Linus Torvalds poslal Nvidii do p*dele za špatnou podporu ovladačů

Názory k článku

15miki15  |  17. 06. 2012 13:06  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

nVidia pošle do predele jeho aj s jeho neohrabaným Linuxom :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (32)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
hnusak  |  17. 06. 2012 13:20  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Mravenec poslal slona do p*dele.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MartinezZ  |  17. 06. 2012 13:24  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Křičet si může jak chce, ale je to právo Nvidie podporovat si co a jak uzná za vhodné. A musí se dát za pravdu, že jednoduše Linux na PC je stále minoritní a na serverech skutečně není potřeba podporovat nové grafické karty, minimálně ne ihned, jakmile se taková technologie ukáže. Jediný obrat by mohl být díky Valve a jejímu přínosu Steamu na Linux, což už je (snad) potvrzeno. Protože snad jedině zábava (hry) by mohla udělat Linux běžně-hráčsky uživatelsky přívětivější. A pakli-že Nvidie chce, aby si Linuxáci pořizovali její HW, tak kvůli filmům a bezplatnému OS to skutečně nebude. POkud se tak v tomto ohledu nepodaří Nvidii zapříst do linuxově-herního světa, tak bude LInux stále "druhořadou alternativou", ať se vám to líbí nebo ne. A vývoj pro jakousi minoritu není zlatý důl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Rik4ES  |  17. 06. 2012 13:38  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Áno, očividně krásky používají Linux.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vestor  |  17. 06. 2012 13:38  |  Microsoft Windows XP Opera 9.80

Viděl ten expert někdy ATI? Ty by potom musel rovnou ukřižovat, protože Catalysty mají problémy i na Windows, v Linuxu si o 3D akceleraci můžete nechat zdát. A vůbec, zase další ubrečenej tučňákofil, co si myslí že všichni pro něho budou dělat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
me vakérav  |  17. 06. 2012 13:50  |  Linux Opera 9.80

Trapné. Ač mám Linuse rád a vážím si ho za to všechno co dělá a udělal, myslím, že tohle by si dovolit neměl. A neměl by si to dovolit nikdo vůči nikomu. Je to prostě laciné, nespokojenost se dá vyjádřit mnohem civilizovaněji než zvednutím prostředníčku.Jediné pozitivum na tom je to, že se taková zpráva rychle šíří médii - pokud tohle bylo cílem, asi to splnilo očekávání. Ale lacinost Linusova chování to neomlouvá.Apropó, Linus docela zešednul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
DNSTUFF  |  17. 06. 2012 13:54  |  Microsoft Windows 8 Chrome 19.0.1084.56

za 4 roky co jsem na linuxech se mi nikdy nepodarilo spustit nesekane 1080p video

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ajda2  |  17. 06. 2012 14:03  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

U takovéhoto člověka, bych něco takového nečekal a kromě chvilkové "mediálně/sociální slávy", mu to u odbornějšího publika přinese spíš jen ostudu.
Nvidia, jako každá jiná komerční společnost, vyrábí produkt, který prodává. V cenně tohoto produktu je podpora a s tím spojené ovladače. Pokud se tato firma rozhodne, že bude podporovat pouze určitou platformu, tak je to její věc. Je to to samé z opačné strany, kdyby se někdo takto vyjádřil o převážně linuxové společnosti že nedělá nic pro jinou platformu.
Ještě bokem, U nás ve škole, která je součástí CUDA Research Centers, si nikdy z žádných "učitelů" nestěžovali na HW podporu. Naopak si spolupráci velice pochvalovali a díky nim jsem mohl nahlédnout do technologické vyspělosti Nvidie. Bohužel sem nemohl přímo srovnat s úrovní ATI/AMD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Byte  |  17. 06. 2012 14:18  |  Linux Chrome 19.0.1084.56

Kdo by "tam" v praci alespon nekdy nekoho nechtel poslat? :)Jen mala poznamka. Diky Linuxu ma Nvidie pro koho vyrabet svuj ARM hardware. S MS by na OS pro ARM cekala nekolik let, nebo by se taky nedockala vubec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
memphisto1986  |  17. 06. 2012 14:21  |  Macintosh OS X Firefox 12.0

Upřímně, ten optimus neběží správně ani na PC s Win a ne tak na Linuxu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
acrux  |  17. 06. 2012 14:33  |  Microsoft Windows Vista Firefox 13.0.1

Tak to mě Linus docela zklamal. Většinou se vyjadřuje rozumě. Takovou kravinu bych čekal spíš od RMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Slizzard  |  17. 06. 2012 14:35  |  Microsoft Windows 7 Chrome 20.0.1132.34

Po tomhle vystoupení mu ty ovladače určitě budou chtít dělat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mclane87  |  17. 06. 2012 14:36  |  Microsoft Windows 7 Firefox 13.0.1

Dobře ON !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mi.Chal  |  17. 06. 2012 14:43  |  Microsoft Windows 7 Firefox 13.0.1

Zase jeden, co si myslí, že když schrastil půl procenta uživatelů, že se z něj někdo pos...adí na zadek a udělá všechno, co si usmyslí. Je věcí výrobce, co bude chtít podporovat a zřejmě náklady na podporu této menšiny zatím výrobcům nepřináší odpovídající přínos. Jestli tady zase někdo bude argumentovat routery a servery, tak tam se zřejmě bez speciálních featur grafických čipů od NVidia obejdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
cleb  |  17. 06. 2012 14:46  |  Linux Chrome 19.0.1084.56

Jsem myslel že AMD je na tom s ovladači hůř. Pro jistotu ale používám Intel a s ovladači tím pádem nikdy nebyl problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Reno.Raines  |  17. 06. 2012 14:52  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

F * C K 0FF LINUX !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
nudgat  |  17. 06. 2012 14:57  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Kim Dotcom v pravo dole v bílém triku - čas 0:50:05 :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silverkeeper  |  17. 06. 2012 15:32  |  Linux Opera 9.80

NVIDIA má jinak ovladače výborné, s VDPAU šlape akcelerace videa jak má (lepší než ve win). Ale s Optimem je to těžká bída.
V NVIDIi se možná sami můžou rozhodnout pro koho chtějí ovladače dělat, ale stejně tak může Linus říct co si myslí. On ví o čem je řeč, však on s nima musí komunikovat (na rozdíl od zdejších diskutujících).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raikko  |  17. 06. 2012 15:53  |  Linux Firefox 10.0.4

Ja osobne si nemuzu na podporu ovladacu nVidie stezovat. Nove ovladace sice nejsou tak casto jak na Windows, ale po vydani noveho HW jsou nove ovladace docela rychle. Porovnavat vykon 3D akcelerace s Win opravdu nejde, ale o to snad vetsine linuxaku ani nejde. Ja osobne si na svem NB s 9700M GTS pod linuxem zahraji bez sekani i nejnovejsi kousky (Mass Effect 3). Jedinej problem co jsem mel s ovladaci od nVidie, tak ze po aktualizaci z 290.10 na 295.20 mi padalo VLC. Po dalsi aktualizaci na 295.33 to opravili, ale objevil se dalsi problem ... HD video po spusteni zacalo predbihat zvuk (po vraceni na zacatek je vse ok). Tento problem mam stale i ve verzi 295.49. Neni to vsak nic co by neslo prekousnout. Jako jediny opravdovy problem vidim absenci podpory nVidia Optimus, kvuli spotrebe. Co jsem videl u NBků Asus s Optimus, tak nejde ani jedna grafika vypnout primo v BIOSu, takze pod linuxem bezi neustale obe dve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolph1888  |  17. 06. 2012 16:48  |  Linux Firefox 13.0

Nechápu proč někdo, kdo aktivně Linux (některou distribuci) nepoužívá, tady komentuje. Že je to nefunkční, že se mu na tom seká video a kdoví co ještě. Mě jede pod Ubuntu 12.04, všechno, GPU, video se mi nikdy nesekalo, skener Epson nemá problémy (V750) s tím, že nemohu používat soft SilverFast (DE), ale nahradil jsem ho VueScanem a to víc než ze 100%, protože SF neumí RAW mód. Co se týká videa 720p, 1080p, 4K tam není problém vůbec. Ano, bohužel vadí mi, proč pod Linuxem nemůže jet obyčejnej Office (MS prodal asi licencí dost), AdobePhotoshop (kvůli plug-inům, jak na úpravu tak souborovým), CanopusEdius, nebo i jednoduchý PinnacleStudio smutné. Tyhle a další programy by na tom běžely naprosto s přehledem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 06. 2012 17:30 | Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Já jsem se svojí GeForce GTX 460 neměl na Ubuntu z hlediska grafických ovladačů problém (1080p video v pohodě, stejně tak třeba World of Warcraft běželo stejně jako na Windows), stejně tak na netbooku s Nvidia ION… ač je pravda, že ani v jednom případě jsem samozřejmě nepoužíval Optimus. Od Linuse to beru jako výkřik do tmy a momentové pobavení publika, jinak to asi s Nvidií moc nehnulo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MLML  |  17. 06. 2012 17:35  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Rozhovor uječené kozy a primitiva. Zbytečný článek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
BluPix  |  17. 06. 2012 18:49  |  Linux Chrome 19.0.1084.56

Koukněte někdy na názory xda android vývojářů na tegru. Nvidia fu*k you je tam zastoupeno docela často a bylo to tam i před touhle přednáškou. Nvidia na pc je mrtvá záležitost a je jedno jestli se jedná o wokna nebo linux. Ale opravdový průser je nvidia na androidu. Bacha na to, nekupujte nic s tegrou pokud byste někdy chtěli dostat z toho zařízení trochu víc, než co vám umožní výrobce hw, nebo byste to zařízení dokonce chtěli používat i chvíli po záruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JonnyRobbie  |  17. 06. 2012 19:54  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Upřímně, já mám špatnou zkušenost s ovladačemi nVidie na linuxu. mam starou FX5200 a na Ubuntu11.04 s gnome se mě nedaří rozchodit ovladače tak, aby mě na tom běhal alespoň Minecraft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jadus  |  17. 06. 2012 20:15  |  Microsoft Windows 7 Firefox 13.0.1

Jste tu zase všichni chytrý jak nedonošený opice. Ten kdo tu posílal Linux do pryč, nebo ho zavrhoval, tak by se měl zamyslet, protože ať se vám to líbí nebo ne, tak 90% serverů běží právě na Linuxu a to už je víc jak půl procenta, takže ano, tento pán má právo se takto vyjadřovat.BTW: Windows 8 Sucks

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 06. 2012 20:40 | Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Nezabudnite, že sa nejedná len o samotný linux. Ale aj o mobilné zariadenia s Tegra čipmi. Nechápem prečo je to také ťažké pre Nvidiu pustiť do éteru volne dostupné ovládače, alebo zdrojové kódy a tak dať vývojárom slobodu. Veď to je choré, že človek si kúpi zariadenie s Androidom, ktorý je opensource systém a následne zistí že môže ísť do p... s vývojom, lebo vo vedení Nvidie sú namyslený borci. Texas instruments a kopa ďalších výrobcov poskytuje plnú podporu pre svoje čipy. Nvidia nie....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
aminux  |  17. 06. 2012 20:45  |  Microsoft Windows XP Firefox 13.0.1

Zdá se mi to, nebo nám tučňák nějak šediví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 06. 2012 21:34 | Microsoft Windows 7 Firefox 13.0.1

No jasně a ATIčku vždycky všechno funguje. Nikdy jsem s nVidiema neměl problém, neni problém stáhnout novej ovladač i pro 5 let starou grafárnu. Jestli má někdo problémy s podporou tak je to ATI/AMD. Tam je problém rozchodit cokoliv co zrovna neni aktuální nová grafárna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymousCZ  |  17. 06. 2012 21:53  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Chacha, proste LInux no. System s minimalnim podilem at jde do p.r.d.e.l.e sam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hohoho  |  17. 06. 2012 22:48  |  Linux Mozilla 1.9.1.2

Jo, naprosto ideální způsob, jak získat od nVidie kvalitnější podporu pro svůj produkt. Asi bych měl zkusit něco podobného na šéfa v práci, aby mi zvýšil mzdu. Takhle přesvědčivý argument ho nepochybně zlomí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 06. 2012 22:51 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

no to si snad ten tučnáček dělá p* Dell NE ?
až bude jeho linux absolutně bezproblémovej si teprve může pyskovat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Majsner  |  17. 06. 2012 22:51  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Sekretářka řediteli Nvidie: "Pane řediteli, Linus Torvalds nás právě veřejně poslal do p*dele za to, že nepodporujeme Linux." "Linus kdo? Sakra. No tak jim pošlete šek na 500 dolarů na ten jejich ekologický projekt, nebo školu v Africe, nebo co to je..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 06. 2012 23:23 | Linux Opera 9.80

Živě je hroznej bulvár. Z hodinový přednášky vysekne jenom tu sprostou část, přitom celá přednáška je zajímavá i pro někoho komu je OS šumák.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moonraker  |  17. 06. 2012 23:25  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

WINDOWS 8 JE NÁHODOU SUPER SYStémíček třeba to prolnutí mobilních a stolních aplikací, např kuchařky = aplikace v metru = to je celkem návykový a líbí se mi tonechápu proč si každá muňka ten systém bere furt do huby, když ještě ani nevyšel takhle to bylo s Vistama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jenickK  |  17. 06. 2012 23:53  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Linux je roztomilý sranda systém a Linusovo gesto zcela zapadá do folklóru opensourcových geeků. Je to taková milá zajímavost, která pobaví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
George76  |  17. 06. 2012 23:54  |  Linux Opera 9.80

tak to by me zajimalo co pak jako rekl na podporu od AMD? nVidia je na linuxu jistota podpory a rychlosti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2012 08:59 | Microsoft Windows XP Opera 9.80

Typickej Linuxák. Když mám já nějaký problém a něco mi nefunguje, tak mě taky na linux fórech pošlou do pičе, že si to mam vygooglit a pak asi dvě hodiny nějak hledat závislosti. pak to zkompilovat a nakonec něco napsat do nějakýho konfiguráku a to je přece každýmu jasný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2012 09:24 | Microsoft Windows XP Firefox 13.0.1

Cože? Vždyť právě naopak si linuxáci Nvidii vždy za ovladače chválili a naopak hanili ATi / AMD za naprostý nezájem o drivery pro Linux. Asi se LT špatně vyspal, nebo si spletl firmy, anebo je to jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
5h1nj1  |  18. 06. 2012 10:26  |  Microsoft Windows 7 Firefox 13.0.1

Vskutku reakce hodna dospeleho a inteligentniho cloveka, ze?
Vubec tim nepousti vodu na mlyn tem, kteri o "linuxacich" hovori jako o podivnych a neprizpusobivych individuech, s kterymi nestoji za to ztracet cas. -_-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Naith (novy)  |  18. 06. 2012 10:29  |  Linux Opera 9.80

Tak mě by bohatě stačilo, aby mi ovladače NVidie nedělali ve flashi z lidí šmouly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2012 12:05 | Microsoft Windows XP Chrome 19.0.1084.56

Nejdřív jsem chtěl napsat, že tímhle názorem u mě klesl, protože NVidia se ještě o Linuxáky celkem stará (když to porovnám s ATI/AMD, jejichž karty jsem v Linuxu nikdy neviděla fungovat alespoň trochu normálně...Nakonec má ale celkem i pravdu. Vzhledem k tomu, že NVidia se o Linuxáky oproti ATI/AMD stará, čekal bych, že Optimus budou mít tak nějak zmáknutý v době, kdy půjde do prodeje.Ještě musím dodat, že jsem o "Linux a Optimus" jen četl, praktickou zkušenost nemám. Nvidii ale mám ve stolním PC, nahradila v tu dobu aktuální ATI kartu, která, i když byla aktuálním kusem HW, neměla v Linuxu adekvátní ovladače. Prostě jen žrala elektriku a topila, víc neuměla... Teď si s NVidií pískám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan123  |  18. 06. 2012 12:48  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Kdyby linuxové firmy nekašlali na lidi, tak udělají ve spolupráci s výrobci "certifikovaný hardware", na kterém bude zaručeno, že všechno jede včetně všech vychytávek.Stačila by podobná řada notebooků a stolních počítačů jako má Apple. Opravdu by nešel sehnat výrobce, který by do toho šel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
pampuch_sk  |  18. 06. 2012 12:53  |  Microsoft Windows XP Chrome 19.0.1084.56

Fuck ma nieco spolocne s analom? No ked sme parta teplych tak mozno... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 06. 2012 13:27 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Já ho docela chápu, mě by se také opravdu nelíbilo, kdyby se někdo vysral na moje dílo.
A hlavně mám stejné pociti jako on, píšu z notebooku s Nvidia Optimus takže musím žít na Windowsech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 06. 2012 14:01 | Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1084.56

Každý, bez výjimky, se občas zachováme jako primitiv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miser  |  19. 06. 2012 12:51  |  Microsoft Windows 8 Chrome 19.0.1084.56

Buran, co dodat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erregbar  |  16. 07. 2012 01:36  |  Microsoft Windows 7 Firefox 15.0

Jo, někdy se člověku prostě "otevře držka" a možná to teď Linus přehnal ... ale pánové, myslíte, že jste lepší ? Vy co si nestydatě otevíráte držku směrem k Linuxu, tak vězte, že bez něj, resp bez různých jeho distribucií a hlavně unixovému kódu bychom byli tak trochu v prdeli - na unixu běží veliká část počítačem řízených strojů v průmyslu ... a nechci kecat, ale mám takovej pocit, že i většina servrů stojí na platformě unix\linux ... ano, nejnovější (a v podstatě asi žádné) hry si na Linuxu (prozatím) nezahrajete, a ani Vám nebude nutit své service packy ... ale za to si můžete užívat svobodu, žádné omezující licence - pro jeden počítač, trial verze, demo a podobné nesmysly (až na pár výjimek), a kdyby Vaše schopnosti v oblasti IT dosahovali rozměru Vašeho hráčskeho talentu, tak byste mohli i Vy přiložit ruku k dílu a posunout vývoj software směrem dopředu. Ono, je pravda, že jednoduší je konzumovat co Vám dobře placení pánové v Microsoftu uvaří a marketingové oddělení hezky naservíruje ... ale pozor "Das du bist, was du isst" ... \(a že jsou to někdy sračky)P.S.: Vše má své pro i proti .... používám obě platformy - jak Win, tak Lin ... Windows si z času na čas spadne - proč?? protože se mu chce!!! na Win-u si sice zahraju i hry - ale nerozběhám některé komponenty určené pro starší verze WIN - napr. včera to byla pár let stará webkamera (podporovaná ve WinXP ale ve Win7 už ne!).
Naproti tomu Linux je rychlejší na internetu, zamrznul jen jednou - a to po mém neodborném zásahu, hry si sice nezahraju - ale co mu dám, tak to sežere - chválím kompatibilitu s veškerým hardwarem. A to zmiňované video? full HD? na dvou výstupech najednou se starou ATi a C2D T7500? - no problem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky