Microsoft drze prodává trička s antireklamou na Google Chrome David Polesný 21. listopadu 2013 Dalšíčlánek Google představil vlastní debetní kartu, je provázaná s Google Wallet SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT 7 FOTOGRAFIÍzobrazit galerii Minulý rok spuštěná marketingová kampaň Scroogled, kterou Microsoft ostře kritizuje služby Googlu, stále běží a Microsoft ji stále přikrmuje. Doposud se Microsoft navážel především do Gmailu a skutečnosti, že Google podle obsahu e-mailů přiřazuje kontextovou reklamu. Nyní přišel na řadu i prohlížeč Google Chrome. Jeho logo se objevilo na tričkách s nelichotivými slogany týkající se zabezpečení a soukromí. Microsoft se nezdráhá trika prodávat ve svém obchodě Microsoft store. Logo Chromu v nevšedním užití. Microsoftem.Objednávat můžete přímo na webu Microsoftu. Zaslání je ale možné jen na adresy v USA.Neobvyklý sortiment je ještě doplněn o hrnek se stejným motivem, k dispozici jsou i další trika a mikina na motivy „Don‘t get Scroogled“. Zejména přímé využití loga Chromu na tričkách prodávaných za 12 dolarů v obchodu Microsoftu je velmi drzé, a to i na americké poměry. Google se k novému sortimentu v Microsoft store zatím nevyjádřil. Kromě triček je k dispozici i hrnek, mikina nebo čepiceKampaň Microsoftu špinící Google je pravděpodobně úspěšná, jinak by v ní Microsoft nepokračoval a netlačil dál na pilu. Google se dříve ke kauze „šmírovaných“ e-mailů vyjádřil v tom smyslu, že celý proces je zcela automatizovaný a nikdo si e-maily nečte. Microsoft přitom stejným způsobem nahlíží do e-mailových schránek a příloh e-mailů, protože kontextovou reklamu cílí dle slov v předmětech e-mailů a v přílohách hledá malware.Videa kampaně Scroogled: Diskuze (80) › Další článek: Google představil vlastní debetní kartu, je provázaná s Google Wallet Témata článku: Microsoft, Kauzy, Marketingová kampaň, ANT +, Marketingový trik, Google Store, Tom Warren, Chrom, Kšiltovka, Pro, Microsoft Store, Mikina, Google+, Čepice, Google Mail, TRI, Trik