Mandrake opouští ochranu před věřiteli

Diskuze čtenářů k článku

Hozik  |  10. 03. 2004 23:07

Super, takze panove s Open Source nadelaji dluhy jako krava coz je vzhledem k povaze podnikani zcela pochopitelne a nic se jim nestane. Dve veci jsou nekonecne: vesmir a lidska blbost,....... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  11. 03. 2004 00:30

Nejak mi neni jasne, na co narazis. To, ze jim stat umozni dal podnikat a pokusit se splatit dluhy je rozhodne lepsi, nez kdyz je to jak u nas - nic nesplati, provinenym se nic nestane a zalozi si novou firmu a jdou znovu delat dluhy. Fakt ti to u nas prijde lepsi ?? A ta poznamka o povaze podnikani mi taky jasna neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hozik  |  11. 03. 2004 08:03

Nebo taky prosustrovat zbytek majetku co se zachranil. Neb 0 od  0 a 1 pojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hozik  |  11. 03. 2004 08:07

Povaha podnikani je jasna. Sluzby rulez ale ukazte mi uzivatele ktery Vam pristoupi na to ze porizovaci hodnota stroje je necela tretina toho co bude uzivatele vlastnictvi stat. Jen si postavte si plan na poprodejnich vynosech ktere nejsou jiste a bum bac je po Vas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tt  |  11. 03. 2004 08:51

Skor by som sa opytal.. ukazte mi software, ktoreho nakupna cena je vacsia ako naklady "vlastnictva" - skor pouzivania...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muflon  |  11. 03. 2004 09:41

Takoveho softwaru je spousta - prevazne v ruznych embedded spotrebnich zarizenich. Ten se po dobu zivota nijak neudrzuje. Ale dnes uz i to prestava byt pravda - upgady firmwaru jsou pomalu i na lednicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KOPY  |  11. 03. 2004 10:17

No já myslím že viktor koženej naddělal dluhy jako kráva a přitom nebyl open source. a jsem zvědavej jestli bude slácet podle nějakýho finančního plánu klausovi kterej ho ná tak rád...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hotentot  |  10. 03. 2004 21:37

Hehe, účtovník by zaplakal, podľa autora by chudáci Mandráci mali splácať svoje pohľadávky  a ešte aj podľa súdom schváleného plánu plánu . Pán autor radšej nech upustí od myšlienky, že by sa hádam niekedy dal aj na podnikanie, alebo prípadne by v deň obdržania živnosti mal preventívne hneď vyhlásiť aj bankrot 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Kechlibar  |  10. 03. 2004 22:00

Rozdíl mezi pohledávkou a závazkem je sice jako den a noc, ale když se podívate do českých novin, leckdy zjistíte, že ho ani novináři neznají. A není to tak dávno, co jsem na jedné VŠ koleji viděl papír podepsaný vedoucí koleje s ekonomickým vzděláním. Pravil: "Studenti, kteří mají finanční pohledávky vůči KaM UK, nedostanou příští rok kolej."
No, to aby se tam člověk bál o korunu přeplatit kolejné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pohledavac  |  10. 03. 2004 20:42

Autor asi spal na hodine ucetnictvi nebo ekonomiky, pokud nejakou vubec nekdy absolvoval.

Pohledavka a zavazek je docela rozdil :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FP  |  10. 03. 2004 22:24

Předpokládám, že neabsolvoval. U počítačových novinářů bych to fakt neočekával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  10. 03. 2004 23:03

Popravde receno, u redaktoru zive predpokladam jenom lehkou pasivni znalost anglictiny, ktera jim umoznuje s lehkymi nepresnostmi prepisovat clanky ze zahranicnich serveru. (P.S.: ja taky nemam tuseni jaky je rozdil mezi pohledavkou a tim druhym).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelva  |  11. 03. 2004 08:15

pohledávka = někdo mi dluží

závazek = někomu dlužím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 03. 2004 09:18

Ono správně je to pohledávka za dlužníkem (čili v tomto příp. mají ostatní pohledávky za Mandrake). To je terminus technikus, co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deb00t  |  11. 03. 2004 08:38

zalezi na tom z akej strany sa na to pozries ... skor by som povedal ze panu schonovi usla gramatika skor ako vyznam slova. ono sa to totiz da citat aj ako "... splaceni svych pohledavek (u inych subjektu) ..." co je celkom pochopitelne a vyznamovo spravne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ddsfsd  |  10. 03. 2004 18:21

a spolu s nim desetinasobne dluhy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Chocholaty  |  10. 03. 2004 17:45

Nad touhle zprávou může český člověk jen povzdechnout. Ach jo. žabožrouti mají úpadkový zákon lepší než my, kteří se považujeme za střed všehomíra. Ještě jednou Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Wazaaap  |  10. 03. 2004 16:10

Tučňák Mandragórový RULEZ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sssssss  |  10. 03. 2004 18:22

par papirovych releasu a akcinari si pustili zilou, to bude humbuk az zuchne zase pod vodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 03. 2004 09:17

Hmm, tento příspěvek má opravdu vysokou informační hodnotu. Tedy pokud považujeme 0 za vysoké číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J8  |  11. 03. 2004 13:33

Nula je velmi vysoké číslo, protože nejmenší číslo je -nekonečno (ležatou osmičku napsat neumím ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor