Logitech uvádí dvě revoluční myši se setrvačníkem

Diskuze čtenářů k článku

Kriszi  |  03. 10. 2007 09:09

Chcem sa spytat ma ten mys stredne tlaciko (middle button) alebo da sa to nakonfigurovat na niektore tlacidlo???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zilda  |  24. 08. 2006 21:51

myslím, že si vystačím si s g7. jen jsem se v článku nedočetl, jaké rozlišení bude mít snímač v těchto hlodavcích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš MAJA Slabý, Aleš MAJA Slabý  |  24. 08. 2006 21:25

PLACENÁ REKLAMA:
Nabízíme vymáhání pohledávek pro občany i firmy. Žádné platby předem! Může jít o
jakékoli částky - malé i velké. Vaše pohledávka, pohledávky nejsou pro nás
problémem.
http://www.checkout.cz/?r=zive.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 08. 2006 19:20

Myš vypadá nádherně a nepochybuji o použitelnosti, jen mě děsí ten lesklý povrch. Logitech obvykle na těch nejdražších myších pečlivě volí každý kousek materiálu ale už vidím jak se mi obejmutý palec lepí na ten malý lesklý přechod. Nepříjemné při přesouvání ruky po myši.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igracek  |  24. 08. 2006 18:05

Kdyby raději zprovoznili ten jejich "nápad" s kolečkem, které se dá vychylovat do stran a nejlépe ve chvíli, kdy o to člověk vůbec nestojí, když mačká prostřední tlačítko - kolečko, udělali by mnohem líp. Takhle si můžou většinu jejich ergonomických myší s multifunkčníma kolečkama ergonomicky strčit do p****e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 08. 2006 19:18

Ta vyklápěčka nebyl jejich nápad. S tím přišel MS. A je pravda že by tahle funkce taky zasloužila nějaké inteligentní zamykání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  24. 08. 2006 21:00

zamykání... lepší by byla spíš nejaká opticky snímaná kulička bez klikání místo kolečka, BTW by to umožnilo integrovat do her další osu, zbraň by zůstala mířit ve směru cíle, zatímco hlava by se mohla rohlížet samostatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  24. 08. 2006 16:12

No jo, super kolecko za dva roky, tomu se rika produktivita, neni divu ze to ma byt tak drahe IMHO by bylo mnohem lepsi vic tlacitek, muj malicek a prstenicek visi necinne v lufte a sikovny palec by taky zvladl vic nez dve tlacitka na boku, takovejch sest by mu slo (bodevejch jako na gamepadu akorat mensich), ukazovacek by taky zvladl vic... jen skoda ze nemam ctyri ruce, me by se hodilo jeste vic ovladacich periferii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  24. 08. 2006 16:17

mam radsi jednodusi design ... vlastne ani na stavajici mysi pouzivam jen 3 tlacitka z 8 (jedine u oblivionu jsem pouzivat 5) ... ale prepinani mezi apps bych bral tak jak ho maji

prehrsel tlacitek mi prijde pro vetsinu zbytecny, pro par lidi nevkusny ... myslim, ze 3 tlacitka + gesta staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  24. 08. 2006 18:25

Tak to jseš spokojenej člověk, jednoduchých myší je jak sr..ek, a komu by se zdálo hodně tlačítek nevkusných (?) nemusí kupovat, mě by se hodně tlačítek právě hodilo, nemusel bych pořát odbíhat na enter a tab například.

určitě pokud bych si mohl nadiktovat tlačítka, tak minimálně:
1.levé
2.pravé
3.střední na kolečku
4.copy
5.paste
6.enter
7.tab
8.backspace
9.app roll+
10.app roll-

na další bych viděl home, end a další

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  24. 08. 2006 18:49

na to vsechno mam gesta + spousta dalsich na sppousteni aplikaci, vyber nastroju apod. ... nemam rad slozite veci - spousta tlacitek jak ve startreku ... dobrych jednoduchych mysi je hodne malo ... logitech je jedna z mala firem co dela dobre mysi

jinak mi prijde ze na takove veci pokud potrebujes nutne hodne tlacitek je lepsi nejaky specializovany jog

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  24. 08. 2006 20:49

Gesta nesnáším, čarovat po ploše a doufat že se provede to co chci ... vopruz, nastavování gest ... vopruz, ta tlačítka jako ve startreku jsou právě mnohem jednodušší, rychlejší jednoznačná a spolehlivá, proto je tolik čudlů v letadlech a vůbec veškeré technice kde jde o výkon a ne hraní si s krávovinkama. Samozřejmě proti gustu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 07. 2007 13:03

TO je vec vkusu nemyslis... Keby to bola taka hlupost ako tio popisujes tak to nemontuju vsade... Raz som to nahodou vyskusal v opere a od tej chvile uz nepouzivam nic ine... Pre mna vynikajuca vec a komu sa nepaci nech nepouziva... Co je vlastne zle na 2 cm pohybe vpravo pri pidrzanom pravom tlacitku? Co je vlastne narocnejsie? Putovat celu plochu k prislusnym tlacitkam alebo splnit funkciu tlacitka malym pohybom kdekolvek na ploche alebo natahovat sa ku klavesnici... Typujem ze si to ani len nevyskusal a ak ano tak si robil pohyby mysou cez celu obrazovku... V tom pripade je to naozaj neefektivne. Pouizvam MX1000 uz asi rok a pol ale tlacitka na boiku nevyuzivam od tej doby co mam mouse gestures...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  24. 08. 2006 20:05

No vidíš. My, co máme TrackPoint nemusíme ruce nikam přesouvat. A Copy & Paste? Označím text myší a prostředním tlačítkem kliknu kam ho chci vložit. Co se na tom dá ještě urychlit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  24. 08. 2006 20:10

A kolečko taky ne, protože se dá v Xkách emulovat prostředním + posun, včetně možnost klikání. Takové all-in-one.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  24. 08. 2006 20:53

stejně musíš někde šmátrat, takhle si "cyberinput" jak bych pohotové spolehlivé ovládání nazval, nepředstavuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  24. 08. 2006 21:37

Šmátrat? Kde? Vždyť nahradím 2 zařízení (kláv.+myš) jedním (kláv. s tp.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  25. 08. 2006 01:09

Tohle opravdu ne, "výkonnstně" obsuhovat procesy na NB standart Inputech, to je nesmysl. Když musím dělat na NBI tak je to utrpení než práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner, network_gauner  |  25. 08. 2006 12:40

Ju, jasně, bylo to spíš takové rýpnutí si
Pokud pracuju většinou s klávesnicí a myš je pro mě "doplněk", tak je trackpoint to nejlepší co znám. Pokud bych dělal hlavně s myší, a klávesnice by byla "vedlejší", tak je rozhodně lepší dobrá optika.
Ale k čemu mít na myši Tab, Enter a Backspace (to používám stejně jen když píšu, resp. Backspace ve Firefoxu pro stránku zpět) a Copy & Paste nechápu. Některé věci bych si představit dokázal, třeba přepínání aplikací nebo přepínání virtuálních ploch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  24. 08. 2006 16:48

No mně by se hodilo kdyby PC umělo kromě více monitorů ovládat i více klávesnic a myší. Úplně by stačily dvě. Takto by si mohli dva lidé třeba bez problémů brouzdat po webu. Ale to by se firmám asi nehodilo. No ale řekněte mi někdo, proč bychom měli jen na brouzdání kupovat další PC, které by stejně bylo zbytečně výkonné?

PS: Ono je to trošku OT, tak se omlovám. Ale někde jsem se vyplakat už musel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R  |  24. 08. 2006 18:15

V Linuxe sa to da normalne rozchodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 08. 2006 19:00

Ve windows taky
Mam 2 klavesnice a 2 mysi - pripojene pres ps2 a usb. Jen je skoda, ze oboje ovlada jeden kurzor a pise do jedenoho mista. Kdyby nekdo napsal program, ze na druhem monitoru mam s dalsi mysi a klavesnici druhy "plnohodnotny" desktop, to by bylo super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  24. 08. 2006 20:55

I kdyby takovej program byl tak je vcelku k ničemu, zas@$##% windows umí dát jenom jeden fucus takže aktivní může být jenom jedno okno/aplikace tj. zadávat bys mohl stejně jenom do jednoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  24. 08. 2006 22:33

No dobře, ale já na windows netrvám. Jak bych to mohl udělat třeba s linuxem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  25. 08. 2006 01:06

To netuším, ale pochybuju že bude něco jako multifocus umět, vůči linuxu se mluví určitě o něčem co se dá označit jako dvoje spuštění lin. na jednom kompu zaráz, jeden počítač ale dva loginy dvoje grafické výstupy klávesnice atd. to kolem mě proletělo.
Ví o tom někdo víc ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 08. 2006 08:22

Teoreticky by to na sekundarnim monitoru slo resit jako graficky simulovany focus - i treba neblikajicim kurzorem a treba nejakymi ramecky. Coz by sezralo dalsi % CPU, ale nezda se mi to uplne neresitelne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M jako Molitan  |  24. 08. 2006 21:06

Vzdyt o tom prave mluvi - Windows to umi pouze tak, jak to popisujete vy. Cili to neumi vubec, nahouby, nanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  24. 08. 2006 19:27

A jak to udělat? Jakou distribuci zvolit? Já bych si na toto klidně udělal dualboot. Myslím, že by se nám na takové společné brouzdání vyplatilo restartovat. ;) Dáte tedy někdo typ, případně nějaké další informace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  24. 08. 2006 15:52

cool design, skoda te ceny ... kolem 3k za zmenu z MX518 nedam
jsem zvedavy za jak dlouho okopci genius tenhle design ... uz muzeme zacit stopovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frood  |  24. 08. 2006 15:08

Pěkné věcičky, až na tu cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bbz  |  24. 08. 2006 14:53

hmmm jednou sem flak mysi o zed a pak mi kolecko fungovalo jako setrvacnik :) jen to neslo uz prepnout zpatky na mod krokovani :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panet, panet  |  24. 08. 2006 18:53

Tak tak, nic originalniho to neni. Ja jsem zase vysaval mys a vysal jsem ten cudl, ktery kolecko krokuje.za asi 2 roky jsem si na to dost zvykl - roztocil jsem, pockal a byl jsem o 20 stranek niz .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšák  |  24. 08. 2006 14:52

Fakt hezká a praktická myška,ale cena už tak hezká není....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  24. 08. 2006 18:20

Asi jsem četl nepozorně,kolik je cena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dta  |  24. 08. 2006 21:58

"Levnější notebooková VX Revolution má stát 79,99 USD (asi 2250 Kč)."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*  |  24. 08. 2006 21:58

tri litre. na to co to je za mysitko, a ked si vezmem ze mam ovela starsiu mxku za 2, ktora fici ako hodinky, to nie je zase az taka krkolomna suma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor