Microsoft nastavuje ucho zákazníkům

Diskuze čtenářů k článku

šarik  |  02. 12. 2004 17:08

Mám XP OEM a stejně se musím obrátit na prodejce. Jenže ten neví jak řešit softwarové problémy a ten se stejně musí zeptat Mrkvo$oftu, který také nemá potuchy o řešení problému, protože pro případné doplňující dotazy nejsu k dispozici. Takže takové služby jsou k čemu? Kontrolní otázka..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M. Svatoš  |  02. 12. 2004 17:02

Microsoft a jeho technická podpora. Ech ...
Přísahám, že mě za celý život neporadili nic použitelného, přestože jsem utratil stovky korun za jejich "rady".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baset, Baset  |  02. 12. 2004 12:51

Jednou jsme volali na Microsoft. Ochotný a slušný. Ale pouze nám našli telefon na výrobce PC (značková sestava), protože Win byly OEM.
Řekl bych, že jakákoliv Microsoftí podpora je pouze pro zákazníky plných verzí. Pro představu - WXP home 6.056Kč, WXP prof 8.992Kč (ceny z pcexpert.cz).
Jaký si myslíte, že je podíl OEM/neOEM legálně zaplacených Win? Jestli v tomhle mám pravdu, jsou podobné služby Microsoftu pouze propagační, protože se téměř nikoho netýkají. Uznávám, že u serverů bude podíl trochu jiný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
firka  |  02. 12. 2004 11:12

Jednou, skutecne pouze jednou, jsem taky volal na podporu MS . Zvedla to tam nejaka slecna, ja ji popsal problem ona se spoji s technikem a opakujie mu dotaz, technik ji neco "poradi" a ona to zas rkne me. Na technika me pry spojit nemuze. Fakt jak u blbejch na dvorecku, ovsem posledni veta ktera z nich vypadla mi fakt moc "pomohla".
Slecna rekla " tak udelejte format disku a problem se vyresi"  Jo, neni nad radu odborniku. ( legalni XP Prof. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zive  |  02. 12. 2004 11:57

Co si stěžujete? Vždyť měla pravdu. Žádný OS = žádný problém... :0)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peppa  |  02. 12. 2004 10:53

Raději by měl nastavit zadek, ať ho do něj můžeme kopnout.

Ten jejich hotlajn je úplne k ho.nu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paranoik  |  02. 12. 2004 11:07

Svata slova,amen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous  |  02. 12. 2004 18:56

No, ja kdyz tam volam, tak mi vzdycky pomuzou.. Neni to spis o tom, ze po nich chces <->iny? Sver se s cim ti nepomohli, treba ti pomuzeme my:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvire  |  02. 12. 2004 10:49

Na každý dotaz a podmět, s kterým jsem se obrátil na MS jsem dostal automaticky generovanou odpověĎ a v životě se nic njiného nestalo.

Až MS bude naslouchat zákazníkům a ne jenom nastavovat ucho, tak se možná i něco změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joj  |  02. 12. 2004 10:55

nebude :) ale x lidi bude mit dobry pocit ze to jde ... a x novinaru napise jak se M$ snazi naslouchat ... ale slysis mrkvosofte ... jak prichazi lavina cernobilych kolibavych trpajzliku ? :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kritik  |  02. 12. 2004 19:36

A mě by zrovna zajímalo, kam se odtud poděl ten článek (bleskovka), co tu byl ještě dnes ráno, a psalo se v něm o předčasném vydání záplat na MSIE?!
To už mizejí nejen lidi (hlavně ten mlíkař), a komentáře, ale i články?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor