Microsoft dal Yahoo tři týdny na rozmyšlenou

Diskuze čtenářů k článku

Honza  |  07. 04. 2008 13:29

Už tady ta otázka sice padla, ale připojuji se k tázajícímu: čo to je také to yahú?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 04. 2008 14:01

Něco na způsob Googlu, ale horší a u nás skoro neznámé. Ale v americe a jinde ve světě je to docela jméno..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2008 12:15

Tak je to spíše standardní chování jedné firmy které má zájem o jinou. Bohužel, věc u nás (v Evropě) spíše výjimečný než častý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  07. 04. 2008 10:39

Odmyslete si jmena Microsoft a Yahoo a neni to nic jineho, nez bezna akvizice. Neni co resit. Jde o jen prachy. At uz primo ze zisku Yahoo nebo prachy, ktere ziska MS z sikovneho vyuziti know-how ve svuj prospech. Myslite si snad, ze to bude mit vliv na koncoveho zakaznika? Ani nahodou.

Jen na nasem malickatem trhu v republice by se naslo hned nekolik takovych akvizic. A nikdo k tomu nepise clanky pripominajici konec sveta a vladu monopolu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 10:45

Ona mě ale nenapadá jiná situace, kde firma má 95% jednoho trhu (=faktický monopol) a tlačí se do čím dál víc IT oborů, kdy všechny své produkty svazuje dohromady (-> vendor lock). Můžete uvést jiný příklad podobné firmy ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2008 11:05

O neco podobnyho se uz desitky let snazi Sony, ale nastesti se jim to moc nedari :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 10:47

Jinak souhlas, bez jména Microsoft by to byla běžná akvizice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fellow  |  07. 04. 2008 09:48

Pokud se to MS podari, tak stavajici podpora Yahoo ruznych opensource projektu pujde asi do haje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  07. 04. 2008 10:38

a pokud se to nepodari, tak dal google bude kolonizovat internet, delat ze sebe "cool" firmu a dal menit sve vysledky hledani smerem k nulove relevanci.l

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aneb  |  07. 04. 2008 17:51

spis bych rek, ze tohle bude delat MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2008 10:38

YUI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 11:05

The Yahoo! User Interface (YUI) Library is a set of utilities and controls, written in JavaScript, for building richly interactive web applications using techniques such as DOM scripting, DHTML and AJAX.

Třeba se MS zrovna tohle moc nelíbí, mají přece svůj Silverlight.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-Lorrien  |  07. 04. 2008 09:48

MS na to má... Když se Yahoo bude zdráhat, jenom na tom prodělá Ale docela bych jim to přál... taková nabídka a oni dělaj cavyky Prostě půjdou pod lepší, větší společnost a hotovo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 09:55

Další chytrý názor, pořád by mě zajímal váš věk. Dořeknu - půjdou pod lepší(s tím se dá polemizovat), větší společnost a hotovo... No a milá větší společnost rozkrade všechny nápady, co má menší a další vývoj se zastaví. Takže místo menší firmy s potenciálem růstu zůstane jeden velký hnijící moloch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hl2run  |  07. 04. 2008 09:56

I agree

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2008 18:08

No... jen nevím, co by z toho Microsoft měl... Jde samozřejmě o to, co je jejich cílem. Ale nemyslím si, že by to byly technologie, ale naopak zákaznická základna, takže to je další důvod, proč je to blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 18:43

Možné to je, nehádám se, ale MS krade(pardon implementuje funkčnost která je použitá u konkurence) už od dob DOSu (Stacker => DoubleSpace). Nevím, proč by tato akvizice měla být výjimkou.

Stac successfully sued Microsoft for patent infringement regarding the compression algorithm used in DoubleSpace.

http://en.wikipedia.org/wiki/MS-DOS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 09:22

>> Steve Ballmer se ve „varovném“ dopise zmiňuje i o nespokojenosti, že vedení Yahoo nejedná přímo s Microsoftem, a zároveň nezapomněl upozornit, že se situace na trhu od podání nabídky poněkud zhoršila.

MS si totiž myslí, že každá firma musí před ním sednout na ...... Fandím Yahoo, ať se jim to podaří ustát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_PM  |  07. 04. 2008 09:35

Tiez dufam ale pravdepodobne je to beznadejne. Jedine protimonopolny urad by to mohol zastavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2008 11:01

A ten to asi nezastavi, protoze Google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hl2run  |  07. 04. 2008 08:31

Tak toto su nechutne sposoby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kj  |  07. 04. 2008 08:51

byznys ;o) kdyz na to maj a chtej to... zalezi jen na tom, jak moc se to nebude "libit" koncovym uzivatelum MS, ale hadam, ze asi nikdo windowsy a office zacit mazat kvuli tomu nebude ze svych HDD ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  07. 04. 2008 09:37

Absolutne nevim, co je na tom nechutneho. Proberte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 09:47

Steve Ballmer se ve „varovném“ dopise zmiňuje i o nespokojenosti, že vedení Yahoo nejedná přímo s Microsoftem

Tohle prohlášení je nechutné. Vedení Yahoo zastupuje své akcionáře, mají PRÁVO jednat kdy a s kým se jim zachce. MS nejsou její vlastníci ani akcionáři. Nabubřelost MS je nechutná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 04. 2008 12:53

Vedení Yahoo brání své vlastní pozice. Akcionáři zatím svůj management žalují za to, že právě nezastává jejich zájmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 13:59

Pak ano, nezastávají zájmy svých akcionářů, které zastupují. Odkaz na podrobnější informace by nebyl ? Třeba jak velká je to skupina akcionářů, která žaluje vedení ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 14:03

O akciových společnostech moc nevím, ale pak na příští valné hromadě můžou nespokojení akcionáři vedení vyměnit a MS nemusí takto tvrdě vystupovat a akcie kupovat na burze od akcionářů, ne ? Nebo se bojí, že tolik nespokojených neseženou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 14:15

No a na nominaci vlastních kandidátů potřebuje mít nakoupeno dost akcií, ne ? Pokud začne MS akcie kupovat, tak poletí nahoru, docela se jim boj prodraží. Ale jak říkám, nerozumím tomu, nejsem ekonom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nemo7  |  07. 04. 2008 14:18

Dodám podstatnou informaci -> na nominaci vlastních kandidátů do správní rady Yahoo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hl2run  |  07. 04. 2008 09:53

No mne sa nepaci ze si MS chce zacat budovat dalsy monopol. Netvrdim ze Google nema monopol na internete ale nepaci sa mi ze ho chce mat aj MS, myslim ze staci monopol s OS.

Yahoo! je firma ktora ma ducha, MS je tovaren.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dežo  |  07. 04. 2008 11:47

Promiň ale ty jseš dobrej lofas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  07. 04. 2008 13:20

Mimochodem, co je to Yahoo! ? Nějaká nová vesnice připojená ku Praze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Soukup  |  09. 04. 2008 12:31

Myšlenka, že má někdo monopol na internet se mi zdá poměrně zábavná. To, že Google vládne reklamou na internetu a že si někdo založil business na tom, že zvyšuje rating svých stránek mi jako uživateli nevadí a v podstatě mě to ani nezajímá.

O jakém monopolu je tu vlastně řeč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor