Který registrátor má nejvíce českých domén?

Diskuze čtenářů k článku

h1204mb  |  01. 06. 2005 13:07

forpsi asi půjde do háje, protože ho doporučují takoví bastlíři jako jsou na site.cz.
Před měsícem jsem jim zaplatil na rok dopředu nejdražší hosting a od té doby neopovídají ani na emila ani na ICQ. Telefon na ně neexistuje, 24hodinový hotline je sprostá lež.

Pokud se chcete vyhnout zbytečně vyhozeným penězům, nepokoušejte se o ně.
Kontakt - pan Pavel Český - asi bude fiktivní osoba, protože za to co provádí by se musel stydět jak hrom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Horna  |  01. 06. 2005 13:41

Normalne na podobne prispevky nereaguji, ale pokud obsahuji zcela jasne zavadejici informace, pak mi to skutecne vadi. Co se tyce Forpsi, staci se podivat na http://www.forpsi.com/contacts.php a zjistit si veskere kontakty, pripadne si je osobne overit .. treba zavolat v nedeli ve 3 hodiny v noci na non-stop hotline linku. Pokud tohle uzivatel nebo potencionalni zakaznik udela, da mu to aspon nejaky nahled na uroven zakaznicke podpory. Vyse zmineny prispevek nelze povazovat za nic, z ceho by se dalo vychazet pri vybery nejvhodnejsiho hostera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hojko, hojko  |  01. 06. 2005 14:14

Je to zaujimave, ja tam mam nastastie len domenu a hosting je u inej spolocnosti kde bola zatial vzdy ochota pomoct pri probleme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petko, Petko  |  31. 05. 2005 09:39

Co to tu je za reklamu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sweder  |  31. 05. 2005 09:04

Mam domenu u Forpsi, hostuju na PIPNI za 100,- mesicne - mozna jsem jeden z mala, ale nemohu si na nic stezovat. Obcasne vypadky webmailu preziju, databaze a web maji vypadky minimalni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DREAMMEDIA.CZ  |  31. 05. 2005 09:21

za 100,- mesicne bych chtel 99.999999% pouzitelnost...a to pipni nema...nechapu proc ses u takovy spolecnosti,kdyz ti tohle nenabidnou ... za 100 mesicne mas nekolik GB u "100%" hostingovy firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaja  |  31. 05. 2005 14:31

Za 100Kc mesicne dostanete ten nejlevnejsi pouzitelny hosting. Nebo si snad myslite, ze za takovou castku dostane telefonicky support 24/7 nebo budete hostovat na drahych, znackovych a spolehlivych serverech umistenych na garantovane lince? Proboha, kde zijete... Za 100 korun si koupite v IT svete odbornika na 6 minut (hodinova sazba okolo 1000CZK) a vy za tyhle drobaky chcete snad technickou podporu kdykoliv a navic jeste dalsi sluzby? Dovolte mi se zasmat :)

P.S: nekde vyse tu byla ukazka "tech. podpory" bananu - aspon vidite, jak to vypada u low cost hostingu - 3GB za 75 Korun

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnidopich  |  31. 05. 2005 11:24

No nevim, ale mam u Pipni domenu a rok provozu za 200. Pravda mdomana je .info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PCM  |  31. 05. 2005 13:21

Obcasne vypadky???? dovol abych se zasmal.... je zazrak se dostat na maila nebo se pripojit na FTP..... fucking pipni.cz hned jak budou prachy tak mizim jinam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denny  |  31. 05. 2005 13:46

kamos mi rikal, ze ma problem s pipni taky, napsali mu, ze ten chat co provozuje ma vysoky trafik a ze do 14 dni musi vypanout jinam nebo mu ten web vypnou
Nekdo mi taky rikal, ze u hosting zdarma s.r.o. je pry taky nejaky omezeny trafik a ze pry mesicni trafik presvihnul uz za 14 dni provozu a do konce mesice mel ten webik blokovany administratorem hosting zdrarma.
hostingu je pomerne dost, ale ty giganticke firmy uz asi hledi jen na to co nejvice vydelat, je to prece byznys ne?!?
co se tyce domen, tak jsem nadmiru spokojeny s byvalym Globe Internet (dnes Active 24) maji propracovany system,
napr. Ignum ma opravdu dost pitomy DNS system a u nej hostovat domenu bych nedoporucoval.
U Forpsi zadnou domenu nemam a jsem mozna i rad.
Ikdyz ty jejich nove ceny me dost lakaji, ale domnivam se ze na nizke ceny jiste odpovi i Active 24, aby se dostalo zase na prvni misto. A nebo neodpovi, aby zajistily dosavadni kvalitu svych sluzeb. uvidime...
kdyz tak mi napiste, vim o tzv, individualnim webhostingu (denny.net (at) seznam.cz )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mepp  |  31. 05. 2005 17:43

me pipni.cz funguje celkem ok, jo samozrejmne ze sem tam to spadne, ale to je tak cca 1-2x mesicne .. mail je neco jineho, ten maj fakt o nicem, ale ruku na srdce je to zadaco tak co by clovek chtel.. dokonce i admini reaguji, kdyz jim clovek posle slusnej dotaz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozin.cz, jozin.cz  |  30. 05. 2005 22:49

Nyni jsem u hyperlink.cz a s webmailem ROZHODNE spokojen nejsem!
Co si myslite o webmailech techto webhostingovych spolecnosti?
Proc maji vyyyyyrazne horsi webmaily nez kdejaky freemail???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pol  |  30. 05. 2005 23:44

pretože tam nainštalujú nejaký a nechajú tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin kalenda  |  31. 05. 2005 00:50

protoze povetsinou pouzivaji 3rd party software (je jedno zda OS,GPL ci jine) ktere se na to nehodi. Takovej horde/squiremail a jemu podobni proste neni na webhostingovy server urcen. -> napr veverkamail nacte vzdy do nahledu x zprav a techto xzprav nacte a naparsuje primo v pameti httpserveru (v ramci php skriptu).

Freemaily jsou psany na prohlizeni pres web standartne a obsah zprav odesilatel a pod jsou indexovany BOKEM. pokud nekdo pouziv anejakou indexaci na placenem hostingu necht je nahozen do plena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrada, hrada  |  30. 05. 2005 16:05







Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrada, hrada  |  30. 05. 2005 16:10



Ale cena neni vsechno. Ted jsem navstivil jedny stranky a ty nejdou jenom kvuli tomu, ze forpsi.cz ma  zpoplatene dalsi veci ( nevim jestli je to tak, ale autori chteji web premistit na jiny server -> 160,- zmana zaznamu ).
 
PS: Proc nelze psat prispevky v Opere 8.0?? Lze tam napsat jenom titulek a odeslat to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  30. 05. 2005 17:54

pokud se nemylim tak forpsi alias internet cz alias ja nevim co je furt jedna a ta sama firma HAF HAF u ktere byla vzdy kvantita na prvnim miste pred kvalitou takze bych si u nich nezridil freemail natoz hostovat nebo registrovat domenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  30. 05. 2005 18:10

Zajimavy, ja u nich zrizoval webhosting uz cca tri ctyri roky zpatky a nikdy s tim zadny problemy nebyly, admini vzdy ochotne resili problemy, kterejma jsem je obcas bombardoval, vypadky jsem nezaregistroval, proste pohoda .. naproti tomu kdyz treba dneska vidim pipni.cz tak bych bl..zvracel :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  30. 05. 2005 18:14

Pipni bylo problemovy uz pred dvema rokama..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  31. 05. 2005 06:27

ja nemluvim o garazovych firmach jako je pipni, banan atd ale profi hostingu co ma napriklad ignum, kde servis je opravdu luxusni a i nestandartni pozadavky vyresi radu minut bez ohledu jestli je 10 rano nebo 2 v noci !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hojko, hojko  |  31. 05. 2005 12:57

Support na banan.cz:::
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:46:54
preco je limit na mysql???
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:47:06
jak prečo
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:47:18
proti utokům a debilům co neumí programovt
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:47:19
no je limit na mysql na pocet pripojeni
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:47:56
si videl co to robi s webmi co hostuju na banane???
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:48:07
ne to není ale ono
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:49:04
no uz to ide
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:49:15
hele fakt mám práci
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:49:18
ale pred takou hodinou davalo vsade ze vela pripojeni na mysql
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:49:19
oki
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:49:20
abych ti vysvětloval základní věci
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:49:27
nic to nedávalo
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:49:33
jen neumíte programovat
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:49:33
chces screeny??
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:49:37
jo
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:49:44
na mail, na web???
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:50:02
před hodinou jsem upgradovat mysql
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:50:03
cca
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:50:06
tak to je možná on
 Radovan Kaluza Thu Mar 17 2005 02:50:07
ono
 Hojko Thu Mar 17 2005 02:50:09
oki

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  31. 05. 2005 18:56

mel sem podobny problem u kamarada co hostuje na banan kdyz jsem slusne pozadal o nastaveni standartnich priorit index/default souboru bylo mi slusne sdeleno ze jsem blbec a mam si index.php (ktery ma na banan absolutni prioritu) prejmenovat na main.php a je po problemu. tomu rikam pristup :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Christof, Christof  |  30. 05. 2005 18:12

a zrejme meni jmeno tak casto, aby je nedohnala spatna povest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mac-, -mac-  |  30. 05. 2005 21:26

PS: Tohle pisu v Opere 8 ;)
Dej F12 - Identify as Opera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jake  |  31. 05. 2005 12:14

Dík, taky jsem měl problémy s Operou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrada, hrada  |  31. 05. 2005 14:42

taky diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor