Microsoft přiznal problém s lednovým patchem Windows

Diskuze čtenářů k článku

Milan Keršláger  |  29. 03. 2005 20:38

Předposlední balík záplat způsobil, že po několika dnech přestalo být možné navazovat spojení s jinými spojeními (TCP/IP, včetně MSIE) v Win XPSP2 kvůli nedostaku nějakých bufferů. Samo se to spravilo s posledním balíkem záplat. V popisech ani zmínka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec, Karel Kahovec  |  30. 03. 2005 09:33

Nic takového jsme nezpozorovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death, Death  |  30. 03. 2005 11:09

To jsou presne problemy proc zbytecne nelatat,az to bude OPRAVDU AKUTNI tak teprv,k cemu zazaplatovany system kdyz je nepouzitelny a rozdrbany?.Sam jedu XP pro SP2,vyple Win update,Mozilla,Kerio a thundebird a zadne problemy,viz mrkvosofti IE- OE,velmi se omlouvame ale v aplikaci EXE doslo k problemu a je ji treba zavrit...tohle vubec neznam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chytrolín  |  29. 03. 2005 17:29

Jo, po instalaci této "záplaty" na W98SE jsem skončil na modré obrazofce smrti. Stačilo v nouzovém režimu spustit msconfig a tento nesmysl odškrtnout, aby se nespouštěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redneck, Redneck  |  29. 03. 2005 18:53

Můžeš mi prosím poradit jak jsi to v msconfig vypnul? V které záložce? Tuto funkci používám, ale nikde jsem to tam neviděl. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 19:15

Dej si přideat nebo odebrat programy, dole najdeš KB891711 Update a zadej odinstalovat, takhle se toho křápu, co nám ničí  procesor a cyklí zvukovku zbavíš, zdraví AMD (pokud něco, pisni, poradím dále).
Gates vydal cyklovač instrukcí ! To má být záplata ? To je nehoráznost nejvyššího stupně !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 19:19

V MSConfig je to v záložce : PO SPUŠTĚNÍ dole je KB891711 odškrtni políčko a restartuj PC, ale lépe to odinstaluj normálně přes ODEBRAT PROGRAMY. -AMD-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reagujuci  |  31. 03. 2005 12:05

alebo, Start - spustit - msconfig (este rychlejsie Win klavesu + R a napises msconfig)

btw: nemusite zaplatu odinstalovavat, staci ze zrusite to aby startovala spolu so systemom. je to asi jedina zaplata co bezi v pozadi ako proces, aku kedy MS vymyslel

mam to odskusane, system bude znova fachcit ako ma. a budete dalej chraneni proti tejto chybe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reagujuci  |  31. 03. 2005 12:07

sorrka, zle som precital, hladal si polozku priamo v msconfig, nie msconfig. ok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  29. 03. 2005 17:20

Tak v mem pripade doslo k zatuhnuti systemu hned po nabehnuti. Proto jsem to okamzite vykopnul
Ale pobavilo me toto:
"Microsoft však přesto nedoporučuje patch odinstalovat."
Co k tomu dodat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf  |  29. 03. 2005 13:57

Mohu problemy jen potvrdit. Pokud na takto "opravenem - otravenem" pc serfuji s mozilou a zapnu nasledne skypa dockam se jedine modre obrazovky a hlasek o chybach. Mozila bez skypa chodi, stejne jako skyp bez mozizly. Restarty po hodine dvou provozu nejsou ted nic neobvykleho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redneck, Redneck  |  29. 03. 2005 13:26

Přesně tento problém jsem měl s ICQ 5. Surfoval jsem v IE 6, poslouchal mp3 ve Winampu a měl puštěné ICQ.... cca po hodině naprosté sekání mp3 a pomohlo jen vypnutí ICQ nebo IE6. Zatím jsem to vyřešil nainstalováním Mirandy a Firefoxu. Prostě jsem přestal používat IE6 a byl klid. Doufám, že to brzo opraví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Philco  |  30. 03. 2005 09:34

jj, ono toho bylo víc, s čím se to "pralo" - vysloveně "to" nesnáší ICQ, ACDSee (hlavně plugin QuickTime), o Winampu ani nemluvím. Zacyklování systému se stalo skoro pravidelností - vyřešil jsem odinstalací tohoto "servicepacku" a po "ozdravném" přejetí Windows se to jakž takž ustálilo. Bill dělá prostě opravdu všechno pro to, aby jsme ztratili soudnost a šíleli po XP SP2 nebo LongHornech, že? Aby se nesplet - LINUX nabírá na síle, Gatesi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  30. 03. 2005 10:44

Philco :Bill dělá prostě opravdu všechno pro to, aby jsme ztratili soudnost a šíleli po XP SP2 nebo LongHornech, že? Aby se nesplet - LINUX nabírá na síle, Gatesi!
Asi tak nějak, kus pravdy v tom bezpochybně máš !!! Ale nebojte, on Vám usmrtí i XP za rok, neměl bych obavy. A bude propagovat jeho stupidní LONGHORN, který rozjedete i na 386 SX  jeho politka....donucovací....  lidi, přemýšlejte.... a přestaňte brát ty megalománské  reklamy už vážně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 13:14

JAK SHODIT WINDOWS ME A 98 ZA POMOCÍ MICROSOFTU:
1/ INSTALUJTE ZMÍNĚNÉ KB 891711.
2/ SPUSŤTE WINAMP A ZAČNĚTE PŘEHRÁVAT NĚJAKOU MP3
3/ SPUSŤTE INTERNET EXPLORER A DĚLEJTE NĚCO NA INTERNETU
4/ VŠIMNĚTE SI ZAČINAJÍCÍHO SEKÁNÍ HUDBY
5 / POČKEJTE SI..... NA KRÁSNÝ PÁD (PŘIJDETE O DATA !!!)
ZDRAVÍM BILLA GATESE !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 13:30

C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE shell32.dll,SHExitWindowsEx -1
 
PŘESNĚ TOTO SI NAPIŠTE DO NOVÉHO ZÁSTUPCE. MÁ TO SLOUŽIT JAKO RESTART WINDOWS (98, ME). OD DOBY, CO V MÉM PC KRALUJE JEJICH BUG KB 891711, DOSTANETE TÍMTO NA 110% POČÍTAČ DO MODRÉ SMRTI A JE KONEC. RESTART. DRUHÝ PRIMITIVNÍ PŘÍPAD JAK SHODI CELÉ JÁDRO SYSTÉMU. SKVĚLÉ TO KB 891711 NE ????????????
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TrSek  |  30. 03. 2005 12:13

Zvlastne WinAmp mi WinXP tiez zostrelili minuly tyzden. Hlaska ze chyba a ze to chce odoslat do centraly. Neinstaloval som nic a patche tiez nie. Dal som pred 3mesiacmi SP2 a odvtedy to nechavam tak. Este som pozeral ci nemam nahodou automaticky uprdate. Tiez nic. Zacinam sa pohravat s myslienkou ci to nerobi MS naschval aby presadil svoj Media Player.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  29. 03. 2005 12:05

to že se PC zpomalí není jen problém patchů na Win 98. Např. Service pack 2 pro XP také znatelně zpomalí PC a navíc uplně rozhodí celou konfiguraci OS, antiviru a firewallu.V podstatě je to na novou instalaci nebýt funkce obnovení. Zjistil jsem že na spomalení PC má lví podíl nově zabudovaný firewall. Osobně se také přikláním k názoru neinstalovat bezhlavě jakýkoliv update.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 12:15

ARN: No jo, ale kdyby jsi to viděl tady, co to dělá ! Mám K6/2 / 550 MHZ, 256 MB SDRAM... a po hodině (to si nedělám srandu !!!!!!!!!) je z toho 386DX/33 !!!! Než se vykreslí okno !!!!! to trvá i 10 vteřin, jen vykreslení OKNA !!! Internet Explorer zatuhne a provede nepovolenou operaci. Vysouvání NABIDKA START JE TAK POMALÁ, ŽE VYROLOVÁNÍ TRVÁ I 5 SEKUND !!!! To myslím naprosto vážně !!! Nezbývá, než resetovat PC. Microsoft mi někdy připomíná MICROŠOK !!! pro procesor a základní desku ! -AMD-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  29. 03. 2005 12:43

NO já jsem instaloval SP2 na dvou počítačích a žádné zpomalení jsem nepostřehl, ikdyž jsem právě kvůli kvůli obavám z možných problémů instalaci dlouho SP2 odkládal. Nastavení OS zůstalo, nastavení Avastu taky (nevím proč a jak by ho měl Windows přenastavovat), ZoneAlarm taky zůstal nedotčen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeJe  |  29. 03. 2005 13:09

No vidis, me nastaveni nezustalo a po marnem boji sem pouzil format .... jedina to zbran proti windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  29. 03. 2005 22:11

pokud maš řekněme 2GHz tak zpomalení nenastane, ale mně to uplně rozhodilo Nortona (antivir), a celý systém se choval fakt podivně. Jedině když (někdy) udělám novou instalaci a ihned nainstaluji SP2 tak je v pohodě až na tu rychlost (mam 1GHz), ale firewall ve Winxpsp2 musím kvůli značnému zpomalení vypnout (je stejně na nic) raději používám jiný (Kerio). Pokud instaluji SP2 do již hotové konfigurace rozhodí ji to. Obecně u mého compu platí, že čím více updatů na win instaluji, tím pomaleji PC pracuje. A řekl bych že podobně je to i uživatelů win98.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  29. 03. 2005 22:19

2 GHz? Kéž by. Mám polovinu.

Jak říkám, mě Windows akorát nadetekoval v tom Centru zabezpečení (nebo jak se to jmenuje) Avasta a Zone Alarma. Interní firewall snad i automaticky vypnul. No ale zase se adresář Windows rozrostl snad o 1 GB.

Mimchodem, stahoval jsem SP2 z Windows Update.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arn  |  29. 03. 2005 22:30

Možná mu Zone Alarm nevadí, já instaloval z distribučního CD a v readme píšou něco v tom smyslu, že to může něco takového provést (to co se stalo i mně). Ono asi záleží také na konkrétní hardwarové/softwérové konfiguraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  30. 03. 2005 01:46

Můžeš sem kdyžtak zkopírovat kus toho readme?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 11:43

Ano, tento popisovaný problém mohu potvrdit - Windows ME 4.90.3000.
Je to přesně tak, jak píšete, počítač se po hodině spomalí jako "prase" a nezbyde, než ho restartovat. Pak je zase na nějaký čas OK. Dále jsem zpozoroval, že tato záplata narušuje silně !!!! stabilitu zvukové karty Sound Blaster live! a to tak, že Windows se zacyklí do smyčky (přehrávaná data) a Windows spadnou do modré smrti. Chyba na adrese XY:000 bla bla blá.... a následuje RESET. Přeinstalování ovladačů jak na desku, zvukovku, atd... nepomáhá Všechny tyto problémy způsobuje tato záplata, chtěl bych informovat veřejnost, pokud má tyto problémy, je to způsobeno jednoznačně 891711 !!! Nehledejte závadu jinde (já už i rozebíral PC) !!!
Mějte se hezky ! Windows ME a 98SE zdar !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AMD  |  29. 03. 2005 11:54

Ještě jsem zapomněl na 1 důležitou věc ! Po této záplatě je Internet Explorer náchylný dělat chyby ! POZOR ! To je taky způsobeno tou KB  891711. Nestabilita IE 6+SP1+všechny záplaty. Omlouváme se vám, ale v aplikaci došlo k neznámé chybě.... odeslat zprávu atd.... Redakce může tímto detailně upřesnit popis této chyby, aby někteří nepanikařili. Uživatel Windows ME 4.90.3000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sajmonn, sajmonn  |  29. 03. 2005 11:20

Za své praxe jsem se setkal s několika případy, kdy instalace nějakého patche způsobila nějaký problém a potom ho Microsoft dokonce mlčky odstranil z windows update. Ten windows update je vůbec taková podivná služba - novější verze potřebuje pro komunikaci víc portů do internetu (vůbec netuším proč ) a to nám způsobilo kdejaké horké chvilky. Mám spíš takový pocit, že Windows Update nám způsobuje ještě víc problémů, než viry samotné a každému říkám, ať aktualizuje s rozmyslem. Ne jako jeden člověk od nás, který aktualizuje každý den ráno a pak se diví, že se mu jednou za půl roku chová počítač podivně bez jakékoliv zjevné příčiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor