Kontextová reklama míří i do PDF

Yahoo a Adobe doufají v další revoluci ve vydávání.

Yahoo a Adobe dnes spouštějí službu Ads for Adobe PDF. Ta umožňuje vkládání kontextové reklamy podobné Google AdSense do dokumentů ve formátu PDF.

Dokumenty musejí být nejdříve odeslány Yahoo, které do nich vloží postranní panel, nezasahující do samotného obsahu. Pak může vydavatel umístit upravený soubor PDF kamkoliv na internet nebo třeba na CD. Odměnu získá pokaždé, když čtenář klepne na některý z inzerátů, načítaných z internetu právě do postranního panelu. Zisky z reklamy budou pochopitelně rozděleny mezi Adobe, Yahoo a vydavatele, díky tomu je služba poskytována zdarma.

„Služba bude zaměřená na vydavatele malých e-zinů i na mediální giganty, uskladňující na webu mnohaleté archivy svých tiskovin,“ stojí v tiskové zprávě. Tvůrci doufají, že novinka přispěje k rozšíření nabídky zdarma šířených zajímavých dokumentů. Ads for Adobe PDF je zatím dostupné jen vydavatelům ze Spojených států.

Diskuze (21) | Mobilní Penryn od Intelu otestován

Témata článku: Google, Reklama, PDF, AdSense, Kontext, Kontextová reklama, Google AdSense

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší