Krachující automobilka GM bude prodávat auta na eBay

Diskuze čtenářů k článku

11. 08. 2009 23:43

Odcházím zjistit kolik mě bude stát nový Firebird a dotáhnutí sem k nám.Předsudky k americkým autům jsou kravina,udělat malej motor a cpát ho turbem je blbost,ale v Evropě je to normální,protože je na to nižší pojistka a výkon je alespoň papírově srovnatelný s mnohem větším motorem.Objem prostě ničím nenahradíš,ani turbem,ani křídlem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 16:08

Americke auto? mozna tak za odvoz dobre (nezataci, vybava nic moc, design nuda)

PS: US jsou schopni vyrobit 2litr 4valec sekacku na travu :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 17:51

Ty si asi ještě žádné auto v US neviděl a neřídil, viď? Ty auta jsou uzpůsobené pro jejich trh. Protože mají široké a rovné silnice bez milionu děr, tak jim vyhovují auta s měkkým pérováním, nepotřebují, aby to sedělo na klikatých okreskách, protože jich tam mají minimum.

Co se týká výbavy, tak samozřejmě v něčem pokulhává, na druhou stranu tam každý auto vyrobený po roce 80 má klimatizaci, centrál a motor, kterej je schopnej s tím autem taky pohnout, když se šlápne na plyn. A to dokonce i při zapnutý klimatizaci, ne jako oktáfka f tédéíčku f černym íčku, která s klímou už jaksi neakceleruje.

Ono vyrobit motor 1.4, a získat z něj víkon tak, že do něj budu cpát vzduch turbem je opravdu debilita nejvyššího kalibru. Takovej motor ujede stěží 100tis km a je komplet v hajzlu. Americký osmiválce ujedou 500tis km a jsou pořád v cajku. Ano, mají sice o 10% vyšší spotřebu, ale za tu solidnost, spolehlivost, výkon a hladkost chodu se to rozhodně vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 17:52

samozřejmě "výkon ", pardon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 18:42

Svým způsobem bych souhlasil ale turbuje se dneska i strojek na vousy..

O 10% no to strochu nedal...znám se spíše s autíčky starými asi 5-10 let z US a u těch tipuji platilo čím větší spotřeba tím líp...snad je to dnes jinak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 20:04

No já měl v USA třeba Ford Crown Victoria. To je 5,4m dlouhá kráva s 4,6l V8 motorem. Navíc ta naše verze byla policejní, tedy s upraveným motorem na vyšší výkon.

To auto jezdilo po městě za 13 litrů a mimo město za 10. Podívej se, kolik berou podobně velký evropský auta, podle mě to o moc míň nebude.

Jednu chvíli jsem uvažoval, že sem zkusím nějak dotáhnout Dodge Avenger 2,4 V6, když byl za 9 000 USD. Udávali mu kombinovanou spotřebu kolem 10l. I to je zcela srovnatelný s u nás prodávanými auty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 08. 2009 19:03

Budu hádat... Ty znáš americká auta jen z televizních seriálů, a to nejlépe ze 70. nebo 80. let. Takové ty honičky, kde v zatáčkách odlétávají police z kol.

Že nezatáčejí? Zajímavé, třeba americký Ford Fusion, pokud vím, sdílí podvozek s Mazdou 6.

Výbava nic moc? To je snad vtip, ne? Vždyť u nás se připlácí prakticky za vše.

Design je subjektivní záležitost, ale třeba nový Taurus mě moc nenudí.

http://www.fordvehicles.com/cars/taurus/...

"PS: US jsou schopni vyrobit 2litr 4valec sekacku na travu :))"

U nás se zase motory ze sekaček montují do aut. (1.0 Toyoty nebo Opelu a legenda 1.2 HTP).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 08. 2009 15:18

nekupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor