Ne. Vývoj pro mobilní GLES a desktopové DirectX jsou jiné světy. Úplně jiné postupy, tooly, design patterns, atd. Na mobilu je nutné hry vyíjet od začátku jinak, textury mají jiné formáty, musí být menší, stejně jako modely, shadery, atd.V oblasti mobilních zařízení drtivě kraluje OpenGL ES, který je podstatně jednodušší už proto, že he k němu spousta toolů, exportérů z 3D nástrojů, atd.. Všechny mobilní platformyod iOS přes televize, různé settopboxy až po poslední čínský Android za reset dolarů umí OpenGL ES, takže tam není problém přeportovat třeba Angry Birds za dva dny,Navíc i na desktopu je naprostá minorita her v DX11. DirectX 11 je radikálně jiný než předchozí verse, podstatně složitější. Nezůstal kámen na kameni. a velká část vývojářů (a jejich toolitů) s tím má problém i na desktopu a budou mít o to větší problém i na mobilech.