Hezky jste to popsal. V souvislosti se Surface máte v hlavě informace a)-d) jejich míra významnosti může být pro vás jiná než pro někoho jiného, ale jsou tam. Mám v hlavě prakticky to samé.
I když MS něco z toho opraví, v hlavě to už bude zapsané v současném stavu. Suraface bude "drahý" i když zlevní, metro i kdyby ho pozlatili bude "ne úplně doladěné", i kdyby bylo aplikací 100 tisíc, bude jich "málo" přinejlepším "méně", když upraví dostupnost, tak si lidé budou říkat "už se toho nemůžou zbavit jinde, když to dorazilo sem?"
Chápete? To je primárně marketingový průs.er. Technicky může být surface docela dobrá placka, ale v hlavách lidí to bude a)-d)...
Živím se marketingem dost dlouho na to, abych poznal, když někdo totálně podělá marketingový mix (terminus technicus), produkt tvoří přinejlepším 1/4 mixu, proto se prodávají i ne zcela nejlepší produkty, nebo naopak neprodávají ty skvělé...)