Lenovo téměř zdvojnásobilo zisk, ale další výhled je nejistý

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

05. 11. 2011 20:26

Za chvílí bude Božo Lenovo, tak se to ještě zlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 11. 2011 12:35

Lenovo u mě skončilo díky jejich kvalitě servisu. Člověk by čekal, že u jejich nejvyšší řady produktů ke kterým dokonce dávají rovnou v ceně prodlouženou záruku, dostane určitou kvalitu služeb a nějaké lepší jednání. Bohužel se ukázalo jací opravdu jsou. Při reklamační opravě způsobili novou závadu, kterou se jim po několika týdnech nepodařilo opravit, tak řekli "to je normální vlastnost". Takže z jedné reklamace jsou nakonec reklamace 3, vice jak 2 měsíce jsem bez notebooku a jediná možnost jak se dovolat svých práv je přes soud, nebo soudního znalce.Tímto u mě Lenovo skončilo. Byla to moje oblíbená značka, ale nic dalšího si od nich už nepořídím. Nechápu jak se jim tento přístup může vyplatit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 11. 2011 05:16

Lenovo u mě skončilo poté, co se začalo odlišovat "vlastním" layoutem klávesnice na noteboocích. Nevím, kterého topmanažéra napadlo zaměnit pozice kláves Ctrl a Fn, ale já už si od těchto prznitelů nekoupím ani šroubek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor