Krátké video: USB 3.0 v redakci

Diskuze čtenářů k článku

avatar
18. 12. 2009 02:41

A nie je to video az priliz kratke? Ako to teda dopadlo? Jak moc je USB 3.0 rychle v praxi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 12. 2009 02:31

odkazy se tu davat muzou ne? viz odkaz na pctuning výše

ale upozornit že tady se toci videa o tom jak vypada koncovka usb 3.0

a na cdr radeji rovnou testuji asi ne, že?

tak se vam omlouvam mila redakce zive

uz to neudelam a vy nebudete muset nic mazat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2009 21:36

Taokvýchto videobleskovek by mohlo být více Nějaké reálné ukázky HW, pohled do zákulisí práce Živě.cz, na čem se zrovna pracuje, atd. Mohlo by to Živě.cz ještě více oživit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 23:19

čekal sem že konektor na straně externího zařízení teda bude menší, už kvuli použití u mobilu, foťáků atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2009 00:41

Doufám, že snad přijdou micro- a mini- alternativní konektory (jako u předchůdců).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2009 11:56

Nevidím důvod proč by tomu tak být nemohlo. Pokud jsou to piny tak na velikosti nezáleží, leda že by se nimi pouštělo vysoké napětí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 16:38

To jsem zvědavej, co s tím diskem naměříte. Rychlost bude určitě limitována diskem nebo čipem, který zajišťuje komunikaci mezi diskem (SATA?) a USB rozhraním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:09

Jak je to s podporou USB 3.0 v MS Windows? Je jisté, že se na ní pracuje, ale nenarazil jsem zatím na zprávu, že by byly vydány aktualizace.

Toto prosím nemá být provokace, že Linux podporu USB 3.0 má, jde jen o vecný dotaz. Prosím o pochopení, že dokud není nějaký HW rozšířený, nemá cenu se tahat o to, který OS má jeho podporu dřív. Určitě bych ale rád podporu USB 3.0 na Windows viděl co nejdříve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:16

Nevím jak Win Vista, ale Windows 7 ho podporuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:22

Aha, to jsem rád. Na stránkách MS jsem nic o tom nenašel, tak jsem nevěděl. Backportovat podporu pro Vistu asi nemá v tuto chvíli cenu, když se USB 3.0 nasazuje na nové desky, na které přijdou Windows 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 16:01

Dajú sa zohnať dosky ktoré majú USB 2.0 aj USB 3.0? Je síce super že to je rýchlejšie ale predsa len kvôli tomu nevyhodím ext. hdd, fotoaparát, usb flashku a iný USB need bordel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:03

většina teď vyrobených desek má obojí, i USB 2.0 i USB 3.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:06

Do konektoru pro USB 3.0 můžete zapojit USB 2.0 a USB 1.1, proto ty dvě řady konektorů, každá pro jiný typ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:53

A jak je to obráceně, USB 3 zařízení do USB 2 portu? je zajištěna obousměrná kompatibilita? Jinak abych se bál koupit USB 3 flash disk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 17:55

Ano, obousměrná kompatibilita je mezi 2.0 a 3.0. Jediné omezeni je že 1.1 zařízení nebude fungovat v portu 3.0. Každá deska (i ta na videu) s USB 3.0 (na videu ty modré) má i 2.0 konektory stejně jak tomu bylo když se začalo objevovat USB 2.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2009 12:32

USB 3.0 do USB 2.0 nezapojíte....v USB2.0 totiž chybí ta druhá řada pro USB3.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2009 21:38

Zapojíme, ale bude fungovat jen na rychlosti USB 2.0. Nebo si myslíte, že by tvůrci takto pošlapali to slovíčko "Universal" z názvu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 15:44

Dnes budu za hnidopicha - poprve "ma dva řady" az na podruhe spravne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 14:18

Mám jeden dotaz,

musí procesor podporovat usb 3.0, kdybych měl základní desku s tímhle konektorem a chtěl bych použít třeba flashdisk s 3.0???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 14:39

Tak já si myslim, že to záleží na desce. Ještě jsem neviděl, že by deska měla někdy konektor, kterej nefunguje kvůli procáku, co do tý desky patří..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 12. 2009 15:13

No do staré desky lze vsadit kartu s USB 3.0 vstupem a tím se zajistí propojení - viz http://pctuning.tyden.cz/component/content/article... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:13

o podporu hardware se stará BIOS, pak až ovladače OS (kromě pár maličkostí jako DDRx paměti a šířka sběrnice, tam je myslím potřeba částečně i podpora od processoru).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 12. 2009 16:38

"musí procesor podporovat usb 3.0" tento vtip se ti povedl, směju se ještě teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 12. 2009 17:31

xD, ale slyšel jsem, že Intel chce usb 3.0 podporovat až v roce 2011 (???)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor