Microsoft poražen Googlem i lokální firmou

Veškeří konkurenti nedají výsledek Googlu ani v součtu. Na druhém místě se s 8,5 miliardami umístilo Yahoo. Microsoft se svými službami Windows Live skončil až čt...

Společnost Comscore oznámila výsledky svého měření návštěvnosti internetových vyhledávačů. Comscore používá pro zjišťování svých výsledků novou zdokonalenou metodiku qSearch 2.0, která poněkud zahýbala výsledky.

Nikoho nepřekvapí, že na prvním místě žebříčku se s obrovským náskokem umístilo Google, které v srpnu tohoto roku odevzdalo 37,1 miliardy odpovědí na vyhledávání. Z tohoto množství se YouTube zapříčinil o 5 miliard. Veškeří konkurenti nedají výsledek Googlu ani v součtu. Na druhém místě se s 8,5 miliardami umístilo Yahoo. Microsoft se svými službami Windows Live skončil až čtvrtý na 2,16 miliardách, když byl předstižen dokonce čínským lokálním vyhledávačem Baidu.com, na němž bylo provedeno 3,3 miliardy vyhledávání.

Na dalších příčkách najdeme NHN (2 mld.), eBay (1,3 mld.), Time Warner (1,2 mld.), Ask.com (743 mil.), Fox Interactive (683 mil.) a desítku uzavírá Lycos se 441 miliony.

Zdroj: Microsoft Watch

Diskuze (4) Další článek: Terabajt v notebooku v roce 2011

Témata článku: Microsoft, Time Warner, Google+, Obrovský náskok, Fox, MWR, YouTube Live, Watch, Čínský Google

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší