Lenovo dává přednost podílu na trhu před ziskem, bude se zlevňovat

Diskuze čtenářů k článku

End  |  02. 06. 2006 05:50

No delam v Pardubicich ve FOXCONNU - vyroba pocitacu LENOVO - puvodne IBM.
Tolik k te Cine....
Tak to mi asi prachy nepridaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimír  |  01. 06. 2006 19:19

vzhledem k tomu, že nejelvněší model mají za 20 000 Kč budou muset hodně zlevňovat, aby se dostali alespoň na ceny FSC, ACER, ASUS, DELL, nejlevnější model by měli mít tak za 15 000 Kč včetně DPH jinak na trhu moc šancí mít nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy, Ron.Jeremy  |  01. 06. 2006 15:49

Ó běda, ó běda - bude se zlevňovat, a kvalita tudíž půjde rapidně dolů ve jménu snižování nákladů. Notebooky IBM - dnes Lenovo - se zařadí mezi běžný konzumní shit. Jen by mě zajímalo, co si koupí ti, co vyžadují kvalitu a spolehlivost. HP jsou krámy (i když po odchodu té .... Fioriny šla kvalita nepatrně nahoru), Dell je i ve vyšších řadách poruchový šmejd (připadá mi, že outsourcujou výstupní kontrolu u zákazníků), FSC darmo mluvit.
Jsem opět znechucen, přestože jsem v podstatě čekal, že to tak s NB IBM v rukou Lenovo dopadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  01. 06. 2006 23:19

Tak si trhni nohou a kup si v krame zvejkacku za 100Kc, protoze levnejsi proste MUSI byt shit.
 
Mas nulovou predstavu o marzich na cemkoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy, Ron.Jeremy  |  02. 06. 2006 09:06

Především mám velmi dobrou představu o (ne)kvalitě notebooků, anžto pracuji ve firmě, která jich nakupuje mraky, v poslední době bohužel převážně Dell. A díky tomu mám i slušnou představu o maržích na notebooky - když je Dell schopen velkému odběrateli dát cenu o více než 30% nižší, než dostane koncáč z ulice, a zcela jistě na tom netratí, pak ty marže asi nejsou tak nízké ani u jiných.
A spolehni se, že managoři Le(ni)novo budou říkat kdeco, ovšem snížení ceny docílí převážně "snižováním nákladů".
Jsi buď hodně mladý, nebo hodně naivní, pokud si myslíš, že Lenovo jsou lidumilové, co by nejraději notebooky prodávali za výrobní náklady pro dobrý pocit.
BTW, kdybych si koupil žvýkačku za 100Kč, byl bych snob. Ale koupit si kvalitní notebook je poněkud jiný případ, a notebooky IBM byly prostě donedávna synonymem spolehlivosti a solidnosti. Nekupovaly se kvůli ceně, ale kvůli vlastnostem, a to i přes vyšší cenu (i když ne zase o tolik vyšší). To, že jedna z posledních značek "solidnosti" v podstatě mizí, mě prostě nesmírně mrzí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Macmurphy  |  01. 06. 2006 11:12

Ze by to byl dusledek zdedene cenove politiky IBM, kde profitabilita byla víc jak 55%? S tim se moc konkurovat asi neda.

MM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado, Rado  |  01. 06. 2006 09:55

Zrovna dělám průzkum trhu s NB pro účely koupě a značku Lenovo jsme skoro nikde neviděl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tk  |  01. 06. 2006 10:19

Já kupoval v jednom nejmenovaném VO v Praze.
Prozatím nekorekturovaná recenze je na: http://kubat.e-zpravy.cz/item/recenze-lenovo-3000-n100-ty05hxx-obecne-v-cr-ty05hcf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  01. 06. 2006 18:50

Nebude to hlavně tím, že se TP prodává pod značkou IBM, kterou si Lenovo nedávno koupilo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOLVINA  |  01. 06. 2006 09:09

Jo super, na tu T60 v plný náloži tak za 25K i s DPH se fakt moc těśim
Jentak dál čínani ,vy jste totiž čímani, žadný zisky jemo podíl a tak to ma bejt !
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yo  |  01. 06. 2006 09:53

Z clanku mi moc nevychadza ze by TP mali byt lacnejsie, a ked ano tak urcite nie dramaticky. Ludia ktori si doteraz nemohli TP dovolit tak nie su velmi cielovou skupinou pre nich. Podla mna dramaticky zlacnie Lenovo nie-TP notebooky ale TP skoro vobec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor