiskarnami to same at jiz firemni laserovky (A3+ v barve, tak CB velkoformaty), tak moje domaci A3+. Ono je rozdil mezi "gbit" kartou a gbit kartou, to same plati o ostatnim hardware .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gargous  |  08. 02. 2006 17:57

No prave, a o tom byl asi ten prispevek, protoze je hezke ze je na trhu X vyrobcu a X modelu, kdyz muzu do linuxu nacpat mizive procento. Ale samozrejme ze zrovna sitovky ten problem nemaji, spise VGAcka, Chipsety, a hlavne ty SATA disky, v linuchu jedou v nejakym idiotskym modu a na modernich radicich ktere nemaji se starym IDE uz nic spolecnyho ( a jsou to i treba Adaptecy, Molex, atd.) to bud nejede vubec anebo se to svevolne vypina, atd. protoze SATA ma v sobe podporu HotSwap a kdyz dojde k nejaky kolizi tak sup a vypne se to :( Ja znam jeden stroj, na kterem se po zapnuti sledovani teploty na disku prez SMART svevolne vypinaly disky tak brutalne, ze se potom musel jeden dokonce strcit jinam, aby se hodnoty ve SMART tabulce spravily :)

To jen tak na okraj. Nicmene si k tematu myslim, ze je uplne jedno co MS prodava jako doplnek k Windows, protoze kazdej rozumnej clovek uz tam vsechny tyhle veci ma i bez 50$ rocne :) Protoze lezt z Windows na iNet bez Antiviraku je jako skakat z letadla bez padaku. Na linuchu je to jednoduchy, viry se pro nej pisou blbe a kdyz uz se zadari tak to stejne nic neudela protoze narazi drzkou, teda kodem :), na pravech. Ale stejne napsat do prispevku ze je takovej sw uplne naprd se taky neda, protoze MS vyviji sve OS hlavne pro USA a to je takova parta blbcu, ze je dobre ze se o ne nekdo postara. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  08. 02. 2006 19:02

Mizivé procento? To říkáte o systému, který se především používá na serverech a právě na těch Windows docela válcuje?

Možná že preferujete levnější značky Gbit síťovek, ale tam se tomu potom ani nedivím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  08. 02. 2006 19:10

>>a hlavne ty SATA disky, v linuchu jedou v nejakym idiotskym modu

No nevim nevim, co jsem mel moznost videt, tak to byly prave windows, ktere vyzadovaly specialni compatible rezim, aby byly schopne se SATA vubec pracovat, naopak v linuxu ve 100% SATA rezimu bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  09. 02. 2006 10:01

To me zajima, zejmena u SATA2 disku. Delaji to chipsety (napr, Intel, ServerWorks ale i nektere Via), nebo jen shitsety nVidia? SATA mam jen v levnych "serverech" (skladacky z bezneho HW) ktere bezi cca 6 mesicu (8 SATA2 disku 2x raid5 kazdy) a nejak nepozoruji ze by se neco samovolne odpojovalo (intel 915P+ICH6R).

Nebude to mezi zidli a klavesnici? Co takhle otestovat/vymenit radice?

VGA karty souhlasim, ale kdyz si vybirate compatible HW tak neni problem. Znate napriklad http://www.microsoft.com/whdc/hcl/default.mspx , kdyz se toho clovek drzi ani widle moc nepadaji, tedy kdyz buh da , a stejne databaze HW maji i linuxovy distributori.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Baláš  |  09. 02. 2006 23:32

Jako vtip hezké ale možná by to chtělo konfrontovat s realitou:
gigabitové síťové karty - fungují (ostatně Linux je stále hlavně serverový)
3D akcelerace - NVidia a ATI dodávají ovladače, Intely jsou podporovány, zbytek většinou taky docela funguje
barevný tisk - na spoustě tiskáren funguje skvěle, na jiných ne - záleží na výrobci tiskárny. ostatně takový gimp-print se používá i na Apple
můj notebook (IBM ThinkPad) po uzavření víka usíná ale zde bohužel záleží na výrobci notebooku (hlavně zda má bezchybný BIOS)
SATA disky používám na Linuxu už několik let - kde je problém?
vícekanálový zvuk taky funguje ale je nutné vybrat vhodnou zvukovku (opět záleží na výrobci)
o podpoře LightScribe nevím ale při pohledu na cenu LS médií mě to až tak moc nemrzí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  08. 02. 2006 10:26

Vzdyt to je stara pravda "ZA CHYBY SE PLATI"
A proto je BG nejbohatsi muz sveta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  08. 02. 2006 13:29

Souhlas, Linux nebo Mac a nejsou potreba podobny kraviny, MS mi nesmi pres prah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctor.x  |  08. 02. 2006 07:23

Tento balík služeb, který by vás měl ochránit před viry, spyware a dalšími potenciálními hrozbami, bude stát 50 dolarů ročně pro tři počítače.

Uz jsem se malem zvedl ze zidle, ale slovo "mel" me spatky usadilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
applestore.sk  |  08. 02. 2006 10:23

mel? to asi znamena ze tak na 50 percent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor