Microsoft Hotmail bude definitivně rozumět protokolu ActiveSync

Diskuze čtenářů k článku

28. 08. 2010 13:00

Premýšľam, čo ma potom bude držať aby som platil hosťovanie na Exchange..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 08. 2010 16:38

Tohle je hezký, ale problém Hotmailu je jeho spam filter, alespoň pro Čechy. Téměř vše co mi dojde, a není od kontaktů označených za spolehlivé, považuje za spam, ať už je to nějaký registrační mail, potvrzení objednávky z eshopu, maily ze školy, nebo i osobní maily. Snad jediné co propustil napoprvé byl mail od eBay. Chová se to jako kdyby byl filtr nastaven na Výhradní, přitom je na Standardu. Gmail takové problémy nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
27. 08. 2010 19:36

Já, když se rozhodoval kam uteču ze seznamu jsem řešil podobný problém s Gmailem a tak jsem zakotvil u hotmailu, zde tenhle problem nemam.

Jediny co mě štve, je že jediný klient který s ním umí v současné době bezproblémů pracovat je WLMail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 08. 2010 00:32

Tak to je pro mne velice zvlastni informace, protoze jsem tady prave chtel napsat, tak jak zminuje kolega jiras_ vyse, ze spam filtr je duvod, proc jsem od Hotmailu utekl. Stalo se tomu tak pred nekolika hodinami (mmch. je to sluzba, u ktere jsem vydrzel nejkratsi dobu, to jsem v minulosti dele pouzival mnohe ceske maily). Jit k Hotmailu byl pro mne nejvetsi omyl a nyni uz jsem nemohl zkratka vydrzet, neustale tahani doslova kazdeho mailu ze spamu. Navic spam filtr se neni schopen mnohdy ani nic naucit. Kdyz oznacim zpravu od urciteho odesilatele, jako ze "neni spam", tak v zapeti mi dalsi mail ze stejne adresy s klidem opet hodi do spamu. Jedina moznost je dat si odesilatele mezi duveryhodne, jedine tak mam jistotu, ze zprava skonci tam, kde ma. Ale tohle je za a) pakarana a za b) to neni reseni pro nahodne pisatele, kteri zase "bezpecne" pristanou ve spamu.

V tuto chvili jsem tedy zvolil zrejme konecne reseni, v podobe mailu na vlastni domene pres Google Apps. Gmail sice take neni ve filtrovani bezchybny, obcas mi hodi do spamu nejaky ten newsletter, ale je temer bezchybny. Rozhodne mi neoznaci jako spam mail od kamaradky, poslany ze Seznamu, coz mi Hotmail dela uplne bezne.

Ted ale resim jeste jeden problem, jelikoz si nyni vyzvedavam zpravy z Hotmailu pres Gmail, tak jsem chtel vypnout spam filtr na Hotmailu ... a hle, ono to asi nejde. Takze se tam musim obcas stejne podivat. Netusite nekdo jak jej vypnout? Jesteze jsem Hotmail nepouzival moc dlouho, takze na nej nemam navazano moc veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
28. 08. 2010 01:08

Spamfilter na hotmailu vypnout bohuzel nejde.

Osobně používám hotmail jak na vnitrostátní komunikaci, tak na mezinárodní. Takže emaily jsou jak v angličtině, tak češtině a občas i jiném jazyku. Nevím, asi mám štěstí, nebo lidé kteří mi píšou umí vyplnit Subject, nevím. Samozřejmě, čas od času se stane, že něco skončí ve spam filteru, ale to se mi stává i na pracovním mailu. U hotmailu jsou to většinou maily obsahující pár slov s přílohou bez subjectu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 08. 2010 01:46

Diky za potvrzeni meho zjisteni ohledne spam filtru. Mozna by sel obejit nastavenim urciteho pravidla, kdy by se vsechna posta predavala do dorucenych, ale zrejme to je scifi uvaha, jelikoz i kdyby se mi neco takoveho povedlo na Hotmailu nastavit, na maily ze spamu to platit beztak nebude. Jeste se na to zkusim pozdeji podivat.

Mailu v cizim jazyce napisi opravdu minimum, takze nemohu posoudit, ale tady by Hotmail mohl byt bez problemu. Ceske maily mi ale koncily ve spamu opravdu temer vsechny, jedno jestli dosly ze Seznamu, z Gmailu .., nezalezelo na delce, nemusely mit prilohu. Vetsinou mi take pisi "normalni" lide, co vyplni predmet, preposilani obrazku a ppt nesmyslu rovnez nevedu, takze je to proste zarazejici. Jednorazove registracni maily apod. ty byly ve spamu snad ve 100% pripadu, jak pise take kolega vyse. Ale co uz, ja se v tom po snad uspesne migraci, ted uz vrtat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 08. 2010 14:07

re: "Na mobilních telefonech je ale jeho nejsilnější zbraní push synchronizace, kterou POP3 nebo IMAP neovládají."

Pan Cizek by si mohl precit neco o IMAP IDLE - http://en.wikipedia.org/wiki/IMAP_IDLE... . Tam zjisti, ze vyse uvedena veta je pravdiva jen z 50%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 27. 08. 2010 14:37

Ano, to máte pravdu, v textu jsem to zmínil. Díky za doplnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2010 13:19

Na tohle se těším už od dubna, nebo kdy to oznámili, jenom je škoda, že to bude fungovat jen na mobilech. Docela rád bych se zbavil Outlook Hotmail Connectoru na svém desktopu, na který i v aktuální verzi není moc velký spoleh. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2010 13:18

Mno, bylo na čase...

BTW jak to bude s propojením Outlooku? Stále bude potřeba Outlook Connector nebo to už pojede bez doplňku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
27. 08. 2010 19:37

Taky by mě zajímalo, jestli už půjde na synchronizaci hotmailu použít i něco jiného než je windows live mail.

(osobně mi outlook connector nikdy nefungoval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor