Microsoft představil Kinect for Windows 1.5

Microsoft představil Kinect for Windows 1.5

Microsoft představil oficiální vývojové nástroje pro Kinect for Windows ve verzi 1.5. Nyní si tedy každý majitel senzoru může stáhnout nový balíček a vyvíjet aplikace pro bezdotykové ovládání v jazycích C++, C# a Visual Basic. Vývojářské nástroje obsahují všechny potřebné knihovny včetně podpory režime Near Mode, kdy se Kinect snaží rozeznávat objekty i ve vzdálenosti okolo 40 centimetrů – tedy už skutečně před displejem.

Klepněte pro větší obrázek
Zařízení pro bezdotykové ovládání počítače Kinect

Microsoft také rozšířil seznam zemí, kde se certifikovaný Kinect for Windows prodává. Česká republika na seznamu zatím chybí. Rozdíl mezi Kinect for Windows a Kinect for Xbox je hlavně v certifikaci a záruce, obě zařízení jsou nyní ale prakticky identická. V dalších verzích se to už ale může měnit, verze pro Windows se totiž bude striktně orientovat hlavně na ovládání zblízka, zatímco verze pro herní konzoli bude mít větší závěr a ovládání ze vzdálenosti v řádu metrů.

Vývojářské nástroje z projektu KfW nejsou jediné, jsou ale oficiální, pokročilejší a vývoj je mnohem snazší než při programování konzole skrze některý z neoficiálních SDK balíčků.

Více informací najdete na webu kinectforwindows.org.

Diskuze (16) Další článek: Hlídejte svá dítka, služby Google jsou přístupné až od 13 let

Témata článku: Hardware, Microsoft, Technologie, Kinect, Herní knihovna, Vývojový režim, Visual Basic, Herní režim, Neoficiální verze, Ovládání

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší