Marketing nepřítelem webových serverů

Špatná koordinace marketingových aktivit s IT oddělením je pro webové servery většiny firem větší nebezpečí než případné útoky crackerů - tvrdí to zpráva britské společnosti Catchfire Systems.

Přibližně čtvrtina firem, které v rámci průzkumu společnost Catchfire oslovila, už zažila selhání webového serveru po té, co špatně zorganizovaná marketingová kampaň přitáhla na webové stránky firmy více uživatelů, než mohl server zvládnout.

Důvodem je špatné informování IT oddělení, která se nemohou s dostatečným předstihem připravit na nezvyklý nápor uživatelů. V téměř polovině firem, které byly součástí výzkumu, se IT oddělení dozvídá o nových marketingových aktivitách až v okamžiku, kdy kampaň startuje. Dvacet osm procent firem neinformuje IT oddělení vůbec. Úspěšná marketingová kampaň pak může působit kontraproduktivně, pokud server nezvládne nápor a uživatelé místo požadovaných informací dostanou pouze hlášení o nedostupnosti služby.

Zdroj: ZDNet

Diskuze (9) Další článek: SCO bude žalovat Novell kvůli koupi SuSE

Témata článku: , , , , , , ,