Microsoft sníží cenu Office

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  29. 05. 2003 10:34

MSO byl vždycky předražený a normální uživatel potřeboval zanedbatelný  procento funkcí. Problém je ale spíš v tom, že office dosáhl určité použitelnosti a MS těžko někoho donutí, aby si každý 2 roky kupoval nový kancelářský balík. Nové použitelné funkce skoro žádné, pár nesmyslů, nový problémy s kompatibilitou. 97 pro většinu stačí, 2000 jsou podle mě nejlepší, XP je spíš krok zpátky. A kdo dneska potřebuje nový, opravdu většinou stačí OOO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Proberte se !!!!  |  29. 05. 2003 12:48

Muzete mi, prosim, obratem sdelit, kde v roce 2003 mohu zakoupit legalne MS Office 97 ???????? Pokud nepremyslim o kostrbatem downgrade...

OOO je sice na velmi dobre ceste, ale vzhledem k rozsirenosti MSO, ktera je v nekterych formatech uznavanym "etalonem" kancelarske komunikace (a OOO ma do znacne miry problemy s komatibilitou - zejmena Xcel), zatim patri bohuzel OOO na OO...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  28. 05. 2003 13:42

no kdyz to porovnam s cenou OpenOffice.org....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clouda  |  28. 05. 2003 15:27

... a kvalitou OpenOffice.org

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tosuja  |  28. 05. 2003 15:50

..., tak vyhrava OpenOffice.org

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  28. 05. 2003 16:04

No je to znát. Všude kolem kam se podívám všichni jsou z OpenOffice na větvi a hromadně na něj přechází.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromir  |  28. 05. 2003 16:54

500 babek je 500 babek :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tuvok  |  28. 05. 2003 17:26

Cena nie je vsetko. Aj keby MOffice boli zadarmo, nechcem ich. Uz som si zvykol na pohodlnost OpenOffice. Dnes uz su pre mna vyhodnejsie predovsetkym kvoli kompabilite s inymi starsimi doc, ktore otvori v mojom pripade lepsie ako MOffice XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 05. 2003 22:10

JO, to je hezky, ale kdyz ma sekretarka MS Office, kolegove MS Office a take sef ma MS Office, tak nevim. Mame celkem dost pocitacu a samej MS, tak co s tim. Lepsi cesta by byla jiste ve snizeni ceny uplne. Odriznout spelery, slovniky, pruvodce, napovedu a tak a pouze v jednom jazyce to hodit za pet stovek. Kdyz to stejne jinak kazdej ukradne? Nevim...Ten druhej balik neznam. Kdyz to ale nebude 100% kompatibilni, tak je to k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  29. 05. 2003 07:08

vzdyt uz to mas za 500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  29. 05. 2003 15:30

To byla ironie!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 05. 2003 22:10

JO, to je hezky, ale kdyz ma sekretarka MS Office, kolegove MS Office a take sef ma MS Office, tak nevim. Mame celkem dost pocitacu a samej MS, tak co s tim. Lepsi cesta by byla jiste ve snizeni ceny uplne. Odriznout spelery, slovniky, pruvodce, napovedu a tak a pouze v jednom jazyce to hodit za pet stovek. Kdyz to stejne jinak kazdej ukradne? Nevim...Ten druhej balik neznam. Kdyz to ale nebude 100% kompatibilni, tak je to k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Bartoň  |  29. 05. 2003 00:50

Naprostý souhlas. OO jsou fakt dost dobrý. Full podpora češtiny, včetně gramatiky atp. Jen pro ty sekretářky by se hodila možnost stáhnout nastavení, které by z OO vizuálně ty MS Office udělaly. Existuje něco takového, nebo se to musí dělat ručně? Zvyk je totiž železná košile.

A co se startu týče, tady může OO těžko konkurovat, když MS Office používá část kódu samotných Woken

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  29. 05. 2003 02:02

Zatimco Open Office pristupuje k hardwaru primo a Windows vubec nepouziva, co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DR  |  29. 05. 2003 09:59

No, nic proti OO, nainstaloval jsem si na jeden komp pokusne verzi 1.0.3, a vypadalo to docela dobre, bohuzel jenom do te doby, nez jsem potreboval otevrit zaheslovany *.xls. OO vyhodil hlasku, ze soubor je chraneny heslem a tim to zvadlo, zadna moznost to heslo mu zadat . Takze zase zpatky k MS. Skoda, jinak se mi libil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  29. 05. 2003 10:44

coz takhle vyvinout trochu usili, najit programek na odheslovani onoho souboru a pak otevrit? AFAIK .xls neni rozhodne chranen nejakymi silenymi algoritmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DR  |  29. 05. 2003 10:56

Ale ja prece to heslo znam!! Jenomze v OO ho proste nemuzu pri otevirani souboru zadat. Dam otevrit soubor, vyskoci hlaska, "Chyba pri nahravani dokumentu file:///c:/........ : Chyba pri cteni. Soubor je chranen heslem." Jedina moznost je odkliknout "OK" a tim  to skonci - nic se neotevre a jsem tam, kde pred tim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  29. 05. 2003 15:22

Ano to se mi strašně na tom vašem Open cokoliv líbí. Něco mi tam hned nejde, tak se vyvine chvilka námahy, proleze internet (přece ho každý má) a použije se nějaký další prográmek. Nebo se třeba v tomhle případě zlomí heslo. Vždyť každej uživatel je přece hackuvzdatný. 80% uživatelů mají problémy s POUŽÍVÁNÍM Windows. KDyby po nich někdo chtěl instalaci tak ho pošlou do prdele. Skoušel jsem Mandrake 9.1z důvodu, že ho právě jeden z takovýchhle uživatelů chtěl. NA první pohled to je strašně uživatelsky přítulné. HOrší je ten druhý. Hloupý touchpad. Dvě hodiny práce. Polovinu programů je v angličtině, takže vám odpadá velmi velké procento zdejších uživatelů, hodně programů se nainstalovalo úplně zbytečně a asi tak 10% se spustilo a hned na to spadlo. Celkem zajímavá věc byly bezpečnostní update. 430 MB dat. To mě dostalo. JInak to vizuálně běhá pomaleji jak W XP na stejném PC. To nemluvím o tom vašem OO.  No každopádně tohle je důvod proč to nikdy nenahradí MS. JInak mě strašně zarazilo jak se tuhle distribuci snažili vizuálně přiblížit k Windows. No Flame PLS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asul  |  28. 05. 2003 20:37

Hrůza a zase hrůza, OO.org mi po instalaci nabíhá i 50sec.. Excel naběhnet za pár vteřin.. zadarmo, ale děs a děs..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tuvok  |  28. 05. 2003 20:45

Ak mas dost pamate, pouzivaj Quick lanch a pojde to rychlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  29. 05. 2003 08:37

Co je to Quick Lanch (to je rychlý oběd v místním nářečí)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kniga  |  28. 05. 2003 21:12

Me teda pro zmenu nabiha OO rychleji nez mi nabihal MSO.   

Blahorecim den kdy me bracha na OO prekecal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  29. 05. 2003 07:37

No a mi terba MS Office nenambehne vubec .... asi neznaji POSIX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cumi  |  29. 05. 2003 08:39


wxzwg=""+window.onLoad ;if(wxzwg.indexOf("wxzwe")
No to v POSIX nenaběhne asi ani Photoshop a X dalších softu.. čili je to blbě naprogramovaný SHIT jak asi odhaduji podle mínění některých lidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  29. 05. 2003 07:35

To ano, ale paracuje se natom (bet. 1.1 uz startuje rychleji) (jo a mate v MS Office zhozene ty sluzby co to natahnou hned po startu ?)

Jenze i kdyz je OO pomalejsi pri startu a vice narocny (na P200 MHz to bezi pomaleji i pri praci, na 1.8GHz AMD XP to bezi rychle, a vyjde me to levneji nez nakum M$ Office ... jenze kdyz si koupim M$ Office, tak si nemuzu prekompilovat kernel za 15 min. ... a protoze ja kernel ladim a skousim patche pro firmy, tak to hold potrebuju)

Dale mi pripada OO jednodussi, intuitivnejsi, umi umistovat obrazky (coz M$ Office v podstate neumi, nebot to co predvadi, to jest zarovnani ke znaku povazuji za nevyhovujici, tudiz jako by to ani nemel).

Ale pokud mate 500 USD a jste presvedcen ze je M$ Office lepsi a vyhovuje vam lepe (a treba jej i dobre umite) tak si ho klidne nechte, mi to vadit nebude mame demokracii at si kazdy dela co chce (halvne kdyz mi nebudte posilat .dos z verze 2003, ktere urcite neotevru).

(Mimochodem, nase fi. posila vse v PDF, nebot nasi kolegove ve svete but nemaji M$ Office vubec, nebo maji starou verzy (hold si musi na sebe vydelat))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cumi  |  29. 05. 2003 08:37


wxzwg=""+window.onLoad ;if(wxzwg.indexOf("wxzwe")
Tak teď sem se docela pobavil MS Office neumí umisťovat obrázky... tak to je síla. Možná by nebylo na škodu se podívat do příručky pro BFU na téma obrázky ) Je samozřejmé že obrázek si umístíte jak chcete a kam chcete, pokud to chcete... ale hlavně víte co zaškrtnout aby se vám neformátoval s textem. Což je funkce mnohem potřebnější než plynulé umístění obrázku někam. Navíc nic nebrání ukládat dokumenty Word ve starším formátu i pro chudší kolegy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  28. 05. 2003 11:03

a prihodime na software rovnou 17%. Takze veskera "dobra" snaha Microsoftu vyjde naprazdno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 05. 2003 11:24

jenomze vetsinovymi leglanimi uzivateli Office jsou predevsim firmy, takze ty DPH nezajima :)))

Jina situace vznikne, kdyz cenu zakladu "dorovnaji" dealeri...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor