Lenovo, známý výrobce notebooků, představilo nové logo a přepracovanou korporátní identitu, tedy firemní grafiku a komunikaci. Nový směr zastřešuje jak ThinkPad pro obchodní sféru, tak i IdeaPad pro domácí uživatele. Dříve měly obě řady odlišný vizuální styl i komunikaci se zákazníky, informuje tisková zpráva.
Nové logo Lenova ve světlém a tmavém provedení
Pro fanoušky Lenova a možná i potenciální zákazníky může být rozhodně zajímavá „Truck roadshow“, kde Lenovo představí všechny své produkty a hlavně novinky s možností jejich vyzkoušení.
Roadshow začne 6. září v Ostravě, zastaví se v Praze, Olomouci a také v Brně. Lenovo chce pochopitelně zaútočit na peněženky zákazníků v předvánoční „štědré“ době.
A jen pro připomenutí, takto vypadalo dřívější logo:
Původní logo Lenova (foto: wikipedia.org)
Líbí se vám nové provedení loga?