Microsoft pravděpodobně použil nelegální verzi aplikace SoundForge

Diskuze čtenářů k článku

PaFouk  |  16. 11. 2004 10:10

Bylo by to zajimave, kdyby do microsoftu vtrhla policie a zabavila veskere servery v ramci vysetrovani!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  15. 11. 2004 22:06

Dalsi zprava zive.cz, kdo vi jak to je. Ja bych nebyl zas tak unahleny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1, m1c4a1  |  16. 11. 2004 01:25

Jenže živě si zprávy nevymýšlí, ale přebírá je odjinud.
http://slashdot.org/article.pl?sid=04/11/13/0036243&tid=133&tid=201&tid=109&tid=1
http://www.pcwelt.de/news/software/104785/index1.html
...
Pokud něvěříš ani těm, tak se jdi zeptat přímo Microsoftu, ti ti to určitě poví přesně, jak to bylo. :-] Nebo se bojíš uznat, že na Microsoftu je něco zhnilého?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  16. 11. 2004 07:34

Zajimave. V PC Weltu o tom jeste premysli, kdezto druhy (resp. prvni) odkaz uz to bere za hotovou vec. Ne, nebojim se uznat ze by bylo na Microsoftu neco prohnileho, jenze ono ne, neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tura  |  15. 11. 2004 17:40

Je to bomba ale nic z toho nebudeDobrýuvidíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  15. 11. 2004 21:45

Zamestnanec MS na 100% porusil nejaky vnitrni smernice - to je fakt bomba. Stat se to nekde u Ceskejch Drah nebo Adobe, tak se nad tim nikdo ani nepozastavi. Ale u MS je to fakt "bomba". Ach boze ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  15. 11. 2004 22:00

Seš trouba. Microsoft prodává Windows, on na sebe bere zodpovědnost za svůj výrobek. Když si koupíš auto, a přestane ti hrát vestavěný autorádio proto, že ho nějakej zaměstnanec v automobilce blbě zapojil a vyhořela ti elektroinstalace, tak to auto půjdeš taky reklamovat k prodejci (a ten k dovozci a ten k výrobci). Co kdyby ti prodejce řekl, to rádio zapojoval Franta z třetího provozu naší Mnichovské továrny, obraťte se na něj s žalobou. Blbý co??? Prostě je to jejich problém, z našeho pohledu využívá Microsoft kradenej software a ještě se na tom obohacuje!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  19. 11. 2004 23:35

No tak se z toho vsichni poserem. Co kdyz zjistite, ze automechanik, kterej vam daval do auta radio, pouzil kradenej sroubovak. Taky zazalujete celou automobilku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  15. 11. 2004 16:45

No M$ vyuziva hojne praci brigadniku, po kterych se kontroluji pouze vstupy a vystupy.
Tudiz takovich veci je tam jeste hodne, stejne jako letecke simulatory v exelu.

Holt muze byt i hur, nekdo si tam da zadni vratka, a diky nedostupnosti kodu na to muze efektivne a rychle prijit pouze M$, ktery nato kasle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tac - Tic  |  15. 11. 2004 17:57

prave! Tohle je ten pravej pruser.

Bohuzel v ramci srandicek o poruseni copyrightu (ze kteryho stejne nic nebude, protoze v nejhorsim tu firmu microsoft koupi) se na tohle uplne zapomene.

BTW. ona je to fakt sranda, ale nedivil bych se, kdyby tenhle smer "informovani" podporoval sam MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filiph  |  15. 11. 2004 18:26

V najhorsom pripade Microsoft tu firmu kupi ?!? Kupi Sony? Na to by som sa teda pozrel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tac - Tic  |  16. 11. 2004 03:52

No tak sa pozri:
http://finance.yahoo.com/q/ks?s=SNE


Kolik, ze to ma MS v hotovosti? 50, nebo 70 miliard? A jeste by mu zbylo na spolecnou zranici


Jen pro porovnani, jak "velky" by to bylo pro MS sousto: http://finance.yahoo.com/q/ks?s=MSFT
Sony je sice gigant, ale MS je proste o rad jinde.

I kdyz uznavam, ze sem trochu prestrelil. Tohle by Billovi asi neproslo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaJaSoft  |  16. 11. 2004 13:21

Zpusob vyvoje a zejmena zpusob internacionalizace produktu MS je ciste a jen pouze problem MS a jeho kvalitniho SW... co ja s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  19. 11. 2004 23:33

Jo, flightsim v excelu, to byly casy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
3Dman  |  15. 11. 2004 13:00

Nie je to tak dávno, čo sa dokázalo, že BSA nelegálne používala WinZIP :))) Je to však vždy pochybenie konkrétnych ľudí. Myslím si, že je pravdepodobné že teraz kvôli tomu niekto z Microsoftu skončí na ulici, prípadne so žalobou na poškodenie dobrého mena na krku  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
los_Carlos  |  15. 11. 2004 13:22

Tak to by asi nešlo. M$ nikdy žádné dobré jméno něměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrkef  |  15. 11. 2004 13:42


Ale stejne jsem se pobavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  15. 11. 2004 14:01

> Je to však vždy pochybenie konkrétnych ľudí.
Presne tak. Jenze to neni takova "tywolebomba!".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
___  |  15. 11. 2004 17:36

No aspoň už víme, co mají říkat uživatelé software bez platné licence.
"Pochybení konkrétních lidí". Anebo ještě lépe "Pochybení nekonkrétních lidí"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  15. 11. 2004 21:43

Chapu, ty si proste svoji "senzaci" nechces nechat ukrast, a radsi budes verit tomu, ze pouzivani kradeneho SW je u MS povoleno, vid? No comment.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrD  |  15. 11. 2004 21:58

Seš trouba. Microsoft prodává Windows, on na sebe bere zodpovědnost za svůj výrobek. Když si koupíš auto, a přestane ti hrát vestavěný autorádio proto, že ho nějakej zaměstnanec v automobilce blbě zapojil a vyhořela ti elektroinstalace, tak to auto půjdeš taky reklamovat k prodejci (a ten k dovozci a ten k výrobci). Co kdyby ti prodejce řekl, to rádio zapojoval Franta z třetího provozu naší Mnichovské továrny, obraťte se na něj s žalobou. Blbý co??? Prostě je to jejich problém, z našeho pohledu využívá Microsoft kradenej software a ještě se na tom obohacuje!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
___  |  16. 11. 2004 10:02

Přestaň se upínat na to, jestli to je/není senzace. Pokud přijde do firmy softwarová policie a najde nainstalovaný program v rozporu s licenčním ujednáním, tak jen těžko přijme argumentaci že ho instaloval Franta a ten je teď na služebce v Olomouci, takže tu není a tím to hasne.
Senzace není že se to stalo. Senzace je, že někdo zkouší takto argumentovat. Pochybení konkrétních lidí. Tečka. Tím to hasne. A senzace je, že si takto vůbec dovolí sám argumentovat, ale sám by takový argument jen těžko akceptoval. "Get the fact."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tac - Tic  |  15. 11. 2004 17:47

Jenze on sam MS, BSA a podobna verbes v drivejsich kauzach tvrdili jaksi neco jinyho. Nebo uz se zapomelo na ty pokusy o likvidaci firem a lincovani adminu?

Ono je taky fakt docela blbost hodit odpovednost na uzivatele. To by taky rovnou mohli zamestnancum rict "tady mate HW a SW potrebny k praci si sezente jak chcete". A je vymalovano.
A s tim pochybenim konkretnich ludi - nektera nase vlada pokud si pamatuju, chtela zavist trestni odpovednost firem. Prave proto ze se ji nelibily ty rozsireny praktiky "kdyz to vyjde, fajn, budou premie. No a kdyz ne, tak nekdo vyleti. Stejne jsme se chteli Tondy zbavit uz davno..."



A jinak tak kauza je fakt dobrej joke

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zerryk  |  15. 11. 2004 12:56

Řekl bych, že se zanedlouho na WU objeví "kritická záplata" odstraňující ten tag. Asi podobně, jako odstranili ten hákenkrajc z jednoho fontu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vševidoucí oko  |  15. 11. 2004 14:31

A hned potom se objeví "na hrubý pytel kritická záplata" v podobě Redmondského koberečku u Billa pro tu kacířskou černou ovci, co se tak nepokrytě prohřešila....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  15. 11. 2004 12:55

Je zajímyvý, že SoundForge vkládá jméno registrovaného uživatele přímo do souboru a nikdo se nad tím ani nepozastaví. Kdyby něco takovýho dělal "Záznam zvuku" od MS, hned by z toho byla kauza ohledně ochrany soukromí!
P.S.: To co dělá Word, Excel atp. rozhodně není totéž!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piXus  |  15. 11. 2004 14:41

Akoto, ze nieje? Ved tie udaje zapisane vo vystupnom subore sa daju menit a zapisuje sa tam defaultna hodnota, takisto ako v eksceli a vorde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  17. 11. 2004 21:12

to dělal už starý arj.exe, rar.exe aj. nihil novi sub sole...
to, co leze z wordu a excelu je s prominutím prasárna, neodvisle od toho, kolik informací o autorovi je tam obsaženo. Ten formát je prostě "chorý", jak říkají bratia Slováci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarous  |  15. 11. 2004 12:48

Heljdte treba maji na ten soundfonge koupenou licenci ... to je pak pomerne jedno na co si to zaregistrujou. Pokud ale licenci koupenou nemaji tak je to problem. Je ale pravda, ze neni uplne koser vkladat soubor se stopami proflaknuteho reg. cisla do distribuce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CandySan, CandySan  |  15. 11. 2004 12:40

treba se jeste zjisti, ze SoundForge 4.5 vzniknul na nelegalnich windows.. Kdo by byl vic ztrestan..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  15. 11. 2004 12:33

Stačí použít na některý soubor (já zkoušel wmpaud1.wav) GSpot. Dobrej fór.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  15. 11. 2004 12:35

Asi holt bude Deepz0ne zaměstnanec Microsoftu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  15. 11. 2004 12:37

Ale když nad tím přemejšlím dál, tak asi "Microsoft použil hotové volně dostupné zvukové efekty." aspoň to teď budou do lidí tlačit horem dolem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  15. 11. 2004 18:30

Asi jsem blbej ale co mi ukaze GSpot v souboru wmpaud1.wav? Muzete mne nakoupnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  15. 11. 2004 18:36

mm tak jsem se nakopnul sam. Ta infce je na konci souboru, ale asi mam prastarou verzi GSpotu protoze jsem to nasel az notpadem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  15. 11. 2004 20:01

Ja mám 2.21...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vševidoucí oko  |  15. 11. 2004 12:17

Možná že už brzo vydá Microsoft taky svůj vlastní P2P klient....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howard, Howard  |  15. 11. 2004 12:26

Treba bude nejaky direct connect soucasti windows longhorn, nebo XP SP3 ))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alexx  |  16. 11. 2004 10:25

Až bude nějaký ten P2P klient přímo ve windowsech, tak se spustí vlna žalob od provozovatelů/adminů sítí jako je Kazaa, eDonkey, DC++ a dalších, že ms zneužívá svého dominantního postavení na trhu (něco jako jsme už to tady zažili třeba s IE). A to by už potom byla vážně bomba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Medomet, Medomet  |  15. 11. 2004 12:08

Jestli to je pravda tak je to pecka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BSA  |  15. 11. 2004 12:33

Pecku dostanes akorat tak ty  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ED  |  15. 11. 2004 14:37

Na Živě mluvíme slušně.
Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  15. 11. 2004 22:03

Na Živě mluvíme slušně.
Děkujeme, redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hater  |  21. 11. 2004 17:00

A ty seš debil, a ukopnu ti palici, kriple !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor