Material Design míří i do vyhledávače, Google už nový vzhled testuje

Material Design je jednotný grafický styl Googlu, který se nejprve uchytil na mobilním operačním systému Android a odsud migruje postupně do většiny ostatních služeb Googlu. Před nedávnem se začala proměňovat video služba YouTube a nyní to vypadá, že se designové aktualizace dočká i samotný vyhledávač, informuje Engadget.

Nový vzhled se zatím jen testuje a není tak dostupný pro všechny uživatele. Změna ale není veliká. Už současný vzhled je poměrně minimalistický a změny tak nejsou nikterak výrazné. Kosmetické úpravy se odehrály u horní lišty, která má v testovací verzi stejnou barvu jako pozadí. Tlačítko vyhledat a ikona pro hlasové zadávání také prošly drobnou proměnou.

newlook.jpg
Nově testovaný Material Design, největší změny jsou viditelné v horní liště
Screen Shot 2016-06-08 at 16.49.25.png
Současný vzhled, který při hledání uvidí většina uživatelů

Rovněž zobrazení základních informací o vyhledávaném pojmu na pravé straně v odděleném boxu se přesunulo do sloupce s ostatními výsledky. Nemusí se ale vůbec jednat o finální podobu vyhledávače. Google postupně testuje u vybraných uživatelů nové nápady a sleduje zpětnou vazbu. Podobně jako tomu bylo nedávno s černým textem výsledků vyhledávání namísto modrého.

Diskuze (6) Další článek: Chcete patent? Yahoo jich prodá možná až tisíce

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,