Material Design míří i do vyhledávače, Google už nový vzhled testuje

Material Design míří i do vyhledávače, Google už nový vzhled testuje

Material Design je jednotný grafický styl Googlu, který se nejprve uchytil na mobilním operačním systému Android a odsud migruje postupně do většiny ostatních služeb Googlu. Před nedávnem se začala proměňovat video služba YouTube a nyní to vypadá, že se designové aktualizace dočká i samotný vyhledávač, informuje Engadget.

Nový vzhled se zatím jen testuje a není tak dostupný pro všechny uživatele. Změna ale není veliká. Už současný vzhled je poměrně minimalistický a změny tak nejsou nikterak výrazné. Kosmetické úpravy se odehrály u horní lišty, která má v testovací verzi stejnou barvu jako pozadí. Tlačítko vyhledat a ikona pro hlasové zadávání také prošly drobnou proměnou.

Klepněte pro větší obrázek
Nově testovaný Material Design, největší změny jsou viditelné v horní liště
Klepněte pro větší obrázek
Současný vzhled, který při hledání uvidí většina uživatelů

Rovněž zobrazení základních informací o vyhledávaném pojmu na pravé straně v odděleném boxu se přesunulo do sloupce s ostatními výsledky. Nemusí se ale vůbec jednat o finální podobu vyhledávače. Google postupně testuje u vybraných uživatelů nové nápady a sleduje zpětnou vazbu. Podobně jako tomu bylo nedávno s černým textem výsledků vyhledávání namísto modrého.

Témata článku: Google, Web, Vyhledávače, Material Design, Design, Material, Vybraný uživatel, Vzhled, Vyhledávač, Grafický styl, Google+, Nový vzhled, Nový design, Horní lišta

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu