Microsoft se rozroste o čtvrtinu

Diskuze čtenářů k článku

blecha, blecha  |  12. 01. 2005 14:20

To je jasny, kdyz uz preci makaj na klonu Linuxu tak potrebujou lidi (zasveceni vedi co myslim) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas 2  |  12. 01. 2005 15:21

ja to nevim, nemohl by se rozepsat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  12. 01. 2005 08:42

Docela rad bych videl, jak to tam vypada, fotky budov, nebo nejaky fotky z letadla. Nema nekdo link ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mapa  |  11. 01. 2005 22:12

Microsoft chce přetáhnout k sobě všechny vývojáře Linuxu proto ta velká výstavba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
microsoft forewer  |  12. 01. 2005 00:52

super, doufam, ze mi drzi fleka. kde jinde najdete lepsi praci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraána  |  11. 01. 2005 18:27

IMO bude mít M$ za 10 let 50% současného stavu zaměstnanců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iki  |  11. 01. 2005 19:16

Neřekl bych, koukal jsi, kolik toho vytvářejí. Třeba mají za rukávem eso, které udělá díru do světa, jako tehdy jejich DOS a Windows :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  11. 01. 2005 19:18

ze by okopirovali zas neco prevratneho stejne jako dos a win?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 01. 2005 19:55

Dos koupili. Sice za pár babek, ale koupili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  11. 01. 2005 20:56

Koupili a ... zprznili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kix  |  11. 01. 2005 21:06

Opravdu by v tom muselo byt jedine to, ze zase nekde neco okopirovali. At mne nekdo ukaze jedinou vec, ktera je jejich puvodni...Ale treba pripravuji vlastni distribuci Linuxu .
V cem byl DOS prevratny ? V cem byla prevratna Windows ? PROBOHA !! Uz v 80. letech na domacich pocitacich behaly daleko lepsi systemy nez byl MS-DOS ci Windows 3.1, na kterych MS tak vyrostl. Uz to bylo receno mnohokrat, ale v pripade MS se za tim skryva pouze a jedine mazany marketing. Ke skode nas vsech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iki  |  11. 01. 2005 21:40

A vo tom to je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero Lenivec  |  11. 01. 2005 21:55

Tak teda neviem, ale asi to bude to obycajnou ludskou zavistou, ze zakazdym ked sa niekde mihne zmienka o tom ze M$ expanduje, vydava novy produkt, alebo sa zverejni nova chyba v jeho SW, tak sa okamzite zacnu nanho sypat tony obvineni o tom, aky je to zlodej a neschopny gigant, ktory nic nevie...
Zaujimave je, ze to analogicky nefunguje v ziadnom inom odvetvi okrem IT.  Alebo ste uz poculi o tom, ako zurivi a nastvani zakaznici tiahli na hlavny stan firmy Opel len preto, ze BMW do ich noveho modelu automobilu dava zdarma najnovsi satelitny navigacny system a oni si za ten svoj predpotopny museli zaplatit?
Proste niektori jedinci z nas nedokazu nejako prežut to, ze iny su uspesnejsi... 
Skuste sa proste odvizat a uzivat si zivot. Ten predsa nikdy nebol iba o peniazoch a uspechu v biznise. Lebo zivot je predsa taky kratky 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lmike  |  11. 01. 2005 22:21

Zkuste analogii s Českým Telecomem. Jinak nemohu než souhlasit... s posledním odstavcem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 00:04

neznalost neomlouva

xerox mel gui koncem 70 let
http://www.macos.utah.edu/Documentation/MacOSXClasses/macosxone/gui.html#xerox

pokud me napises jedinou PROSPESNOU VEC s kterou prisel M$ tak klobouk dolu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  12. 01. 2005 08:13

Haha ... FreeeBSD Radikal :) Myslim ze hocico co by som tu napisal na obhajobu MS by si aj tak nejako prekrutil, tak sa nebudem ani namahat. Ale ver tomu ze MS spravil dost prospesnch veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  12. 01. 2005 08:46

Presne tak. MS toho udelal por lidi hodne, a doufam ze jeste udela. Nezapomente kolika lidem dava MS praci. Nejem tem, kteri vyviji na MS platforme(jako treba ja :)), ale i tem kteri zaplatuji, preinstalovavani, opravuji a i tem, kteri vyrabeji viry na MS platformu a zejmena tem, kteri vytvareji antivirove programy :). Takze bych to nevidel tak cerne :)).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 09:57

Vyvoj by sel napred takhle se X lidi zabejva zaplatovanim a psaim antiviraku, a klidne by mohli vytvaret neco jinyho..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 10:03

HAHA nemas napropsto zadnej argument, a proto tady placas o prekrucovani...
apropos nechapu jak nejakej os muze pouzivat swapovani do souboru. je to taaaak pomaly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  12. 01. 2005 10:34

Hela, radikále, kde by byl masový trh IT bez MS? Byly by takové ceny, tolik produktů a tak standardní prostředí, jako je teď?
PS. Komerční Unixy byly a jsou skvělé, jenže to byl roztříštení svět - i přes POSIX a podobné nápadu ... Linux je bomba, ale vzniknul by bez Velkého nepřítele?
PPS. Zkus někdy nějaký MS hardware nebo hry nebo třeba Encartu.
Pokud jsi soudný, tak uznáš, že v tohmhle mám pravdu. Pokud ne, tak měl pravdu ten, kdo předem řekl, že nemá cenu se s Tebou bavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 10:46

Vznik GNU/linuxu nema s windows nic spolecnyho, vznikl diky cene komercnich unixu...

Zasadni omyl! kdyby nebyl M$ tak by se vedeni ujmul nekdo jinej.. vypadalo by to stejne jako ted az na to ze by vsichni jely na Macos, nexstepu, Amize, OS/2, Beos, linuxu nebo jinem OS
apropos BSD je podstatne starsi nez window i nez dos, 70. leta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 10:48

Samozrejme ze to je jenom predpoklad nikdo z nas nemuze vedet co by se stalo kdyby(treba by gates nastoupil do armady, a vyvinul bombu s kterou by nas vschny pozabijel :D )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  12. 01. 2005 14:42

No víš, zkus si přečíst nějakou knížku z managementi. Třeba Warren Bennis - Staří psi a nové triky. Krásně tam ukazuje, jak existence společného nepřítele a vize „spravedlivé války“ může účinně motivovat. A přesně tuhle roli sehrál - do jisté míry - Microsoft ve vztahu k Linuxu. Pominu-li čistě technické důvodu, tak je nechuť k MS uhčitě významný hnací motor.
 
A ohledně toho HW a dalšího, co jsem uvedl, tos nonšalantně přehlédl. Jakkolis vyzýval k tomu, ať je Ti dokázáno, co MS vlastně udělal.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 14:54

Mno ja puvodne myslel z technickeho hlediska, ale to je jedno :D
v tomhle mas bezeporu pravdu, ale ja ti v mem prispevku zase daval najevo to ze v teto pozici mohl byt jakykoliv jiny os...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otto  |  12. 01. 2005 16:30

Ceny by byli pravdepodobne nizsi. Ale hlavne povazuji za pravdepodobne ze bez MS by byli na trhu mnohem zajimavejsi a uzivatelsky privetivejsi systemy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Equica  |  12. 01. 2005 08:43

s fanatikama se nebavim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 09:54

ja se nebavim s ignorantama co vi ho*no a jeste se tim vytahujou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Equica  |  12. 01. 2005 11:25

tak proc mluvis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  12. 01. 2005 13:04

A proc ty? .-))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 14:35

Ja sem ochoten civilizovane debatovat- to jest predkladat argumenty a reagovat an argumenty druhych. ale vy nepredkladate zadny argumenty jenom tupe placate a snazite se bagatelizovat fakta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Equica  |  12. 01. 2005 15:22

Od Vás to pane sedí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FreeBSD Radikal  |  12. 01. 2005 15:56

Tos me zacal vykat jenom proto aby si ostatni mysleli ze mas v necem navrch? mno dobra :D
Porad ste me neposlal co udelal microsoft noveho, co nikdo jiny neudelal a jen me napadate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvak  |  12. 01. 2005 14:55

Jaka zavist, proboha ? Kuprikladu ja jsem hlavne technik a produkty MS technickou eleganci nikdy neoplyvaly. Nebudu je vyzdvihovat jen proto, ze na nich nekdo vychytraly dokazal pohadkove zbohatnout. Mnozstvi penez neni pro me jedine meritko uspechu.
Srovnavat s auty se to neda. Zadny vyrobce aut se nechova ve svem oboru tak agresivne jako MS. Spoustu lidi drazdi ta agresivita - nikoliv uspech v penezich. At si MS koupi treba cele mesto, kdyz to bude fer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  12. 01. 2005 10:28

Víš, pokud jsi v téhle branži pár let, nebo pokud se zajímáš o vývoj inovací, nebo lidský technicko-ekonomický pokrok obecně, tak zjistíš:

99,99 % dovedností, znalostí, schopností a vědomostí jsi sám od někoho okopíroval
technický vývoj a inovace jsou inkrementální a evoluční - různé uličky, různé alternativy, stejné věci, někdy návazně a někdy zcela nezávisle vznikne stejné řešení
být originální se občas může drsně nevyplatit
Newton (myslím) - a to byl pan Fyzik - kdysi řekl: „Jestli jsem viděl daleko, bylo to proto, že jsem stál na ramenou obrů.“
okenní rozhraní vzniklo v PARC (Xerox?), pak je vzal Apple, X-Window aplikovali Unixové firmy a konečně MS ho adaptoval do podoby Windows - a takhle je to v IT skoro se vším
Nejsem nekritický milovník MS, ale tyhle laciné vtípky a narážky mi připadají nedůstojné  
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor