Microsoft dnes otevře v Praze digitální superbyt

Diskuze čtenářů k článku

Mark  |  05. 11. 2005 09:58

Vzdyt je to jen chaby stanek jako reklama na par produktu Microsoftu. Takhle si opravdu nepredstavuju ani domacnost soucasnosti natoz budoucnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato, Kato  |  04. 11. 2005 12:00

Jak to bude s virama, firewallem ap.? Uz vidim, jak vola obyvatel "udrzbari", ze chytil vir, klimatizace se zblaznila, ma doma -20°C, napousti se mu voda ve vane a nejde vypnout atd. A to jeste bude mit docela stesti, ze se dovolal, protoze by mohl chytit vir na telefonovani ala nejakeho dialera a misto "udrzbarovi" by se dovolal nekam na 906xxxyyy

Ale zase by mohl mit dobre vyuziti FW - zapnout ho a automaticky by hlidal, kdo prijde/neprijde. "Chysta se vstoupit tchyne. Povolit/Zakazat/Zakazat navzdy"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar1, xentar1  |  04. 11. 2005 13:34

FW je obsazen ve Windows XP Media Center Edition 2005 a i pres sve jednoduche funkce poslouzi diky tomu, ze v podstate cely system schova pred utoky zvenci - tedy elpsi enz dratem do oka. Ale hardwarovy firewall v domacim routeru ma take neco do sobe, zvlast, kdyz je v byte vic pocitacu. jak je konkretne reseny superbyt nevim, ale vsadil byhc se, ze je tam kvalitni HW firewall. Navic system pro ovladani elektroinstalace je od WMC PC oddelen, o Xcomfortu si muzete pocist na webu vyrobce www.xcomfort.com (v cestine). Problem by mohl nastat, kdyby nekdo ukradl telefon s cislem na homemanagera, pokud by ta komunikace pres sms nebyla chranena nejakym heslem, nevim, jak to funguje. ale kdyz ztratite telefon, je to jako byste ztratil klice, taky je to problem.
Firewall na tchyni zni jako skvela myslenka, treba se toho MS chytne v pristi verzi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato, Kato  |  04. 11. 2005 14:04

Ehm - samozrejme, ale cely prispevek byl myslen jako ironie - je mi jasne, ze tam bude HW firewall, spousta zabezpeceni atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar1, xentar1  |  04. 11. 2005 14:13

smajliku jsem si vsimnul, ale spousta lidi nedokaze odlisovat, ona je pak docela skoda, kdyz tu lidi kydaji hnuj na veci, ktere vlastne ani vubec neznaji jen proto, ze chteji vypadat "zajimave"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freebsd_Radikal  |  04. 11. 2005 07:45

nechci vedet co by se v tom byte stalo kdybych se koupal ve vane a padajici windows by si ji spletly s mikrovlnkou nebo mrazakem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  04. 11. 2005 08:27

Ale, to už je folklór. Kdy jste naposledy viděl BSOD? Mám W2k - 4 roky na starým kompu a rok a kousek na novým. BSOD jsem viděl všehovšudy 3x na tom starým, pokaždý kvůli zvukovce (nějaký prehistorický CMI), po výměně ouplná pohoda. V práci 2 roky XP Pro + 2003 Server EE, BSOD jsem neviděl ani jednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pereko  |  04. 11. 2005 10:32

Ja sem videl nedavno, stacilo zapojit cerstve koupenou flashku do USB a bum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzz  |  04. 11. 2005 02:44

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gRis  |  04. 11. 2005 00:59

...ale opravdu nechtěl třikrát za den restartovat dům. Už teď mám plný zuby toho serveru na půdě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krox  |  04. 11. 2005 06:13

To bude zařízením mezi klávesnicí a židlí Mě Win2003 server běží o té doby co jsem ho nahodil bez restartu bez problémů od 7/2005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  04. 11. 2005 06:27

Nápodobně, jenom jede bez vypnutí a bez jediného pádu od 08/2004, takže pane se serverem na půdě - chybami v systému Vaše problémy způsobené asi nebudou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freebsd_Radikal  |  04. 11. 2005 08:15

to bude asi pekne deravy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  04. 11. 2005 00:27

byt bych bral, ale nejdrive bych vyhazel wokna a pak se zbavil telecomu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar1, xentar1  |  04. 11. 2005 00:43

aby vam do toho bytu bez tech woken moc netahlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  04. 11. 2005 00:11

Pekne, ked si tam niekto sadne na WC ozve sa:System objavil novy hardwer prajete si nainstalovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Any  |  03. 11. 2005 21:22

Ty brdo ... to bude prvy krat kedy Windows nespadne, ale vyhori

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brukev  |  03. 11. 2005 20:13

Nevíte někdo, to je ta digitální domácnost co představovala na Invexu firma DB systém Pardubice? Ve zprávách bylo že to dělají s microsoftem a že to spouštějí minulý týden. Www.dbsystem.com mají web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar1, xentar1  |  03. 11. 2005 20:25

ne, DB systém nabízí digitální set top box, super byt je prezentace moznosti Windows Media Center PC s operacnim systemem Windows XP Media Center Edition 2005. Media Center PC a WXP MCE 2005 byly dnes oficialne uvedeny na cesky trh. OS je plne lokalizovany a k Media Center PC jsou dostupne lokalni online sluzby jako zpravodajstvi a video on demand

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yarda  |  03. 11. 2005 18:15

Procpak je adresa www.superbyt.cz presmerovana na prezentaci WMCE? Navtevnici z rad verejnosti si sice muzou byt prohlednout do konce ledna, ale kdepak ho najdou...?
Tedy priznam se, necetl jsem celou zpravu na strankach microsoftu - profily firem jsem preskocil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vítek  |  03. 11. 2005 18:14

opravdu si prejete splachnout toaletu ? A/N

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-))  |  03. 11. 2005 21:35

a jste si skutecne jisti,ze to chcete udelat? A/N

inak,kto plati ten ucet telekomunikaciam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  04. 11. 2005 09:37

... ANO ... Aplikace splachnti.exe provedla neplatnou operaci, pamet na adrese 0x545754 neni read.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  03. 11. 2005 18:13

Mozna bych tam nahlidnul pres otevrene dvere, ale bydlet bych vtom nemohl. Pokud je tam i zabezpecovaci system a vse na elektroniku. Co kdyz se to zaviruje? Tak z toho bude vezeni kde pujde o zivot a zachranari se tam budou dobyvat tak do nejake piramidy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  03. 11. 2005 17:56

Do Vltavy s vama :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  04. 11. 2005 08:16

Tam je obsazeno. Uz se tam nakvartyrovali bobri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  03. 11. 2005 17:51

Windows jako OS, primotopy Pentium 4 a (ne)konektivita od Telecomu.. do toho aby se clovek bal vstoupit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Motoroto  |  03. 11. 2005 16:37

..... jedna vec je mit byt napechovany spickovou elektronikou (comp, domaci kino, kvalitni spotrebice v kuchyni atd.), druha pak mit ho prolezly automatikou ktera nastavuje a hlida vsechno mozne. Jestli neco nesnasim tak kdyz mi neco samo nastavuje urcite parametry neceho. V compu mam vsechny vetraky obycejne bez termoregulace, otacky maji omezene rezistorama a kdyz jdu neco gamesit, proste cvaknu par spinacema a pustim je naplno. Ve wordu prvni vec po jeho instalaci je ze vypinam vsechno co mi jakkoliv zasahuje do psani textu (automaticke opravy, cervene podtrhavani atd.)..... nejsem debil a umim cesky, nepotrebuju aby mi nejaky program navrhoval jak mam co psat. Jediny prvek automatizace ktery doma snesu je termoregulacni hlavice na topeni ktera udrzuje nastavenou teplotu, to je celkem fajn featura proti obycejnemu ventilu. S nejakym automatickym objednavanim potravin lednickou ktera hlida jejich stav (oblibena vychytavka tzv. "domu 21. stoleti") bych ale asi p. Gatese poslal do prdele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  03. 11. 2005 17:37

OT: Ježiši kriste no že to tu někdo předemnou vzpoměl... To bych ten word taky rozkopal když už v něm musím dělat a on mě otravuje s tím že chce doinstalovat nějakou automatickou kontrolu nebo co a když ho pošlu někam a dám že to nechcu instalovat (protože prostě nechcu) tak se mě jak idiot zeptá časem znovu a někdy je tak otravný že se ptá snad u kazdeho napsaného slova. Fakt jak u blbých na dvorku. Všechno co jsem našel ohledně automatických oprav mám snad povypínané, ale otravuje to furt.. Kde se prosímvás dá tahle idiotina vypnout ? Ja nevim .. se asi nas***u a diasembluju to a proste to cracknu tuhle funkci poslu dokytek.. Fakt napos*ání.. Pravda zas tolik času na to nemám abych to v assembleru hledal kde se to volá :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa  |  03. 11. 2005 18:05

Jak to tak vidím a čtu, tak být Vámi, tak ty automatické opravy nechám raději zapnuté ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  04. 11. 2005 01:03

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabberattack  |  03. 11. 2005 20:15

Jednoduche - podrobny navod je na http://www.openoffice.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 11. 2005 10:41

jdi někam i stěm openoffice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  04. 11. 2005 09:35

a proč teda ten Word vůbec používáš ? Existujou i alternativy, případně si nainstaluj některou ze starších verzí, kde tyhle věci nejsou (Office 97 co si pamatuju takhle snad eště neotravovala)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  03. 11. 2005 19:26

Možná by bylo lepší to zapnout, alespoň by ses naučil psát s diakritikou ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mi.Chal, Mi.Chal  |  03. 11. 2005 22:12

>> nejsem debil a umim cesky

Mozna mluvit, ale po gramaticke strance ma ten Vas projev jiste nedostatky (napriklad ty chybejici carky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  04. 11. 2005 08:14

Domnivate se snad, ze chybejici diakritika je znamkou neznalosti gramatiky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  04. 11. 2005 08:32

No vzhledem k tomu, že diakritika patří k češtině, tak bych řekl, že ano. Nebo vy jste psal ve škole diktáty hezky cesky??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mi.Chal, Mi.Chal  |  04. 11. 2005 15:13

>> Domnivate se snad, ze chybejici diakritika je znamkou neznalosti gramatiky?

Ne, sam pisu bez diakritiky bezne, kazdy system tu dia taky nemusi sezrat. Mel jsem na mysli carky jako interpunkci, ne diakritiku. Napriklad tato veta:

S nejakym automatickym objednavanim potravin lednickou ktera hlida jejich stav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  04. 11. 2005 07:04

Taky worda vypinam.
Ale nenechat si automaticky regulovat vetraky mi neprijde rozumne.
Az je jednou neprepnes, tak se prehrejes.
Ani JA nejsem dokonaly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 11. 2005 07:43

Když umíš česky, tak proč neděláš čárky ve větách. Chybí jich tam asi 5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlasta  |  04. 11. 2005 10:19

Chybí jich tam nejmíň 14!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  04. 11. 2005 09:33

automaticky objednavani jidla by se mi docela libilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  03. 11. 2005 16:31

Jde to taky přes SMSku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milhaus  |  03. 11. 2005 16:17

Microsoft a partneři?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar  |  03. 11. 2005 16:32

nikdo, ale na Evrope 2 pobezi soutez o pobyt v Superbyte a myslim, ze i v nejakych casopisech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar  |  03. 11. 2005 16:34

uz dokonce od pondeli bezi
http://www.evropa2.cz/index/cz/souteze/windows_media_center

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J8  |  04. 11. 2005 10:50

Počkejte až ten pobyt vyhraje nějaký linuxový GURU, z to bude nová super reality show

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kk-Gentoo, kk-Gentoo  |  03. 11. 2005 16:03

He... Playboy jako medialni partner?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  03. 11. 2005 15:57

Bůh budiž milostiv tomu, kdo právě sedí na "prkýnku"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 11. 2005 16:00

intel dodal P4ky... topení v bytě zajištěno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  03. 11. 2005 16:01

intel dodal P4ky... topení v bytě zajištěno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krox  |  03. 11. 2005 19:26

A jéééé zase zaslepenec AMD než začnete něco hodnotit a pomlouvat zkuste si vyhledat informace. Podívejte se na následující obrázky porovnání teplot CPU a pak mi odpovězte který topí víc AMD nebo INTEL
http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/0c97cd6cabb1398ec1256cc50082f4bf/00af2cf4252e38b7c1256ef30041b298/Body/0.16E?OpenElement&FieldElemFormat=gif
http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/0c97cd6cabb1398ec1256cc50082f4bf/eb771988c51b447cc1256ef30041a38e/Body/0.248?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Kdyby jste to náhodou nedokázal tak já vám pomůžu .... je to nastejno rozdíl je pár procen což se může považovat za chybu měření!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  03. 11. 2005 20:45

ty jsi úplně mimo realitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M0RGAN  |  03. 11. 2005 15:17

CTc obstara konektivitu? A jake jsou datove limity a realna rychlost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabicka  |  03. 11. 2005 15:42

No, rozhodne lepe nez "bezni" uzivatele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shteffi, shteffi  |  03. 11. 2005 15:11

Ještě ste zapoměli uvést jako spolupodílníka ČEZ.. protože už jenom ty P4 musí pěkně žrát.. natož ostatní elektronika...
No docela bych chtěl vidět kaj se u takovýho bytu protáčej hodiny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
as  |  03. 11. 2005 15:56

intel samozremne obstara i vytapeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krox  |  03. 11. 2005 19:24

A jéééé zase zaslepenec AMD než začnete něco hodnotit a pomlouvat zkuste si vyhledat informace. Podívejte se na následující obrázky porovnání teplot CPU a pak mi odpovězte který topí víc AMD nebo INTEL
http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/0c97cd6cabb1398ec1256cc50082f4bf/00af2cf4252e38b7c1256ef30041b298/Body/0.16E?OpenElement&FieldElemFormat=gif
http://www.svethardware.cz/sh/media.nsf/0c97cd6cabb1398ec1256cc50082f4bf/eb771988c51b447cc1256ef30041a38e/Body/0.248?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Kdyby jste to náhodou nedokázal tak já vám pomůžu .... je to nastejno rozdíl je pár procen což se může považovat za chybu měření!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ACMik  |  03. 11. 2005 19:44

nechci rypat, ale co uvedene obrazky rikaji o vyzarenem tepelnem vykonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  03. 11. 2005 20:05

Jasně, vůbec nejlepší měření je pořídit si počítač s P4 a počítač s A64 a pak to porovnat.
Já mám doma A64 3000+ (ještě starší jádro - Winchestrovku ) a v práci Pentium 4 2,8 GHz, takže ještě o něco pomalejší než ten 3000+ a musím říct že bych si to P4 domů NIKDY nepořídil. Máme v kanceláři šest počítačů s P4 a z nich čtyři mají problémy s přehříváním. Abych měl puštěný WWW prohlížeč a Office a procesor přitom měl 60°C, větrák 4500 otáček a zvuk podobný vysavači, to se mi s mým domácím A64 teda ještě nestalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar1, xentar1  |  03. 11. 2005 20:11

P4 topi vic nez athlony s cool and quiet, to je bez debat, ale ze by se mely bezne prehrivat P4 pri kancelarske praci? To se mi zd ajako blbost. mam doma P4 530J s boxovanym chladicem spolu s 1 GB ram, Geforce 6600GT od leadteku, 2x 120 GB disky seagate 7200ot/min a pri bezne praci je cpu pod 40° pri pokojove teplote 25 stupnu (mame doma pretopeno) pri hrach se dostanu na 55°C ale vys ne, pricemz pri 54°C se zapinaji vyssi otacky vetraku, do te doby neni v podstate slyset. Mozna mate spatne navrzene case, nevyvazane kabely a nebo jsou vetraky proste zanesene prachem, pak teplota jde nahoru ale to by se stalo i u toho amd.
WMC, ktery jsem mel "v ruce" vcetne toho Xplay od Comforu, ktery je v superbytu nemaji s hlukem problem, netestoval jsem pri dlouhodobe zatezi, ale tyhle stroje jsou designovany pro tichy chod - jinak by si je lidi do obyvaku nedavali.  Mimochodem v USA tvori Media Center PC vetsinu prodeju desktopu, to je pomerne zajimava vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jednorozec  |  04. 11. 2005 08:53

Takže Intel je pěkné topení, protože při běžné práci mám na procáku 38 °C, pokud hraju hry, tak to nepřesáhne 45°C a ventilátor se točí max. 2500 ot./min.
http://mobil.jednorozec.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xentar  |  04. 11. 2005 09:21

vzdyt rikam, ze P4 topi vic nez AMD, jen to neni tak dramaticke, jak se tu nekdo snazi tvrdit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor