Microsoft hodlá zaútočit na poli internetové reklamy

Microsoft se podle slov Kevina Johnsona, prezidenta divize služeb, stát během tří až pěti let jedním ze dvou největších hráčů na poli internetové reklamy.

Microsoft se podle slov Kevina Johnsona, prezidenta divize služeb, stát během tří až pěti let jedním ze dvou největších hráčů na poli internetové reklamy. Prezident o tom informoval na konferenci v Seattlu.

Microsoft chce dosáhnout na základě nového plánu zvýšení podílu v prohlížení stránek, vyhledávání, času strávaného na webu a příjmu z internetové reklamy. Cílem je i zvýšit podíl stránek jako Live.com či MSN.com na celkovém počtu prohlížení stránek z šesti na deset procent. Dále pak Microsoft touží po tom zvednout čas strávený na těchto a jiných stránkách ze sedmácti na dvacet procent a podíl z vyhledávání pak ze současných deseti procent na procent třicet. Největší vzestup pak Microsoft plánuje v oblasti prodeje internetové reklamy, kdy chce ze současných šesti procent dosáhnout navýšení na čtyřicet procent.

V těchto oblastech se v dlouhodobě nejvíce daří americkým firmám Google a Yahoo!. Microsoft vycítil příležitosti v oblasti internetu do budoucna a hodlá více zaútočit. To už se mu povedl s nejnovější verzi internetových i desktopových aplikací Windows Live, díky kterým bylo mnoho lidí ochotných ustoupit svým zvykům a "přesedlat" na nové řešení. Microsoft má tu výhodu, že může vše dobře propojit se svým současným desktopovým řešením.

Zdroj: Hospodářské noviny

Diskuze (10) Další článek: ICQ zpoplatněno nebude, popírá Atlas

Témata článku: Microsoft, Reklama, Řek, Johnson, REK, Prohlížení, Seattle, Největší výhoda, Hod, Největší podíl, Celkový čas

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest televizí do 25 000 Kč

Nejlepší herní klávesnice

Srovnání správců hesel

Jak upravit fotky pro tisk