Microsoft hodlá zaútočit na poli internetové reklamy

Microsoft se podle slov Kevina Johnsona, prezidenta divize služeb, stát během tří až pěti let jedním ze dvou největších hráčů na poli internetové reklamy.
Microsoft hodlá zaútočit na poli internetové reklamy

Microsoft se podle slov Kevina Johnsona, prezidenta divize služeb, stát během tří až pěti let jedním ze dvou největších hráčů na poli internetové reklamy. Prezident o tom informoval na konferenci v Seattlu.

Microsoft chce dosáhnout na základě nového plánu zvýšení podílu v prohlížení stránek, vyhledávání, času strávaného na webu a příjmu z internetové reklamy. Cílem je i zvýšit podíl stránek jako Live.com či MSN.com na celkovém počtu prohlížení stránek z šesti na deset procent. Dále pak Microsoft touží po tom zvednout čas strávený na těchto a jiných stránkách ze sedmácti na dvacet procent a podíl z vyhledávání pak ze současných deseti procent na procent třicet. Největší vzestup pak Microsoft plánuje v oblasti prodeje internetové reklamy, kdy chce ze současných šesti procent dosáhnout navýšení na čtyřicet procent.

V těchto oblastech se v dlouhodobě nejvíce daří americkým firmám Google a Yahoo!. Microsoft vycítil příležitosti v oblasti internetu do budoucna a hodlá více zaútočit. To už se mu povedl s nejnovější verzi internetových i desktopových aplikací Windows Live, díky kterým bylo mnoho lidí ochotných ustoupit svým zvykům a "přesedlat" na nové řešení. Microsoft má tu výhodu, že může vše dobře propojit se svým současným desktopovým řešením.

Zdroj: Hospodářské noviny

Témata článku: Microsoft, Reklama, Seattle, Johnson

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jirka B. 18. 11. 2007 23:51:04
    MS vyrabi SW, HW, ted reklamu a pak bude prodavat salam, auta, letadla a...
  • minimax 18. 11. 2007 23:41:34
    To už tu bylo asi tak před rokem, ne?
  • chmod777 17. 11. 2007 20:48:53
    taky bych rekl, ze autor koukal moc dlouho na hvezdny valky. B-] A nebo...
Určitě si přečtěte

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

** Na jaké parametry se zaměřit a kde vás výrobci chtějí nachytat ** Monitory se stále více specifikují pro konkrétní určení ** Náročný hráč nebo profesionální grafik mají různé požadavky

20.  6.  2017 | Tomáš Holčík | 32

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

** Ani hry se sebelepší grafikou vás nevtáhnou tolik, jako ve virtuální realitě ** Pro sledování filmů není VR ani zdaleka ideální ** I první generace je skvělá, stále však působí jako prototyp

20.  6.  2017 | Stanislav Janů | 22

11 tipů, jak efektivně a přesně sledovat počasí pomocí internetu

11 tipů, jak efektivně a přesně sledovat počasí pomocí internetu

** Sledujte počasí z více zdrojů a podrobněji, přesněji tak určíte, jaké počasí vás potká na dovolené ** Na webu najdete hromadu pokročilých předpovědí počasí, ale i specializované meteorologické služby ** Vybrali jsme 14 služeb na počasí, které se vám můžou hodit

23.  6.  2017 | Jakub Čížek | 18

Jak unikají informace o nových iPhonech? Třeba podprsenkami čínských pracovnic

Jak unikají informace o nových iPhonech? Třeba podprsenkami čínských pracovnic

** Na černém trhu mohou zaměstnanci továren za kradené součástky inkasovat částku ve výši ročního platu ** Velké množství informací je vyneseno i z centrály Applu ** Díly jsou pašovány v botách, podprsenkách i odpadem

21.  6.  2017 | Stanislav Janů | 24


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky