Klaus podepsal Zákon o elektronických komunikacích

Diskuze čtenářů k článku

mobilemikedotorg, mobilemikedotorg  |  22. 03. 2005 08:19

jop,to se me libi...s 604 mejt Oskara  nebo snad už Vodafone  ...
no uvidime co na nas mobilni tajtrdlíci vymyslí...
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  21. 03. 2005 17:43

Jenom by mne zajimalo, kde jsou ti jeho vykutaleni kamaradickove z prognostickeho ustavu a bank. Dyba, Kocarnik, Dlouhy, Salcman :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ARow, ARow  |  21. 03. 2005 15:57

protoze jestli ano tak jiste vite ze zakon vedle zde zminene prenositelnosti stanovuje take ze jakykoliv ISP musi poskytnout na sve naklady misto odkud muze policie sledovat co se v siti deje atd... tim nechci kritizovat pana klause ten nemel jinou moznost nez to podepsat ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufik  |  21. 03. 2005 16:02

Od kdy? Prezident nemusi zakon podepsat. Pokud jej nepodepise, tak musi zakon znovu projit pripominkovym a schvalovacim procesem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ARow, ARow  |  21. 03. 2005 16:17

samozrejme ale ps by jeho veto jako ve vetsine pripadech prehlasovala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web., Web.  |  21. 03. 2005 16:44

nezaměňujte podpis se suspenzivním vetem. (Pan:) prezident se může od daného zákona politicky distancovat tím, že ho odmítne podepsat. To však samo o sobě nebrání promulgaci - uvedení zákona v platnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  21. 03. 2005 15:45

Nemělo to náhodou být od poloviny roku 2005 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aiax, Aiax  |  21. 03. 2005 15:32

Správně! Navrhuji, abychom mu říkali pan čestný prezident profesor Klaus!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 03. 2005 08:22

Bratr otec Cyril Metodej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WaLKer  |  21. 03. 2005 15:14

Myslis tim profesora nebo prezidenta, aby se Vaclav nahodou neurazil ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  21. 03. 2005 15:08

tak za prvý si myslim, že by se slušelo před jméno našeho prezidenta napsat titul, ať už si o něm národ (nebo jeho část) myslí cokoliv, a za druhý si myslim, že pojem elektronická komunikace je jen víc než přenositelnost devíti čísílek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek-hbr  |  21. 03. 2005 15:18

zrovna jsem to chtel napsat. je to nestydatost. rika se pan prezident Klaus!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tarrendine  |  21. 03. 2005 15:25

Dle protokolu se používá vždy jen nejvyšší dosažený titul a pokládáme-li president za titul pak se nemusí využít jeho akademická hodnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kernel_panic [passed]  |  21. 03. 2005 16:20

ale v titulku vidím jen "Klaus"...což nejenom, že smrdí Bleskem, ale evokuje to ve mě pocit, že si budu číst o nějakým Frantu Kokoprdovi, co v Horní Dolní podepsal papíry k rozvodu staré Kokoprdové... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mraca  |  21. 03. 2005 20:01

Klaus pro me nikdy nebyl prezident. Maximalne tak prezident zlodej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  21. 03. 2005 20:41

sorry, ale tvuj nazor nikoho nezajima. prezident to jednou je a hotovo at se to komu libi nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pytlík, Pytlík  |  21. 03. 2005 20:02

Zcela souhlasím, pouze mám námitky proti hromadění titulů: Říka se buď prezident Klaus, nebo pan prezident. Ostatně, ať si ho titulují jak chtějí. Stejně si ho vážím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  21. 03. 2005 15:38

co se tyka ucty k hlave statu, zakonna norma, ktera by upravovala pouzivani titulu hlavy statu v novinovem titulku, neexistuje, co se tyka samotneho zakona, tka primo v textu teto kratke zpravy najdete nasledujici text
"Zákon mění také působení regulačního orgánu, kterým je Český telekomunikační úřad, který bude nově veden předsedou a pětičlennou radou. Mění se také definice dominantních hráčů na trhu, kterým navíc mohou být ukládány specifické povinnosti. "
radu podrobnosti o tomto zakonu najdete primo na zive, schvalovacimu procesu i obsahu zakona jsme se venovali velice podrobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  21. 03. 2005 18:17

netvrdim, ze je to norma, ale mozna by se to sluselo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anjin-san  |  25. 03. 2005 15:22

jestli potrebujete na slusne chovani zaknnou oporu, je mi vas celkem lito ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Vlcinsky, Jan_Vlcinsky  |  21. 03. 2005 16:04

Prosím vás, přestaňte už školit pana Schöna, jak má psát články, jak používat bulvarizátor nadpisů apod. Nebo to běžte dělat za něj.

Koukněte se do novin, na iNDES a jinde, jaké tam píší titulky. Tituly se zkrátka do titulků v novinách nepíší, pokud nemají informačně podstatný charakter.

Máte svůj oblíbený hromosvod, ale zkuste se před takovými výkřiky zamyslet, protože pak to vypadá, že bez rozmyslu nepíše jen pan Schön .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor