Longhorn přinese podporu formátu RAW

Diskuze čtenářů k článku

tonda  |  02. 06. 2005 17:12

Jo a ještě malá poznámka - všechny RAWy už přečte Irfan View (alespoň v poslední verzi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tosuja  |  02. 06. 2005 08:39

Ehm, raw je (jak mnozi vi a zbytek si muze najit) "syrovy" a to je presne to, co to je - shluk surovych dat. Ten nelze podporovat, protoze onen "RAW" nema nic jako obecne definovany format.. A hodlaji podporovat surove zvukove data? To mi nejak uniklo. Asi pro ne nejsou dost raw. Podporovat onen raw je temer nemozne, podpora vsech variant TIFFu je proti tomu prochazka ruzovou zahradou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  02. 06. 2005 03:03

Jen se zeptám, umí/bude umět WMP ve WinLH formát OGG Vorbis? Přímo po instalaci? LoL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Equica  |  02. 06. 2005 08:42

Doufam, ze ne. LoL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Illich  |  01. 06. 2005 21:24

Wow! Tomu říkám zpráva roku :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huugh  |  01. 06. 2005 20:21

radsi udelat ty widle poradne, nez do nich babrat editory obrazku apod. s kteryma si tak leda rika o to co s media playerem
kazdy normalni clovek si radsi instalne neco pouzitelnejsiho, mensiho a rychlejsiho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  01. 06. 2005 20:30

omyl, normalni clovek bude pouzivat to, co tam bude nastavene, protoze o tech jinych vecech ani nebude vedet a hlavne je nebude potrebovat. informacni elita se bude drzet svych bsplayeru, foobaru, winampu no a masy lidi budou pouzivat windows emdia player a nejak je to nebude trapit, ostatne stejne to funguje i u apple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n3tman  |  01. 06. 2005 20:59

Myslím, že to je právě největší problém dnešní doby. Všichni neznalí používají aplikace jako je například IE - to by se mělo zakázat, pak se všichni diví že se jim dostane do compu hromada spyware a virů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  01. 06. 2005 22:18

"to by se mělo zakázat" nevolis komunisty alias prasata?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  01. 06. 2005 22:54

lol .. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  02. 06. 2005 08:45

No, pred casem jsem se setkal s tezi, ze by se mel zakazat OSS, protoze je to nekala konkurence komercnich SWhousu. A ten, kdo predkladal tuto neotrelou myslenku, byl fanaticky priznivec ODS ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tuxmachine  |  02. 06. 2005 09:16

Vždyť ODS jsou se svým vyvlastňováním akcionářů taky jenom převlečený koumouší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  01. 06. 2005 22:39

a odkud pak ty viry a spyware asi jsou? jestlipak si je ten microsoft nepise sam...
tim nechci rict, ze IE nema/nemel bezpecnostni problemy, ty ma skoro kazdy software, kdyz se na nej zameri pozornost "zlych hochu", ale vetsina spyware a viru se do pc snazi dostat pres webovy prohlizec z webu, kde by slusny clovek nemel co delat (tim myslim warez, ne eroticke stranky), a kdyz ma zaplatovany system, tak i pro ty cracky muze chodit s IE a nic se nestane.    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  01. 06. 2005 22:55

"jestlipak si je ten microsoft nepise sam..."
No a co kdys je tomu prave tak .. :) A to nikdo nevi ani se to nikdo nikdy nedozvi .. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  01. 06. 2005 23:14

kdyby nekdo tvrdil, ze to delaji vyrobci antiviru, tak bych o tom byl ochotny premyslet, ale v tomhle pripade mi nejak unika pripadny motiv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  02. 06. 2005 01:50

Motiv .. ? Vyvinout a prodat další verzi s kodovým označením Longhorn .. ? Lepší a bezpečnější :) Ze by . ? hehe .. :) Co bude potom .. SuperLongHorn, ShortHorn? Totez muzou samozřejmě delat vyrobci antiviru, či dokonce najimat special borce co si jednou v security a jsou machři všech machrů, jakože borci co si v tom fakticky fičí a už v 6ti letech na osmibitech programovali v assembleru, za tu dobu maj bezkonkurenční zkušenosti s jakýmkoliv OS prošpikovaný zhora dolů a zleva doprava apod. Ale to jsme fak mozna u neceho jako je paranoia, scifi nebo fantasmagorie.. :) Snad to tak není a určitě asi ne, ale fakt buh vi jak to vsechno je .. :) Je to neco podobneho jako Total Gym 2000, ktery je za 3 mesice v dalsim telesopingu pomluven jako uplne nejhorsi a lidi si tam na něm lámou záda v černobílých záběrech, ale náš Super Gym 3000 je lepsi tak kupujte a nestoji 10000 ani 7000 ani 5000 ale pouze 3999 ká čé - výrobní cena 150 kč.. :) A můžete ho během pěti sekund složit pod postel nebo cvičit při sledování vaší oblíbené telenovely a při tom ještě telefonovat a být happy vysmátí a vyzubení... :) no lol .. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shodan  |  02. 06. 2005 07:44

just cool ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  02. 06. 2005 15:46

Já mám jen obavu, aby se to nemuselo jmenovat ShitHorn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Booster13, Booster13  |  02. 06. 2005 01:54

Nemate pravdu. "a kdyz ma zaplatovany system, tak i pro ty cracky muze chodit s IE a nic se nestane.", mnozstvo tychto stranok funguje na ActiveX a IE alebo za pomoci usera nieje mozne mu zabranit aby to zinstalovat..
Prakticky priklad:
Pri vstupe na stranku prepise standardny ActiveX dialog a ukaze... "pozor! tato stranka je od 18 let. Chcete ist dalej (OK), alebo disney.com?" :) kazdy na OK a este silnejsie klikne
A spyware je in.
priklad b) rovno as zinstaluje a serie na user pomoc hahaha.
c) urcite mate vsetky zaplaty. Prejdi sa teda po par dobrych strankach s IE... a boh Vam pomahaj hahahaha, nemate sancu tu zaplavu zastavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraána  |  01. 06. 2005 23:29

Takové sračky nemají v OS co dělat. Soft na zpracování RAW formátu dostanu k digiťáku přibalen zdarma přímo od výrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
makro  |  02. 06. 2005 08:45

Softy od vyrobcu jsou take na dve veci.

A samozrejme, v OS to ma co delat. Stejne jako podpora JPEG ci TIFFu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonda  |  01. 06. 2005 19:48

A co takto Pentax, Olympus apod. To je celý M$ Když už se něco dělá, tak rozhodně ne pořádně, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 06. 2005 20:13

jako že by to udělal ten systém pro každýho člověka zvlášť na míru co ? to by bylo nejlepší:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  01. 06. 2005 21:11

Mám dojem, že systém na míru lze udělat jen z Linuxu (nebo nějakých *BSD). Ještě jsem v Linuxu neviděl dva stejně vypadající desktopy. Každý si to předělá k obrazu svému, což pod Windows není tak snadné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mev  |  01. 06. 2005 21:40

Dekstop ale neni system, ze?
A system namiru si z linuxu rozhodne kazdej neudela ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mev  |  01. 06. 2005 21:41

na miru*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  02. 06. 2005 07:56

proč myslíš? Nechci podporu něčeho v jádře? Tak to tam prostě nezakompiluju  A tuhle možnost má opravdu každý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonda  |  02. 06. 2005 08:39

Ne, že by tu podporu dali aspoň pro základní typy fotoaparátů. Olympus RAW už přečte i Zoner Photo Studio 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctor.x  |  01. 06. 2005 19:46

ooooo jaky to prevrat ve widlich

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  01. 06. 2005 22:39

Taky sem tim uplne posedly .. :) hehe .. :) Boze boze ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor