Levný a multimediální MP4 přehrávač od Oravy

Diskuze čtenářů k článku

uzivatel  |  19. 12. 2006 19:29

neni to presne ten samy ale ten muj ma stejne parametry.taky sem mel na baterky aaa ale integrovany akumulator je lepsi.ze je 1,8 displej maly?no na filmy to neni ale serialy nebo nejake P sou na tom dostacujici.nemuzu si na nej stezovat a koupil bych si ho zas.akorat za 2000 1 gb verzi sem kupoval uz pred pul rokem,ale i tak nikde nic lepsiho neni.Video pouzivam denne.taky se strasne hodi ta velikost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krok  |  19. 12. 2006 11:07

Cena neni spatna, jenom pan autor zapomnel dodat, ze je treba diky vestavenemu FM tuneru platit jeste 540,-Kc / rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Lilek  |  19. 12. 2006 11:34

No to už snad většina lidí platí stejně...
Koncesionářský poplatek je brán jako paušál, nikoliv platba za každý přijímač :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P  |  19. 12. 2006 19:25

tak ja treba ne a tohle bylo hned prvni, co mne napadlo jako nevyhoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wosonj  |  19. 12. 2006 07:32

K cemu je video prehravane na displeji velkem 1,8"??? Tak leda jako velky flatscreen pro mysi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lolita  |  19. 12. 2006 08:45

Kurna to me nenapadlo, tak ted si koupim prehravac s videem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Sneer  |  19. 12. 2006 07:22

Jde to, az na to, ze jsem onehda neco podobneho vybrowsil na inet obchodech u nas a melo to jeste slot na SD a SW pro konverzi videa (pravda melo to jen svuj proprietarni format, ale tato Orava nema nic, takze si bude muset clovek sehnat neco k tomu, coz, nerikam, ze je problem ). Ale bez slotu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milča  |  19. 12. 2006 06:49

Ty rozměry se mi nějak nezdají podle nich rozměry "činní" (ta čeština) 6×8,8×11 cm - to je trošičku moooc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 06:01

Když to nemá AA/AAA baterii, tak je to na dvě věci..., nebudu za rok kupovat nový akumulátor za cenu nového přístroje a ještě kdoví kde. AA/AAA baterie jsou základ, kdy to už konečně výrobci pochopí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  19. 12. 2006 06:50

za 2500 se dá pomalu sehnat baterka do notebooku, zas nepřeháněj. I když AAA baterie by jako akumulátor byla o dost levnější ale o to výrobcům nejde. Jinak si myslím že to je projektovaný tak že až odejde baterka má si zákazník koupit nový přístroj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottooMan  |  19. 12. 2006 06:58

Kazdej neni socka co potrebuje usetrit par korun na baterkach ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal001  |  19. 12. 2006 07:20

Blahoslavený chudý duchem, ono to není o šetření, ale o tom, že přehrávač s výdrží 7 hodin na jedno nabití je na nic. Ty jsi zřejmě nejel nikdy dál, než k tetičce na druhej konec vesnice, že jo. Co budeš dělat, až ti v prostřed cesty kledne skvělý zabudovaný akumulátor? Čučet jako puk.... Naproti tomu já si budu neustále poslouchat svou T10 s 50ti hodinovou výdrží, nebo si AA akumulátorek během půl minuty vyměním za čerstvý......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  19. 12. 2006 07:43

No jestli to nebude tím, že ti co nejezdí jenom na druhej konec vesnice cestují pomocí společností, které se o ně postarají ve všech směrech, včetně zábavy na cestě.

Jinak AAA/AA baterie by to zbytečně zvětšily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  19. 12. 2006 09:44

To je teda taky argument...Sakra baterie AAA maji nespornou vyhodu, ze muzu kdykoliv vybitou baterii vymenit za nabitou, anebo si proste koupit clanek kdekoliv v trafice! Tady nejde o nejaky sockovstvi. Miluju tyhle kecy o sockach, kteri pisou akorat lidi, kterym to proste dostatecne nemysli a kupuji jenom podle ceny nezavisele na kvalite a funkcnosti, hlavne aby byli in

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 11:05

Jojo, tak jsem to myslel. Techniku už kupuji nějakou dobu, a jestli mě něco vypeklo, tak to jsou právě akumulátory. Takže od jisté doby používám zásadně AA/AAA články, které člověk koupí i v Kazachstánu v poslední dědině, hned vedle Coca-Coly, což u nějakého akumulátoru XXX/YYY.ZZZ od výrobce "Čumulangma" asi nehrozí, tam je to problém sehnat po dvou letech u oficiálního dovozce, navíc za nehorentní sumy (takže se ani nevyplatí koupě druhého, nebo třetího náhradního akumulátoru pro běžné použití).

