Kybernetické napadení USA může způsobit i vojenskou odvetu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 61

Názory k článku

19. 05. 2011 23:28

Nie. Nemože. Proti takemu iraku alebo sudanu jasne ale proti číne??? to by bol koniec sveta 4 silne jadrove zbrane by možno aj ukončili život na Zemi. A bez nich nikto bojovať nebude. Takže vyhlasia vojnu a tým to skončí, ak niekto čaká nejaké vylodenie alebo letecké utoky tak to sa im ani neoplatí ani by nevedeli kam vyslat nejake sily. Na hlavné mesto? ten utok by bol odrazený skor ako by začal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 22:08

Dokud budou Spojené Státy zemí s největším vojenským rozpočtem na planetě, bude pro ně vždy výhodnější upřednostnit válku fyzickou před válkou digitální. Proč? V digitálním konfliktu jde o válku mozků, tam jsou tuny dolarů k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 05. 2011 18:35

Nevidím důvod, aby právě tato záminka pro válku byla opomíjena. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 12:50

Možnost, že kybernetický útok začne válku je klidně možný.Lidstvo může udělat cokoli. Samozřejmě lidské životy jsou mnohem cennjší než nějaká data z cizího počítače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 12:28

Pouhé ekonomické poškození v řádu miliard dolarů se rovná dostatečně silnému napadení, aby vyprovokovalo vojenskou odvetu. Války se odjakživa vedly i kvůli malichernějším důvodům, ovšem ty ekonomické byly obvykle zásadní. Vlastně bych řekl, že ekonomické důvody jsou historicky nejčastějším původcem válek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 11:29

Jedina vec ktora moze sposobit vojnu je amerika...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 11:07

Zakladatelia USA sa krutia v hroboch ako na grile, poslednych 40 rokov pachaju spojene staty genocidu, vrazdai vlastnych obcanov (9.11) v zaujme profitu, zacinaju vojny vsade po svete (Vietnam, Afganistan, Irak, Lybia... zoznam je omnoho dlhsi), kradnu ludom ludske prava (Patriot act) a oblbuju ich "terorizmom a ochranou demokracie". Demokracie v USA skoncila, vladne zoapr desiatok ludi s nadnarodnymi korporaciami sidlaicimimi v danovych rajoch. A toto je len pokracovanie. Cim skor prec od USA, europa by mala postavit VLASTNE (ziadne NATO) ozbrojene sily aby si na nas nik nedovoloval, vyhnat vsetky americke vojenske zakladne z europy (kosovo, nemecko...) a neverit USA ani nos medzi ocami. Uz radsej opatrnne verit Rusom lebo su menej zradni ako USA. A dufat ze nieje neskoro, inak to skonci pre nas zle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 05. 2011 10:01

Mely by do USA poslat par atomovek at nevystrkavaji furt ruzky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 09:43

War games?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2011 08:46

Zdá se, že zdejší antiami mají žně. Nicméně jejich mozečky nejsou snad schopny pochopit to, že cyber útokem nemusí být jenom nějaky trapný DDOS útok na web servery nebo krádeš průmyslových dat. Například útok na řídící systémy jaderné elektrárny nebo vojenské systémy či krádež osobních dat lidí operujících v muslimských zemích je zcela reálné ohrožení/ukončení životů lidí uvnitř i vně USA. Pak vojenská odveta je zcela legitimní záležitost. Ale jde holt o Ameriku, takže antiami vypnout mozek a naskočí jim rudo před očima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 05. 2011 23:16

Zaujiomave24. letecka armada, kde je 30 000 IT-akov
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Twenty-Fourth_Air_Forceje sucastou
velitelstva vesmirnej vojny
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Air_Force_Space_CommandTakze to moze byt zaujimave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2011 22:40

O tomto dokumentu se ví už dlouho. První zmínky jsem četl už loni.
- Je to nádherný příklad toho jakou sílu má dnes informace. Kabely vedou elektrické signály, které reprezentují informace ve své nejjednodušší podobě.
- A je až s podivem, jak pár bitů může zapříčinit vyhlášení války nebo příkaz k zabití.
- Útočit na uhrovitého týpka s klásnicí... raketou mi přijde dost ujetý.Jinak si myslím, že to má hlavně odstrašit Čínu od špionáže. Číňané už několikrát nabourali firmy v USA. O útocích směrem USA-Čína moc nevím. Čínský firewall asi funguje dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2011 21:23

Americké Vojenské Síly mají velké rozpočty a když teď sundali Bin Ladina, tak je nemají na co použít, tak si zase musí něco vymyslet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 05. 2011 21:18

Na položenou otázku musím odpovědět "ano". Musíme si uvědomit, že ač je internet, jak ho dnes známe, poměrně mladý, rozhodně nejde o jakýsi systém pár nerdů. Na internetu stojí obživa mnoha lidí a stejně tak je na něm spoustu informací, včetně vládních. Je to sice jakýsi "jiný" prostor, ale přeneseně řečeno je kradení (nejen) vládních informací to samé, jako poslání špeha, který by dané informace měl shánět. V případě jeho odhalení by se samozřejmě vztahy s jeho zemí zhoršily velmi výrazně a pokud by se to dělo opakovaně, pochybuji, že by nedošlo k válce.
Jednoduše řečeno, internet již dávno není jen prostor pro porno a warez. Je to taky jiný způsob, jak se dostat k tajným informacím a to se samozřejmě lidem v reálném světě líbit nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2011 21:11

tady jde o to, kdo s kym valku vede, po precteni nekolika ,,top secret" dokumentu, uniklych pres Wikileaks, bych rekl ze to jsou spise bezni lide & zbytek sveta vs US vlada, dale tady je ted ,,GPS gate" , kdy se prosaklo ze iPhone, iPad, iPod a Androidy a asi i ty ostatni (vyjma RIM) zamerne smirovali GPS + dalsi hromady informaci a posilali je ,,nekomu" domu, velkemu bratrovi (pochybuji ze s tim prestanou, spis to zmeni tak aby to neslo poznat)dale je to o tom, ze pripadny spion, se vicemene k zadnym vecem nedostane, neb CIA? NSA a dalsi agentury, to maji zabezpecene tak ze jsou minimalne ,,odpojeny od netu" takze sice spion naboura administrativu v pentagonu, ale podari se jim maximalne ziskat platy uklizecek za minuly mesic, supertajne informaci si oni bedlive strezi - a nedelaji to tak, jako napr nase MZCR, pokud to unikne, tak to je zevnitr, spis to nekdo vypali, vytiskne a vynese ven . .jediny co se stalo, byl akorat pruser ze jim cinani nekolik TB dat o neviditelnych letadlech (nebo o tom X 35 . .) vynesli pres internet (mysleno za nekolik poslednich let) ale za to mohl externi vyrobce, ne primo samotna administrativa . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 05. 2011 20:34

Zase další důvod jak se dostat k něčemu co by jen tak nemohli. O velké dávce zneužití a zfalšování důkazů ani nemluvě. Spíš jde o to kam by válku směřovali. Co když kybernetický útok provede jeden člověk, válka se povede s jeho zemí ? Nebo si prostě USA vyšla skupinu nájemných zabijáku či celou armádu na jednoho člověka, nebo obsadí celou jeho zem ... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 05. 2011 19:59

V dnesni dobe neni slusne diskutovat o cene lidskeho zivota vyjadrene v penezich. Prijde mi to jako paradox, protoze penize jsou primy ekvivalent. Ma denni mzda je cena osmi hodin meho zivota kterou venuju praci pro sveho zamestnavatele ... a zbytek je neprilis slozity ekonomicky vypocet.I kdyz tohle pominu tak vzdy muzeme diskutovat nad tim jestli je cena lidskeho zivota vetsi nez cena jineho lidskeho zivota, pripadne nekolika lidskych zivotu. Kyberneticky utok mozna nezabiji lidi primo, ale vznikle ekonomicke ztraty, ty uz ano.Spanembohem a tesim se na vase Neshouhlasimy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 05. 2011 18:59

nech sa tie spiny najprv pakuju z afganistanu a iraku.kyberutok je dokonala zamienka na cokovek voci komukolvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 05. 2011 18:57

Myslíte si, že může v budoucnu způsobit válku i pouhý kybernetický útok?
------ ANO, může. ( odpověď: NE, nemůže, by mě pasovala na boha, nebo blbce )
Možnosti zneužití jsou velké a důkazy nemusí být pravdivé.
------ ANO to platilo vždy.
Mají data bez výrazného ekonomického poškození vyšší cenu než lidské životy?
------ NE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2011 18:54

Lidska hloupost dovedena k naproste dokonalosti. Inu, kazdy duvod k valce je dobry, n'est-ce pas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2011 17:32

Na polozenu otazku odpoviem ano. V hlavach naroda z "krajiny neobmedzenych moznosti" sa moze zrodit lubovolna zhovadilost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor