Konečně je tu Service Pack 3 pro Windows 2000

Diskuze čtenářů k článku

pepa  |  06. 08. 2002 13:32

ahoj, potřeboval bych poradit s W2000. Dá se v uživatelích nastavit aby se jakékoliv přihlašovací jméno a heslo které není v seznamu uživatelů přihlásilo jako User?  díky za odpověď 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stavi  |  05. 08. 2002 14:46

V minulosti, kdy 486tky byly fakt a já jsem měl doma 386DX jsem těžce sabotoval W95 a fičel jsem na DOSu. Postupem času, jsem byl nucen nahodit W95 kvůli gamesám. Pak přišly W98 SE a já jsem myslel, že už nic lepšího MS nevymyslí. Byl jsem s nimi fakt spokojený, vše jelo, jak mělo. Pak jsem si koupil nový komp a jen tak z prdele jsem si nahodil W2k k těm W98. Od té doby jsem je nepřeistaloval ještě ani jednou (běží mi půl roku), což ve srovnání s W98, které jsem přeinstalovávál s intervalem jednoho měsíce. Jsem s W2k spokojený, mám tam SP2 + nějaké ty HOTFIXy, vše běží v klidu. Navíc to má tu výhodu, že můžu komp vypnout tím, že to uložím na disk. Když ho pak zapnu, za cca 10 sec na tom můžu dělat, což je sqělé.

A co se týče SP3 pro W2k ještě uvidím, ale myslím si, že by neměl být problém. Sice jsem připíchnutý na net po kablu, ale za linux proxy, takže si myslím, že by mi MS měl dát pokoj, narozdíl od kámoše, kterému se MS boural do počítače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sysel  |  05. 08. 2002 14:42

Autor zapomnel dodat, ze se jedna jen o anglickou verzi a ceska teprv bude! Take je tam vice druhu zpusobu instalace, coz souvisi i s jinou datovou velikosti.

 

sysel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destructor  |  05. 08. 2002 08:38

Je rozdil mezi stanici a serverem, trosku se to tady micha ...  Na stanice se clovek s nejakym SP muze vykaslat, ale na server je to fakt dobry nalit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  03. 08. 2002 22:59

tedy nevim k cemu tady ty bleskovky jsou. Uz dele nez pul dne je venku linuxovy kernel 2.4.19 (tj. stabilni rada..coz by tedy jiste stalo za zminku) a tady se o tom snad nic nevi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mouze  |  05. 08. 2002 08:30

1/2 dne to je starý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  03. 08. 2002 21:40

Něco k tomu, zda-li Win2000 nebo WinXP. Provozuju duální instalaci W98SE a W2000 se SP2 a až na pár výjimek běží úplně všechno (mám na mysli jak běžný software, tak hry - i řada starších) pod W2000, které zároveň přežily postupnou půlroční vlastnoruční kompletní obměnu hardwaru (bohužel kromě prvního přechodu z Intel na AMD, ale o tom píše někdo výš). Jediínkrát padly za rok intenzivního užívámí padly...s Dungeon Siegem distribuovaným Microsoftem (dokonale, žádná modrá obrazovka, okamžité vypnutí). Takže bych volil W2000, WinXP mám v kanceláři a nezdá se mi to "být ono", ale je to osobní názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwa  |  05. 08. 2002 22:49

Hlavne ze mas dva OSy,kdyz jsou W2K nej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron Jeremy  |  06. 08. 2002 09:57

Mému strýci jsem nainstaloval W98 a W2k - ve W98 si hrají hry a instalují <|>oviny, W2k mají na práci. Když se jim W98 za<|>í, žádný problém - přeinstalují se. W2k zůstanou a fungují dál.
Tak třeba kvůli tomu je dobré mít dva systémy. W98 se stejně k ničemu jinému nehodí, než pro děti na hraní her.
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Darilek  |  03. 08. 2002 19:00

Půjde současný SP3 nainstalovat na W2K CZ ? Nebo mám raději počkat ?

MaD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franklin  |  03. 08. 2002 23:08

Současný SP3 nepůjde nainstalovat na W2K CZ. Jazyková verze Windows 2000 a Service Pack-u se musí shodovat. Raději počkej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikie  |  04. 08. 2002 12:08

ale jo jde to
akorat se musi sp nejdrive rozbalit, pak lehce upravit update.inf no a pak uz to jede

akorat jsou pak win cesko/anglicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Darilek  |  04. 08. 2002 12:59

OK. díky za informace. Tušil jsem to

Raději počkám

MaD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ald  |  02. 08. 2002 14:07

Kupujeme pár nových "kancelářských" PC a moc si nejsem jist jaký OS, zda se vyplatí jít do XPček... Poraďte kdo máte zkušenosti...

Za odpovědi typu "Linux forever" předem dík, ale pro nás to OPRAVDU není řešení... Ptám se W2000 nebo XP.

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShAcKaL  |  02. 08. 2002 14:16

Jak W2K tak WXP jsou dobré a stabilni OS.

Na praci bych ale radsi bral W2K... ja mam s ni mi jen tu nejlepsi zkusenost... vibec nevim co je modra smrt...:)) Mam SP2 a vsechny bezpecnostni zaplaty a provozuje je i tydny  bez jedineho restartu na pomerne dost pretaktovanem stroji a to na nich delam opravdu dost veci.

WXP budou dobre na opravdu pracovni vyuziti az po prvnim SP, ktery vyjde nekdy na podzim.... ale na druhou stranu maji noho vychytavek, ktere (pokud se je naucite ovladat a viuzivat) opravdu ulehci praci... obzvlaste ve spojeni s Office XP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 08. 2002 16:58

Neco malo ke stabilite W2k. Ano celkem stabilni jsou ale jen do doby nez se udela jakykoliv zasah do HW. Z vlastni zkusenosti vim, ze neprezijou napr. vymenu pameti, upgrade firmware v Adaptecu a pod. Pomuze jen uplna reinstalace. V pripade vymeny radice (Adaptec, Promise atd.) dokonce ani nejde nainstalovat pres puvodni verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  02. 08. 2002 18:47


window.open=NS_ActualOpen;
Ja jsem pamet v pocitaci, na kterem bezely win2k vymenil naprosto bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Koppel  |  03. 08. 2002 00:28

No ja muzu taky poslouzit vlastni zkusenosti. Vzal jsem disk s nainstalovanyma Win2000 a zakerne ho presoupnul do uplne jineho pocitace (=zadny spolecny HW). Pravdaze ten start trval neobvykle dlouho a nasledne to chtelo asi 3 restarty, ale pak ten system naprosto v pohode chodil. Samozrejme negeneralizuji. Uvadim pouze jako perlicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokemon  |  03. 08. 2002 02:12

Jde o stejny BIOS (ACPI, to je v jadru OS, hal.dll) a od driver disku, pokud si tohle sedne, a to lze dohrat predem, myslim, ze se to rozbehne vzdy na kteremkoliv jinem pocitaci (architektura PCI 2.1 je dnes prece vsude, ne?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Koppel  |  04. 08. 2002 11:19

Jo, ten disk zustal stejny (vcetne jeho radice SCSI) a BIOS - no, oboje byly Asus desky ale dost jinych generaci (Pentium MMX a Pentium 4).

Nerad bych zakladal nejake flames diskuze, a tak se normalne zeptam: dokazal by toto treba Linux?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpar  |  04. 08. 2002 13:23

Dokázal. To mám několikrát vyzkoušeno (se svym linuxem už se prošel cca tři počítače, protože znova instalovat a vylaďovat by se mi to nechtělo). Je třeba se vyhnout pár úskalím typu jádro (nebo jiný balík, např libc) kompilované pro jiný procesor, ale pakliže to neuděláte úplně bezhlavě, tak to není problém.
Ostatně předpokládám, že u Win (alespoň těch novějších) by to šlo taky. Stačí mít instalačky, ovladače a přes nějaký safe mode by to snad jít mělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  05. 08. 2002 10:45

Presne tak. Pokud clovek pouziva beznou distribuci, ktera je zkompilovana "univerzalne", Linux by mel v pohode bezet i v jine masine. Samozrejme se muze stat, ze je potreba neco dokonfigurovat, ale rozhodne neni treba to resit preinstalovanim systemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shao  |  06. 08. 2002 17:25

no skuste nainstalovat linux na 486 a pustit ho na Pentiu, alebo nebodaj na Durone ...

z vlastnych skusenosti vravim, ze to nerozbehate bez kompilacie noveho jadra, ktore sa da skompilovat az na jadre spraveneho pre 386, ale to vam uz potom bude nanic 

win2K pre istotu W2k na 486 s 16M RAM nerozchodite, aj to je ista forma prevencie :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
René  |  06. 08. 2002 17:38

Přechod ze staršího procesoru na novější nepotřebuje žádnou kompilaci (nebo reinstalaci balíčku). Ta je potřeba pouze při přechodu Athlon,Duron -> Celeron,Pentium II & spol. nebo obraceně, protože jadro používá specifické instrukce, které konkurence nemá. Samozřejmě - pokud chcete vyždímat o několik procent vyšší výkon, nainstalujete si jádro optimalizované pro svůj procesor, nicméně jádro pro 386 bude chodit na všech vyšších procesorech (jak od Intelu, tak od AMD nebo jiných výrobců).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shao  |  08. 08. 2002 10:40

ok, beriem, ale spatny prechod z Duron > 386 nefunguje. skuste si to, ja som to skusal, na to som myslel, je samozrejme, ze jadro pre 386 bude fungovat na Durone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajo  |  03. 08. 2002 11:22

No nevím na čem Vám W2K jedou, ale asi to bude min. 486 16 MB RAM paměti.
Provozuji W2K už min. 1 rok od jejich vydání a nemohu si stěžovat.
Změna HDD, přenost na další HDD, výměna prakticky zákad. HW, jako paměti, PCI karty vždy bezproblémů.
SP 1 - 2, nebyly nikdy žádné problémy. Tak nevím co tady všichni mají.
Používám sice značkové INTEL desky pro 2 PCU, ale opravdu nevídím důvod proč to taky kritizovat 

Restart jestli dělám, tak min. 2 x měsíčně a to W2K jedou nonstop 24 H denně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kratka  |  02. 08. 2002 17:15

Dobra rada - Xp jednoznacne az po vydani SP v pripade ze stanice budu s AMD /robime AMD viem o com hovorim/ - XP ma viac kritickych bugov na AMD ako na Intel.

Alebo XP uz teraz ale download fixi a fixovat ... a fixovat a tak dalej do zblbnutia ... a to plati aj pre Intel based CPU stanice

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ing. scorpioneo  |  02. 08. 2002 14:41

bez debaty xp, ak tam nemate hardwarovy skanzen...

len sa velkym oblukom vyhnite xp home version, to je nenormalne osekana vec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bukovansky Richard  |  02. 08. 2002 15:18

BTW Psal novy HW, takze rozhodne doporucuji XP Prof. (mam je na NB, na kterym prave pisu), a kdybych mel poradny modem (holt je tam integrovany Aureal modem/zvuk bazmek a na to nejsou ovladace, tedy jsou, ale necertifikovane, netestovane a padajici), tak jsem v klidu. Nastesti jsem sehnal jenom ovladac na zvukovku z tohoto paskvilu, takze ted uz to mam asi 6 mesicu po reinstalaci stabilni, ze tomu sam neverim.

A pokud maji uzivatele BFU, tak za jednoduchost XP je budou milovat... Vypadaji navic tak hezky kulat(n)e...

Home edition jak jiz nazev vypovida, je urcena pro domacnost, ne pro kancelare, tudiz neni snad nikdo sileny, aby si to koupil do kanclu. Ale nastesti je uz i tam 2K/XP kernel, takze je to v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  02. 08. 2002 21:37


No jo no, to je sice pravda, ale s tím ořezáním WinXP Proffesional to není u XP Home tak děsivé. Windows XP Home mají jednu podstatnou vlastnost omezenou a tou je zařazení do domény, což pochopitelně není žádný problém pro firmu, kde mají realizovanou síť se STAND ALONE serverem, nebo přímo PEER TO PEER. Protože ne každá firma si může dovolit Domain controller ať už WinNT 4, nebo Win2K už proto že to vyjde tak strašně draho, že to až bolí. Win2K server + 5 CAL je za cca 34 tisíc. + licence za connecty nad těch 5 licencí, tuším asi za 3000 kus, nehledě na hardware, který je k tomu potřeba aby to spolehlivě běželo. Byť Win2K Server běží i, světe div se, na Pentiu 90 s 64 MB RAM. Jenže pokud jsou na tom nějaké aplikace, nebo třeba tiskový fronty, tak je potřeba aspoň nějakej dobrej 700 Mhz stroj s aspoň 512 RAM (256 se zamhouřením vočí). Ale to sem odbočil.

A pokud maji uzivatele BFU, tak za jednoduchost XP je budou milovat... Vypadaji navic tak hezky kulat(n)e...  GRRR Budu zlej a zakážu jim to. :)))) Ne to je fór, ale ono to je náročné na HW, takže každá takováhle blbost zbytečně zpomaluje systém.

Home edition jak jiz nazev vypovida, je urcena pro domacnost, ne pro kancelare, tudiz neni snad nikdo sileny, aby si to koupil do kanclu. Ale nastesti je uz i tam 2K/XP kernel, takze je to v pohode...Máš pravdu, nicméně HOME Edition stojí o polovinu méně a omezení jsou opravdu jenom v tom domain controlleru plus ještě v nějakých maličkostech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokemon  |  03. 08. 2002 02:16

no jo, ale jak to udelat aby se to nemuselo registrovat u MS? Pak se vymeni hardware a¨je po windows.... Kupovat znova,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 08. 2002 22:35

I to je bohužel smutná realita pojící se k XPéčkům. Kupovat je znocu po výměně HW nemusí, stačí jen přeregistrovat. Nejlépe tak lze provést přes telefon, protože při registraci přes INET to je příliš riskantní, vzhledem k tomu co si MS stahuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bukovansky Richard  |  05. 08. 2002 09:41

No, je pravda, zalezi to na tom, kam to davaji. Pokud je to nejaka mala firma, tak se musi rozhodnout podle toho, jakou tam maji sit (P2P, AD/Doman). Pokud je to nejaka mid- ^ big- korporace, tak tam rozhodne cokoliv jineho (z rady Win) nedaval, nez Pro (a je jedno jestli XP nebo 2K).

Byť Win2K Server běží i, světe div se, na Pentiu 90 s 64 MB RAM - Zkousel jste nekdy rozchodit WinNT4.0 Server s BINDem, Vintrou (mail server) a IIS 3.0 na Cyr486DX2/66 s 12MB RAM? Ja jo, a povedlo se...

Ja bych jim ty XP nezakazoval, stejnak, jestli kupuji nove stroje (pocitam, ze to bude mit vic jak 1GHz), tak je jedno (jak jsem psal, mne ty XP Pro bezi na iPIII-800 MHz notebooku s 8MB grafikou a no problem, dokonce to rychleji startuje , WinXP bez services (IIS, SQL) - 20 sec, W2K - 35 sec)...
Na provozovani OS a Office to jsou stejne premrstene rychlosti, 99% casu se ten procesor stejne bude flakat...

A pokud ke vsemu dostanou OS jako OEM k PCckum, tak je debata o cene uz skoro uplne zbytecna... No ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav Šobr  |  05. 08. 2002 13:34

Tohle jsou minimalni pametove naroky Visual Studia .NET. Vim, ze to neni kancelarska aplikace, ale ten rozdil mezi W2k a XP prece jen neco vypovida:

  • Microsoft Windows® XP Professional
    160 megabytes (MB) of RAM
  • Windows 2000 Professional
    96 MB of RAM
  • Windows 2000 Server
    192 MB of RAM
  • Windows NT 4.0 Workstation
    64 MB of RAM
  • Windows NT 4.0 Server
    160 MB of RAM
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bukovansky Richard  |  05. 08. 2002 13:51

    No, osobne bych tady do te debaty VS.NET netahal. Zkuste si pul dne v nem debuggovat projekt, jehoz vysledny exe soubor ma tak kolem 1 MB. 1GB RAM vam bude malo. Na realny a rozumny provoz pod jakymkoliv WinOS pro VS.NET budete potrebovat 512MB minimalne (osobni zkusenost, mel jsem 256MB a hned po nainstalovani VS.NETu jsem tu RAMku zdvojnasobil; jak by rekla knezna, stastna to zena ).

    BTW A nebudou ty pametove naroky spise obecne, protoze jak znamo cim vyssi verze WinOS, tak to potrebuje vice pameti? Na provoz Win3.11 stacilo 4MB a jak to bezelo svizne (na tu dobu, samozrejme) a pokud se nepletu na WinNT3.51 stacilo mit 16MB (mozna, ale spie 32MB). Dnes na takove velikosti nestekne ani pes.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Maizner  |  02. 08. 2002 15:11

    na pracovni ucely jednoznacne W2K, pokud si chcete hrat, pak XP.

    do kancelare bych ale XP zamestnancum nedal

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bukovansky Richard  |  02. 08. 2002 16:29

    Z jakeho duvodu? Hrani her? To muzou udelat i na W2K (mam overeno ze hrat hry jde i na W2K DataCenteru).

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kkk  |  02. 08. 2002 16:24

    asi XP, win2k aj ked su podla  mojho subjektivneho nazoru lepsie, nebude microsoft poskytovat podporu tak dlho ako Xpckam(o dva roky novsi system)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    s0m3body  |  02. 08. 2002 16:58

    win2000 - tie su ako tak stabilne, na rozdiel od XP
    myslim ze v kancelarii vydzia w2k este peknych par rokov
    instalovat za kazdu cenu poslednu verziu os je zvrhlost (hlavne u microsoftu)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zork  |  02. 08. 2002 19:02

    Jedině W2000+SP2(3). Potvrdí vám to 99% lidí co o tom něco ví. WinXP bych raději až po SP1 a jen na určitých sestavách protože někdy prostě stabilně nejde a je jedno jestli tam je MB ECS nebo ABIT prostě když si řekne že s timhle systémem bude nestabilní tak se to už jen tak nezmění.

    Hlavně se musí PC vypínat (SW) a neuspávat! To dost pomahá stabilitě...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hafan  |  03. 08. 2002 15:31

    Měl jsem WinXP a dodatečně jsem nainstaloval Win2000. Divili byste se, jak rychle XPéčka z kompu zmizely. A s tím hraním her? Zatím jsem nenašel ani jednu, co by mi ve Win2000 nešla (i GTA3 nebo demo F1 2002).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    David  |  07. 08. 2002 12:17

    nakonec jsme do knaclu dali NT4.0, stejne na tom jedou jenom word a excel....

    a nema to PnP a dobre se to klonuje

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  02. 08. 2002 11:18

    Ještě že autor nenapsal kterým směrem SP3 to bude aktualizovat,
    jetli k lepšímu nebo k horšímu.
    Takže jestli Vám Wokna ted blbli jen sem-tam,tak po naistalování SP
    určitě spadnou vždy v tu nejlepší chvilku. Teda pokud se vůbec rozběhnou.
    Ať žijou opravy od MS.
    Ale nebojte se. Po naistalování SP20 to už bude (možná) stabilní OS.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    marek  |  02. 08. 2002 11:41

    Ale nebojte se. Po naistalování SP20 to už bude (možná) stabilní OS.


    Nez bude SP20, tak tu budeme mit Win 2015XP (h ch k r d t n)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zork  |  02. 08. 2002 18:57

    Sakra co máte? mě Win2k držej už 6měsíců bez pádu akorát pro jistotu průbečně dohrávám SPčka.

    A to to mam zaplý 10h/den a jsem pevně připojenej k netu a pro jistotu ještě pařim hry a měnim HW!!

    Jinak SP3 obsahuje konečně "něco" po čem přestal zatuhávat PWS hurá! ještě štěstí že PWS/IISko neshazuje windowsy to by byla hrůza (ten patch jde stáhnout už dnes samostatně).

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bimbo  |  02. 08. 2002 19:14

    Tak si to zapni 24/7 ako stredne vytazeny server a zistis, ze ich budes musiet resetnut aspon raz do tyzdna. Nasa firma ma 6 webstranok hostovanych na serveroch americkej Verio. Dve idu pod UNIXom, styri pod Win 2000. Verio resetuje Win server MINIMALNE raz do tyzdna. Som ochotny verit, ze ich Win admini tam potia krv.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Croog  |  06. 08. 2002 22:12

    Microsoft sice v lasce nemam, ale ted se ho musim zastat. Sedim ted u svyho pocitace, kterej rozhodne nesetrim. Slapaj na nem W2k a jak tak koukam, tak sem ho zapinal 27.6.  Koukam na filmy, hraju hry, zatezuju milonanama jinejch aplikaci. A kdyz nahodou nemuzu vytizit pocitac ja, tak hleda ufony (SETI@home) a CPU jede na 100% klidne na mnoho dni. Je ale pravda, ze zase nejsem "jenom uzivatel" a dokazu si pocitac vyladit jak jen to je mozny. Jo, vsechno to vlastne taky bezi na Celeronu 366@550... (Dlouho bezel na 566, ale disku se nekdy 103.5MHz nelibilo..) cus

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Stanley  |  03. 08. 2002 00:48

    toz jsem nainstaloval SP3,  spustil update pres Inet a obevilo se 6 aktualizaci, z toho tri bezpecnostni. Zajimave je, ze pri pokusu stahnout kteroukoli, update zkolaboval. Patrne nemaj aktualizovanou aktualizaci ...   :o) 

     

     

    st.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Stanley  |  03. 08. 2002 00:51

    btw: sorry za hrubki ...     :o)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Vitek  |  02. 08. 2002 11:12

    Zdroj: bugtraq. Prelozit si doufam dovede kazdy sam.

    Be sure to read the new EULA/privacy statement for Windows update, it has an interesting portion about how Windows Update and Automatic Update (which gets installed with SP3) can, by agreeing to this license, send the following pieces of info to Microsoft, this was posted on the MS focus list
    by Javier Sanchez:

    "With the latest version of Windows Update (essentially a mandatory download and now part of SP3) you consent to sending the following information to Microsoft:

    * Operating-system version number and Product Identification number
    * Internet Explorer version number
    * Version numbers of other software
    * Plug and Play ID numbers of hardware devices

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    AIR  |  02. 08. 2002 11:40

    no tak to je parada

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    marek  |  02. 08. 2002 11:51

    Tak tam uz chybi jenom cislo bot a velikost rakve.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Haldo  |  02. 08. 2002 13:40

    Nech idu do fucka, odomna sa nic posielat nebude. Bud to odfiltruje nejaky firewall, alebo SP3 nebude. Postahujem si to manualne!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kolous  |  02. 08. 2002 15:12

    Myslim, ze kdyz jste povolil nejnovejsi verzi Windows Update, tak se Vam to stejne posila, ani nemusite mit SP3.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    FiLip  |  02. 08. 2002 14:21

    Tak jsem si ho naistaloval, disabloval sluzbu Automatic updates a par dalsich, ktery se pri instalaci zase zaply a pohoda.

    Staci si to jen pohlidat :)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jarda  |  02. 08. 2002 10:57

    "a to zejména v oblasti: kompatibility, spolehlivosti" ... "můžou po instalaci service packu nastat problémy" ... "přepnete do nouzového režimu a service pack odinstalujete".

    Pro administrátory větších sítí zábava na týden až měsíc

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    BlackRider  |  02. 08. 2002 12:20

    Ja sem se nudil tak sem si vyzkousel na instalit SP2. Wokna pak nak uplne zapomnely, ze by meli neco jako klavesnici a mys a nepomoh ani nouzovej rezim...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Winchester  |  02. 08. 2002 16:00

    Pro administratory fakt velikych siti 3000+ PC i nekolik mesicu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    wocis  |  02. 08. 2002 20:18

    kdyz je admin lama tak mu to tak dlouho trvat muze...

    ale postupoval bych asi takto .
    nainstalil na vzorku pocitacu . a kdyz to bude haprovat tak se na to vysral
    kdyz to fungovat bude .. tak existujou logon scripty .. a veskery spacky a hotfixy od ms .. maj taky moznost spusteni z prikazovy radky .. s parametrama .. a jdou tam dat parametry pro silent instalaci - proste se uzivatele ani na nic neptaj .. ani vlastne nevi ze se mu tam neco deje .. muzes dat i to ze se to nerestartne .. no a pak mu to pobezi az druhej den .. no anebo pouzit microsofti smsko ..

    zpusobu je spousta .. akorat nebejt lama a umet je vyuzivat ...

    ^^^^^ timhle nechci obhajovat ms produkty ^^^ linux rulez ... ale jakozto spravce site v tom nevidim takovej problem ..

    v mym pripade bych volil variantu prvni .. vysrat nato pokud ti windowsy bezej .. proste nevrtat do neceho co funguje <<< ale to je stara znama pravda a plati to o vsem ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  02. 08. 2002 21:22

    Hele máš pravdu, nicméně uvědom si jak je velký ten SP3 je. Tahej něco takového přes LANku byť i 100 Mbit v jeden okamžik. Šílenost. Navíc i SMS není stoprocentně spolehlivé, vím o čem mluvím v práci ho máme, ale hodí se to jenom na menší instalace, má to neúnosný požadavky na Network traffic. Co se tyce unattended instalací pres MSI napriklad, tak to je dobra vec, to urcite, navic to umi logovat takze tim lip. Co se týče aplikování service packů mám bolestivé zkušenosti například z aplikace SP6a HE pro Windows NT 4.0. Tam to sice nepadalo do modrý obrazovky (BSOD) ale pro změnu aplikace se chovali nestandartně. Kupříkladu pokladní systém znal jenom tří místo čtyřmístného kódu transakce atd. No celá řada věcí kolem toho. Podle mě je aplikace SP vždycky dost velký problém, kór u velkých firem jako je naše. cca 40 000 počítačů a cca 2500 serverů (který jedou krom 4 kusů na Windows produktech). Jenom otestování na všech konfiguracích, které jsou ve firmě, všech aplikací, to je fuška na minimálně tři měsíce. Pak se to nasadí za cca dva týdny, no a pak se řeší problémy, obvykle tak u 20% stanic. Většinou pomůže buď reinstalace SP, nebo celý stroj (v našem prostředí cca 2 hodiny práce)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    wocis  |  03. 08. 2002 00:10

    jj .. to o tom trafiku sem tam nepsal .. to sem povazoval za samozrejmost .. ze to je celkem zahul .. a pravje proto sem taky psal ze pouzit prvni variantu by bylo nejlepsi .. ale u takhle velkejch korporaci v jaky asi pracujes (skodofka , upska, banky ... ) existujou nejaky interni narizeni ktery nutej spravce aplikovat patche .. i kdyz by vlastne nemusel .. protoze je to fsecko stejnak schovany za nejakym megafirewallem, kterej beztak neni ani v republice a je nekde na zahranicni centrale .. zbytek pobocek je pripojenejch pres tu hlavni vpnkama.... (znam treba UPSku ... teda ne ze bych znal podrobnosti .. ale par veci sem tam delal .. a spravce bych tam delat nechtel .. i kdyz za ty prachy :)....

    Takze te to stejnak nemine .. jenom musis doufat ze win2000 uz nebudou mit zadnej service pack .. aby sis to treba za rok nezopaknul cely znova ..

    Uzivej si to :) a at to udelas jak chces tak at ti to dopadne gut .. a at ti z toho nepraskne leben...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  03. 08. 2002 22:29

    No leben mi z toho praská už teď. Nicméně u nás to je spíš opačně, né že nás nutí to udělat hned, oni nám to zakážou, a snaží se to rádoby testovat na nějakým megavýkonnym stroji. Dopadne to pak tak, že se nasadí Service pack a půlka ---- banky ---- nejede.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Leppard  |  06. 08. 2002 07:29

    MTVP na to, radsi to nebudu nikam tlacit..... ale zakaznici by mohli , aby to chteli zase dat zpatky do kupy a budou za to muset zaplatit jeste ze ten Microshit mame jinak by jsme nemeli co delat

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mouze  |  05. 08. 2002 08:29

    nekecej nesmysly, pri takhle velky siti se pouzivaj politiky....zakaze se instalace a hotovo....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor