Microsoft prodal agenturu Razorfish za půl miliardy dolarů

Microsoft se zbavil reklamní agentury Razorfish. Za 530 milionů amerických dolarů jí koupila francouzská agentura Publicis Groupe SA, která se tak stává novým majitelem jedné ze součástí aQuantive – společnosti, jenž redmondský moloch koupil za více než 6 miliard dolarů. Razorfish stojí například za tvorbou loga Bing a stará se o velkou část internetové reklamy Microsoftu.

I pod novým kupcem bude Razorfish figurovat pod svým jménem a nadále se bude starat o internetovou reklamu Microsoftu. Agentura, která se mimo jiné stará o reklamu firem jako Nike, Dell nebo Disney, byla součástí balíku koupeného v roce 2007. Microsoft tehdy koupil aQuantive především s cílem, aby se lépe uchytil na trhu internetové reklamy.

Prodej a náhlý přísun hotovosti pozitivně zahýbal s hodnotou akcií Microsoftu. Ta se aktuálně pohybuje na hodnotě téměř 24 dolarů.

Váš názor Další článek: Windows 7: Zrodila se nová legenda?

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,