Leap Motion láká vývojáře na soutěž 3D Jam 2.0 se snímáním rukou

Leap Motion láká vývojáře na soutěž 3D Jam 2.0 se snímáním rukou

Leap Motion i tento rok pořádá programátorskou soutěž 3D Jam 2.0, která umožňuje se přihlásit s vlastním projektem na bázi hardwaru Leap Motion pro snímání rukou a získat tak hodnotné ceny.

Registrace je možná na oficiálních stránkách Leap Motion 3D Jam a projekty jsou rozdělené do dvou hlavních kategorií – AR/VR pro aplikace spojující reálný a virtuální svět (třeba ve spojení s Oculus Rift DK 2.0) a otevřenou část, kam lze posílat vše ostatní, včetně aplikací pro Android, robotiku a podobně.

Klepněte pro větší obrázek
Leap Motion ukazuje i starší formy využití snímání rukou Leap Motion

Minulý rok se hodnotilo ze 160 projektů a letošní hlavní cena je odměna 10 000 dolarů.. Druhé místo znamená výhru 7 500 dolarů a třetí pak 5 000 dolarů. Tvůrci Leap Motion doufají, že díky novému API vývojáři překvapí a představí zase nějaké nové a originální způsoby, jak využít snímání rukou v prostoru.

Diskuze (1) Další článek: Microsoft přidá do Xbox One oficiální podporu myši a klávesnice

Témata článku: Technologie, Programování, 3D, Soutěž, Vývoj, Leap Motion, Newsletter, Originální způsob, Motion, Robotika, Vývojář, Leap, VR projekt, Hlavní cena


Určitě si přečtěte

PrusaLab a FutLab: Praha se dočkala špičkových komunitních dílen pro hackery

PrusaLab a FutLab: Praha se dočkala špičkových komunitních dílen pro hackery

** Nejprve svoji velkou dílnu otevřelo Brno ** Letos se přidala i Praha ** Nabízí malé 3D tiskárny i velké průmyslové stroje

Jakub Čížek | 11

15 věcí, které umí Windows 10, ale možná o nich vůbec nevíte

15 věcí, které umí Windows 10, ale možná o nich vůbec nevíte

** Systém Windows 10 umí spoustu užitečných drobností ** O mnoha praktických funkcích pravděpodobně ani nevíte ** Poznejte užitečné tipy, které se vám mohou hodit každý den

Vladislav Kluska | 30

Alan Turing: Genius, který matematicky stvořil počítač

Alan Turing: Genius, který matematicky stvořil počítač

Řešením matematického problému se dostal k modelu teoretického stroje, který nese jeho jméno a je základem logiky univerzálních počítačů.

Pavel Tronner | 56


Aktuální číslo časopisu Computer

Kdy necháme řídit chytrá auta?

6 Wi-Fi Mesh systémů ve velkém testu

Srovnali jsme 7 sportovních kamer

Znáte pravidla pro létání s drony?