Jistě pohodlnější je používat vestavěný akumulátor, protože odpadá věčné odkrytování, zakrytování, vyjímání... a nabíjení mimo, ale za uvedenou výhodu to myslím stojí (tedy pokud to člověk nepoužívá jen na cestu do a z práce, tedy ne na více než 10h - 20h vkuse), aspoň pro toho kdo cestuje, není nic lepšího, než jít na hory s párem AA/AAA baterek, pomocí kterých člověk napájí všechno a mít prostě možnost ten zdroj energie nahradit...

K původnímu příspěvku: Jinak kecy o sockách si můžeš ušetřit, bych si tipnul, že vydělám měsíčně víc, než vyděláš ty + tvůj fotr za celý rok, imbecile. Se zamysli vypatlanče, proč jsem to asi napsal... Miluju tyhle lidi, co jsou schopni provolat za měsíc 12 000 Kč a někoho, kdo to považuje za zbytečnost a provolá pajcku na předplacence považujou za socku a přitom o něm nic neví. Ti nejbohatší lidé utrácí právě jen za to, co je nezbytně nutné! Takže někdo kdo promyšleně šetří kde se dá není socka, ale právě naopak, to ale lidi s podobným konzumnním "intelektem" nikdy nepochopí. No aspoň všechno utratí a spokojeně vymřou s celým svým rodem jako dinosauři, zatímco budou pro nás celý svůj mizerný život makat v "krychličkách" :) cha cha ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  19. 12. 2006 13:01

Tym poslednym odstavcom si sa vyfarbil chlapce. Len taky offtopic, nefunguju ti linky na web stranke a cudujem sa, ze ti za tie patlaniny v photoshope niekto plati :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 13:57

jo, život je pohoda :)
dík za info, si to opravím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMan  |  19. 12. 2006 16:14

Tak to si rovnou dopln i reference. At to nevypada, ze chces ty ctyri organizace v obci Hnojnik svymi nadprumernymi vydelky zruinovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 16:44

:) myslím, že rad bylo pro dnešek dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kundaba  |  19. 12. 2006 19:59

Pane vachmajstr Vy jste hlava, ze na to loseri od Applu neprisli pred Vama ;)

Mobil mas taky na AA/AAA? ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 22:22

O tom kde soudruzi z Apple dělají a nedělají chyby, bych se raději nebavil. Mít Apple totiž není žádná výhra, jsem ho vyřadil při koupi přehrávače jako jeden z prvních, protože jsem proti vám holt socka, co neměla na akumulátor :D LOL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottooMan  |  19. 12. 2006 21:07

Ty nulo, muj plat mi dovoluje kupovat si novy iPod kazdych 7 hodin, behem kterych nekde v Kazachstanu (nebo kde to vlastne zijes) hledas tu trafiku s baterkama! Na dobijeni mam ty osle cestovni nabijecku a vzhledem k faktu, ze muziku mimo auta a meho domu posloucham jen nekde po EU v hotelu, tak s tim nemam problem, ale tohle asi seno ve Tvem vesnickem mozecku tezko prebere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 22:17

Ty máš jen 1 k za hodinu? Na ty kecy o sockách jsem myslel, že máš víc :), no o to více mě to těší :D LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottooMan  |  19. 12. 2006 23:14

zalezi jaky iPod pocitas napr. iPod 80GB stoji cca 13.000, ale ten si nekupuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rady  |  19. 12. 2006 22:59

Presne to vystihuje premysleni vetsiny cechu. Jen se predhanet kdo ma vic peneze a kdo min.
To vas to tak bavi ? Egoisti.
Jak se tu tak hadate tak s zadnym blbeckem z vas bych nesel na pivko - musite bejt pekne namysleny blbci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottooMan  |  19. 12. 2006 23:15

Presne to vystihuje premysleni vetsiny cechu = zavist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maslisko, maslisko  |  23. 12. 2006 18:19

V tom pripade jsem asi mensina. Mam sice min penez nez ty (ac si zdaleka nepripadam chudy), ale rozhodne nezavidim tem, kteri maji vic penez nez ja (tedy ani vam). Nicmene to, jak se tady ty s novym Jaromirem predhanite v tom, kdo ma vic penez, mi pripada trapne, priblble a ubohe zaroven. Vezte, ze jestli jste kdy v teto diskuzi ziskali u ctenaru nejaky kredit, timto jste ho ztratili. Chapu, ze my chlapi jsme hodne soutezivi, ale toto je prilis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  23. 12. 2006 19:30

špatně se na to díváš, mysli americky! třžně :)
Uznávám napsal jsem to ostřeji, ale tohle poštuchování přece vede k tomu, že se navzájem "nakopneme" k lepším výsledkům
Možná jsem to měl ze začátku přejít, ale mě prostě přišlo srandovnější se s ním pohádat, jelikož to je off-topic, tak jsem tím moc nepřispěl k tématu, ale snad jsem aspoň jednoho člověka pobavil.

Proč s novým Jaromírem?

Jinak kredit nekredit, budovat si jméno je nanic, jsem už za těch 10 let zažil tolik svázaných diskusí, kde se moderovala každá blbost, že je myslím lepší živelnější přístup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 23:43

Ale no tak, trocha egoismu nezaškodí. Víš, jak by porostlo DPH, kdyby jeli všichni na maximum?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 23:44

HDP... už se mi chce spát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  19. 12. 2006 11:04

Tohle miluju, když se mi někdo snaží starat o zábavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 11:09

A co lidi, co chodí pěšky, ty "kompletní službo"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  19. 12. 2006 12:14

No tak ti lidi většinou hrají na váhu, takže se nebudou tahat s nějakou krávou, na které se můžou koukat na video a pořídí si něco malinkatého, co jim bude hrát do ouška po dobu pochodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lolita  |  19. 12. 2006 08:41

Ja se treba nehodlam s baterkama jebat, sem rad, ze to vyrobci pochopili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
siri  |  19. 12. 2006 08:54

Presne tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir (novy), jaromir (novy)  |  19. 12. 2006 11:09

Chápu, je to taky přístup, dělal jsem to kdysi stejně a něco na tom je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BearX  |  02. 01. 2007 16:40

Jasně, kdy už to výrobci konečně pochopí a začnou dělat i mobily na AA/AAA baterky! Nechci měnit každý rok drahou baterku, navíc když se mi vybije tak si prostě koupím v sámošce na rohu novou. Dělám si legraci, samozřejmě... V mobilu ale i v mp3 přehrávači mi baterka drží i několik let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhuin  |  19. 12. 2006 02:59

Koukam na www.orava.cz a cena r-1G je s DPH: 2 999.00 a r-2G s DPH: 3 999.00....to se mi od znacky pro me vyjadrujici "shit" zda ponekud drahe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  19. 12. 2006 03:44

Proč shit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 12. 2006 05:48

Přesně tak, proč shit, jak psal kolega nahoře, orava nevyrábí, tudíž bere ze stejných zdrojů, jako ostatní i renmované značky, z číny a tchavanu, jenom ta značka orava oproti třeba philipsu není tak drahá ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ottooMan  |  19. 12. 2006 06:54

Philips je taky shit ... iPod rulez!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  19. 12. 2006 07:50

iPod? - mel jsem, vyzkousel jsem, prodal jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel  |  19. 12. 2006 21:17

Necuduj sa. Kopec ludi naleti reklame. Este stale som nepochopil co je na iPode take super. Obycajny prehravac len s drahou znackou. To je asi tak vsetko.
Takze by som na take prispevky ani nereagoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kromec, kromec  |  19. 12. 2006 11:12



Ono brat a brat je rozdil
Neco jineho je odebrat hotovy vyrobek od naky fabriky z ciny a neco jineho je zadat a zarovne dohlizet na vyrobu.

Staci se podivat kolik problemu maj lidi ve foru a v porane se zanckama typu Sencor, Orava,.... a kolik se znackam Philips, SONY, Panasonic ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kromec, kromec  |  19. 12. 2006 11:14



Ono brat a brat je rozdil
Neco jineho je odebrat hotovy vyrobek od naky fabriky z ciny a neco jineho je zadat a zarovne dohlizet na vyrobu.

Staci se podivat kolik problemu maj lidi ve foru a v porane se zanckama typu Sencor, Orava,.... a kolik se znackam Philips, SONY, Panasonic ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Urban  |  19. 12. 2006 11:22

všimni si, že leták je ve slovenštině a ceny v Sk. Jinak R-2G Google ještě nezná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Riso  |  19. 12. 2006 01:40

Orava nevyraba nic, vyraba cina, oni si na to davaju len svoju nalepku. Jedine co si pod "znackou" Orava predstavim su lacne bucory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mist  |  19. 12. 2006 19:02

stejne jako Sony IBM a dalsi .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor