Mechanika Blue-ray v Playstation 3 může stát Sony víc než 100 dolarů

Diskuze čtenářů k článku

Aleš  |  05. 09. 2005 23:05

malá technická - není to Blue ale Blu-ray. Sice nevím kde/jak na to slovo přišli, ale je to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PS2PS1  |  06. 09. 2005 00:46

Keď to virobia v Číne, budú mať postarané aj o predaj náhradných dielov, viď. PS2 odchádzajú optické mechaniky (laser) - šetriť sa oplatí zaujímavé je na to len to, že to robia novšie verzie PS2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N.O.V  |  05. 09. 2005 21:12

...už dnes mají výrobci her velký problém nacpat hru na jedno dvouvrstvé DVD, např. připravované RPG Enchant Arms právě pro XB360  
...jedinou nevýhodu vidím na straně XB360 - možné tři verze (core, +HDD, +HD-DVD) jsou matoucí pro zákazníky . . . a dokonce jim můžou omezit funkčnost některých her.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  05. 09. 2005 22:11

Kdyby z těch dnešních her vykopli zbytečné filmové klipy, tak se samotná hra musí vejít na CD. Bohužel dnes se nekouká na hratelnost, ale na filmečky. Zahrajte si někdy nějakou starou pecku a bude vám jen smutno z toho co se dnes s hrami děje. Dungeon Master byl na jedné disketě a přitom to byla taková pecka, že to plno lidí hraje ještě dnes. Patřím k nim. Ultima Online se hraje už nějakých 8 let a pořád je dobrá. Dnešní hru si člověk zahraje jednou a za chvíli si na ní už ani nevzpomene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  06. 09. 2005 07:43

CD uz je malo a nejde jenom o filmy. Pred vanoci vyjde RPG TES4:Oblivion a 9GB DVD bude plne. Vice nez polovinu media budou zabirat namluvene dialogy (50 hodin nebo tak nejak). A namluvene dialogy budou mit skutecny smysl, protoze jejich dusledkem bude to, ze zaslechnete tichy a nezretelny hovor dvou lidi a bude muset vyuzit sve "stealth" schopnosti, abyste se nepozorovane dostal bliz a slysel co si povidaji - a do deniku vam tak pribyl novy ukol a do mapy nova lokace. Kolik tam bude filmecku nevim, ale predpokladam, ze minimum, protoze i v minulych dilech jich bylo minimum a kdyby se to melo zmenit, tak by se tvurci urcite pochlubili.
A CD bylo pro hru paradoxne malo uz pred davnymi lety, kdy se jeste delaly 2D hry (takovy Baldurs Gate - 5CD), pak se 3D hry na CD zase vesly, ale dneska uz zase ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peppa  |  06. 09. 2005 08:16

Kdyby místo Wav-ů použili MP3 tak se vejdou na 4,5GB DVD :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  06. 09. 2005 09:12

Kdybyste misto nevim ceho pouzil mozek, tak byste si spocital, ze ve wavech to urcite nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  05. 09. 2005 18:25

Neni to ta firma co tvrdí že 256MB ram je dost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enki  |  05. 09. 2005 21:32

Dost na co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  06. 09. 2005 19:10

Co nechápeš? Sony tvrdí, že 256MB stačí a ta samá firma pak řekne že DVD nestačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JC  |  05. 09. 2005 17:08

JA myslel ze konzole je to proto, ze si dnes koupim a pet let to bude porad stejne a ted zjistuju ,ze x360 bude jako obyc komp, protoze dnes si to koupim s DVD a nakonec si to budu muset koupit s HD dvd aby mi na tom sly jine hry.Tak to ty prachy radsi nacpu do kompu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  05. 09. 2005 15:28

a) MS jiz oznamil ze planuje v budoucnu XBOX2 dodavat s HDDVD mechanikou. To ze tam neni jiz nyni, nevadi, hry se v poho vlezou na DVD, a bude na vyber mezi levnejsi konzoli a drazsi konzoli zvladajici i HDTV filmy (drazsi bude pochopitelne nejen o rozdil cen mechanik, ale i o prislusnou filmovou licenci).
b) imho slepe prosazovani sveho BR formatu u PS3, vidim jako jasnou nevyhodu, proc kupovat zbytecne drazsi produkt, s formatem o kterem se jeste nevi zda na nem vubec nekdy budou nejake filmy ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[ELITE]Roger, [ELITE]Roger  |  05. 09. 2005 17:59

ad a) MS neoznamil, ze planuje dodavat XBOX2 s HD-DVD, ale ze o tom do buducna pouvazuje: http://arstechnica.com/news.ars/post/20050731-5152.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  05. 09. 2005 15:27

Tohle je presne problem konzoli. Bud tam dnes date zitrejsi technologii, ale bude to zbytecne drahe a v pripade Blue-ray mechaniky nevyzuite, nebo tam date dnesni technologii, ale za par let to bude chybet.
Ale jinak jsem celkem zvedav. K PS3 pujde pripojit klavesnice a mys, Xbox360 bude ve verzi s a bez disku a za par let i ve verzi s Blue-ray. Celkem se nam z konzole stavaji multimedialni pocitace. A pocitac, ktery kompletne zastresuje jedna firma nechci, staci mi, kdyz se podivam na Apple. Nepopiram, ze spouste lidi toto reseni vyhovuje, ale me se proste nechce vzdat se univerzalniho pocitace na platforme PC, abych si poridil univerzalni multimedialni pocitac od "hodnych" firem jako Sony a MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  05. 09. 2005 22:14

Univerzalni skladaci pocitac - fuj nevidim v tom jedinou vyhodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  05. 09. 2005 22:57

Tak se zkus trochu zamyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  05. 09. 2005 12:40

tohle je presne strategie microsoftu. udelat polofunkcni podradny kram a prodavat to za skoro stejnou cenu, jako o mnoho lepsi vyrobek konkurence. obdivuju je. jejich marketingove oddeleni je opravdu vyborne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  05. 09. 2005 12:57

jenze tahle strategie vetsinou bohuzel funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  05. 09. 2005 13:20

A ze je to polofunkcni podradny kram jste usoudili z toho, ze nema Blue-Ray? Je to o znalosti trhu - MS si mysli (a ja bych rek ze spravne), ze je dost lidi, kteri radsi budou vymenovat DVD, nez aby si priplatili za Blue-Ray. Az cena mechanik klesne, jsem si jistej, ze MS je do xboxu zacne dodavat, at to bude HD-DVD, nebo BR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mephisto6, Mephisto6  |  05. 09. 2005 13:30

Presne tak, vzal si mi to z pusy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gigi, Gigi  |  05. 09. 2005 13:26

Myslis, ze soucasne PC s DVD mechanikou jsou podradne kramy? Proc davat do soucasne konzole Blue-ray, kdyz 95% dnesnich her je distribuovana jeste na CD? Odkud vis, ze PS3 je lepsi nez jakakoliv konkurence? Ty jsi snad PS3 videl/testoval? Nez se zacne pouzivat masove Blue-ray, tak uz budou konzole dalsi generace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  05. 09. 2005 13:32

Nechcete si konečně najít nějakou jinou firmu na hanění jako je MS?

Já mám z těch vašich příspěvků dojem, že kdyby MS ohlásil, že začne prodávat oříškové tyčinky, tak vy tu okamžitě začnete psát, že bude jeden oříšek na celou tyčinku za cenu konkurence, protože je to MS.

Proboha lidi, zajděte si k doktorovi s hlavou. To už hraničí s duševní nemocí.

Kolik z vás už tu mašinu viděla, aby jste mohli začít psát, jaký je to polofunkční krám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  05. 09. 2005 14:06

prectete si muj prispevek jeste jednou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh, Yaroukh  |  05. 09. 2005 16:46

i jednou bylo presprilis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enki  |  05. 09. 2005 21:30

Co se marketingovejch lží a polopravd, vede v tomhle ohledu jednoznačně Sony se svou "fotorealistickou grafikou" PS2 a "výpočetní silou sálových počítačů" v PS3...nedávno se ukázalo že v PS3 bude grafika výkonově slabší než Nvidia, která vyjde v zimě (vyjádření Nvidia) a procesor (Cell) neutáhne ani MacOSX (vyjádření Apple).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skye  |  06. 09. 2005 09:14

MacOSX je nějákej benchmark?

Nebo je to nějáká herní platforma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josif  |  06. 09. 2005 12:35

Nekdo tady asi hodne vi o architekture procesoru a jejich uplatneni, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor