Lenovo a Fujitsu: levné tablety firmy nechtějí, nabídneme supertablety

Diskuze čtenářů k článku

23. 02. 2010 20:37

hp tx2 1050 - po pul roce +- v idealni kondici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 17:24

pořád mě zajímá, jak na tom tyhle a podobné přístoje jsou s kvalitou konstrukce.. nestane se třeba po roce používání, že by se mi v otevřeném notebooku displej sám otáčel nebo tak něco? :D a když drží jen na takovém kousku, měl bych fakt obavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 17:35

Rok a půl mám Lenovo X61t. Denně přenášený (jsem student), vypnutý téměř jen když spím, nijak šetrného zacházení se taky nedočkal. Nicméně až na odřený povrch na rozích displeje a možná trochu větší vůli kloubu než při koupi (opravdu nepatrně, sám nevím, jestli to nebylo už "z výroby") je jako nový. U kvalitních značek bych se toho nebál. Jak to je u nových tabletů za třetinové ceny nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2010 14:56

Toshiba Portége M400 po třech letech stále funguje v pohodě a v pořádku.

Styl používání každý den do školy a pak práce po škole, takže denně používaný a až na opotřebení potem a batohem v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 16:36

Nechapem, preco toto porovnavaju s iPadom. Tieto tablety budu mat omnoho vyssiu cenu ako iPad a dokazu omnoho viac ako iPad. Ale kvoli cene si ich kupi omnoho menej ludi ako iPad. Podobne tablety tu uz boli, ale s cenou od 200 eur vyssie si ich kupil malokto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 13:27

Paráda, Lenovo jede - 201T je zhmotněný mobilní ideál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 13:31

Už jen když si představím, jak krásně bude fungovat ve spolupráci s Wacom perem s 1024 úrovni přítlaku .. zkrátka úroveň Cintiqu za 50 klacků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 13:54

Akorát v článku je cena dost nerealistická - v eshopech v austrálii za něj požadují 3150 dolarů, u nás potom odhadem 65 000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2010 06:39

za takovou cenu, si to u nás koupí opravdu jen minimum lidí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:08

NEdava to smysl, podnikova sfera zatim neni na "touch" aplikace pripravena. Takze to nikdo nekoupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:21

proc by to nikdo nekoupil? normalni maly ntb s funkci "tablet" navic

tyhle ntb delaji uz dlouho akorat k tomu ted pridali nejake dalsi kecy okolo o ipadu apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 15:14

"akorat tablet navic" je za "malý příplatek". tím končí story o tabletu ve firmě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 18:14

Kdo má problémy s příplatkem za tablet, může si koupit ASUS T91...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 16:52

no podnikova svera by touch klidne snesla, ale rozhodne nesnese windows 7 , vetsina firem ma app na miru fungujci jen v XP popripadne nakoupene licence ve verzi pro XP , kdy tyto app proste pod widle 7 nejedou (vubec nikdo neskousejte vytahovat nejaky XP mod)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 18:05

Pak vyvstává otázka, který idiot psal ty aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2010 00:50

toto se neda jen tak jednoduse svest na programatora, mezi W XP a Widle 7 je jiz ponekud vetsi rozdil , a to co tak ci onak fungovalo v XP nemusi nutne tak ci onak fungovat ve widle 7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 18:15

Radši zůstaň u linuxu, windowsům moc nerozumíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 20:24

To soudíte podle čeho?

Proč musíte reagovat s prominutím jako blbec na přínosný názor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 20:31

Že by to bylo tím, že si myslím, nemá pravdu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 21:21

Ale abych alespoň uvedl pár arumentů pro zdejší linuxové trolly, rozeberu největší hlouposti

"vetsina firem ma app na miru fungujci jen v XP popripadne nakoupene, vetsina firem ma app na miru fungujci jen v XP popripadne nakoupene licence ve verzi pro XP

Většina firem nemá aplikace na míru. Aplikace na míru si může dovolit spíše malé procento firem. Vyšší procento bude mít nějaké krabicové verze software. Tento SW většinou snese Windows 7 případně jsou problémy opraveny v rámci upgradu. Slovní obrat "ve verzi pro XP" je dosti mimo. Takhle to možná funguje u vás. Navíc jestli by měly mít nějaké aplikace problémy, tak XP-> Vista. A ty už dávno byly dávno přizpůsobeny k běhu pod systémem, který má vyšší bezpečnostní politiky.

Ale to myšlenku zcela neodsuzuji, jenom ty důvody jsou dosti mimo. Spíše bych to tefinoval jinak :

- menší firmy nemají důvod investovat, když jim stávající řešení funguje. Ale je dosti velká pravděpodobnost, že bude i na Vista i Windows 7. Případně problémem jsou jenom peníze, ne operační systém.

- vetší firmy počkají než jim jejich administrářoři potvrdí, že jejich řešení, která bývají dosti komplexní budou fungovat s novým systémem. Případně čekají na první SP nebo na "cyklus obnovy" SW. Těch důvodů může být víc.

Shrnuto podtženo, prostě trochu mimo. Jako obvykle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 21:50

Vaše argumenty znějí rozumně a protože jsem student, tak moc zkušeností nemám.

Ale jedna firma, kterou mám poblíž a která patří k těm menším (80 zaměstnanců) je mým zdrojem alespoň nějakých informací. Tam každou změnu OS prožívají velmi drsně a i když dokupují vždy nejnovější HW, pořád do něj cpou XPčka. Nejde o to, že by věděli, že něco nepůjde. Jde o to, že takhle to bude fungovat určitě.

To samé bezpečnost. Prakticky nulové zabezpečení jen kvůli strachu z toho, že by mohlo dělat problémy. Vše se ještě zhoršilo s krizí.

Takže grafik si koupí novou workstation a k 8GB RAM dostane XPčka.

Příliš do toho softwaru nevidím, ale v hlavě mi zní Microsoft Dynamix a Cytrix Meta Frame. S tím druhým by asi mohl být právě nějaký problém.

Proto mi nepřijde příspěvek od Adama Schuberta tak docela od věci, zato vaše reakce byla naprosto k ničemu. Ten poslední příspěvek byl mnohem lepší, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 22:12

Ono to je totiž hodně o prostředí ve kterém se člověk vyskytuje. Jako vývojář pod tímto systémem si dovolím tvrdit,že mám větší přehled jak to funguje skrz vícero firem, ale taky jsem nenašel kámen moudrosti.

Ostatně jak píšeš. Ani u vás není problém "reáalná zkušenost", jenom předpoklad, a to vás nění zas tak málo(mno, ale ani zas tak moc). Ostaně já čerpám i z osobní zkuženosti. Mám nainstalováno 12 kousků SW třetích stran. Povětšinou komplexnější nástroje. Problém ? Ano. U jednoho pidiprográmku - Daemon Tools mi chvilku trvalo než jsem ho přemluvil. Věci jako virtualizační násroje, Visual Studio, NetBeans, Office, či jiné vývojové nástroje. Prostě to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2010 06:29

> Takže grafik si koupí novou workstation a k 8GB RAM dostane XPčka.

To nechce využít celých 8 GB RAM?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 02. 2010 17:14

Chce, ale problém bude s podporou SW. Nějak se to řešilo, nakonec má Visty, ale byl s tím problém a ne všechno mu funguje.

To byl právě příklad toho, že jakmile začnete šetřit na IT, tak se můžete dostat do takových problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2010 01:12

kdyby v ikonce detekce meho os byla cislice 7 a ne ikonka tucnaka, byl by jste mene vzrusen ?

(Pro vas klid si klidne zmenim identifikaci prohlizece aby vas ten tucnak doma na monitoru neurazel...)

nwm jake firmy myslite vy, ale ja myslim firmy VELKE firmy kde se na jedne poboce nakoupi do mesice 5>PC/NTB

kde se pouziva eDirectory (novell)

Aplikace site na miru

ruzne CADy etc

Novell netware client for windows zatim neni pro widle 7 takze se neda do takove firmy nasadit

aplikace na miru ve widle 7 nefunguje (ci je to chyba se neda moc dobre odhadnout vetsi pravdepodobnost ma chyba programatora aplikace)

samozrejme na tyto aplikace maji nejake licence etc.

Prechod takove firmy na widnows7, nejen ze je technologicky nemozny , navic by se naprosto brutalne prodrazil(potreba nakoupit licence na new verze app ktere na widle 7 bezi be zproblemu, prepsani app na miru)

ano samozrejme modernizace se da naplanovat,zdlouhave testovat a vybirat, ale proc to delat kdyz vsechno funguje ?

Navic nechapu vasi narazku, ja nijak nehanobil vas OS(je zvlastni jak lide reaguji odlisne na podobne texty akorad s jincimi ikonkami OS ) jen jsem rikal ze se proste nedaji skombinovat starsi aplikace s modernimi widnows a prechod je pro firmy zatim nevyhodny -> proste si zadna slozitejsi firma ted nebude kupovat stroje s w7

ano u firmy sidlici v jednom baraku s 30PC kde se pouziva M$ office a max nejaky mail zacleneni widows 7 opravdu neni problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2010 08:30

heh, pausalizovat na zaklade sw, ktery proziva stadium klinicke smrti mi pripada zcestne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 22:03

ten prispevek od linuxaka je bohapusta provokace a ten vas prispevek je moc prinosny kdyz jste se neobesli bez hrubych slov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 02. 2010 00:58

provokace v cem? pisi jen z jiste zkusenosti , nevymyslim si

firmy proste instaluji XP protoze je na nich jejich sw otestovan, vedi ze funguje a nemusi resit nejake vetsi naklady , kdyby chtela nejaka firma prejit na widle7 musi investovat do aplikaci (nove licence na nove verze sw stejneho typu co na XP akorad s plnou podporou widle 7) pak mohou nastat komplikace, etc ...

proste prejiti firmy na widle 7 z XP neznamena jen nakupy novych windows ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 02. 2010 17:04

aha... a architekti , dizajneri, grafici, konstrukteri a vsetci dalsi ludia s podobnymi poziadavkami su co? ...

chod sa hrat dalej s itunes alebo garage bandom... i ovca...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor