Kazaa půjde v USA k soudu, i když tam nesídlí

Diskuze čtenářů k článku

Josef  |  16. 01. 2003 09:21

Šíření nelegálního software je trestné ve všech vyspělých státech, takže to uživatele Kazaa (i jiných produktů) nemine nikde. Už se připravuje program, kterým lze scenovat software v PC přes Kazaa. Takže důkazy budou jednoduché. Navíc provozovatelé serverů, kteří umožňují P2P budou mít tak velké problémy, že tyto programy raději odpojí ze svých sítí. Tento náš postup (šíření software) bude mít jediný důsledek, aniž si to řada z nás uvědomuje. My jsme ti, kvůli kterým se dostane internet pod kontrolu policie, soudů Microsoftu a jim podobným. Ať nás naše děti neproklejou, ale my způsobíme to peklo na zemi - internet již nebude svobodný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  16. 01. 2003 18:43

Uz si vyrizuji pujcku, abych si mohl koupit chleba v zemi autorskych prav kucharu, autoru receptu, publicistu, vyrobcu nacini potrebnych pro vyrobu chleba, jo a zvlastni vysoke dani, protoze je to nebezpecny vyrobek, po kterem se umira.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  15. 01. 2003 16:16

Mezinárodní zákony na internetu platí takhle:

1) Provozovatel serveru musí dodržovat zákony země, kde server provozuje

2) Ten kdo se na server připojuje (uživatel) musí dodržovat zákony země, ve které sídlí a připojuje se k internetu...

--

Tudíž z tohoto platí, že zákon USA nemohl porušit australan v austrálii (protože tam prostě neplatí!!!), ale porušili ho uživatelé z USA sítě KaZaA, kteří by měli být souzeni... jekékoli jiné řešení je šaškárna a je nepřijatelné... a pokud se bude USA domáhat, aby byl nějaký obyvatel Autrálie potrestán, tak to můžou zabalit, protože zákony USA končí u moře, takže podle nich nemůže být nikdo nikde jinde než v USA potrestán...

 

 

 

No tohle je z právního hlediska jinak mi to přijde jako kravina, co může napadnout jedině amíka s IQ 63,01, soudit někoho kdo nikdy nebyl občanem USA, ani nic neprovedl na půdě USA je asi stejně účiné a trestající jako soudit někoho, kdo je už po srmti... Nehledě na to, že takovýto soud je NELEGALNI podle mezinárodních zákonů OSN...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-ray  |  16. 01. 2003 08:06

To je vsechno pravda, co jste napsal, ale prakticky USA na OSN casto z vysoka s...

Ale taky je pravda, ze jakekoli soudni rozhodnuti zavedenou sit p2p tezko nejak zastavi, i kdyby vyvojare Sharman Networks americani postrileli primo u jejich serveru, mohou vzniknout klony pod OpenSource (pokud jiz nevznikly) a sit to prezije. Spise je nebezpeci, jak uz tady bylo zmineno, od falesnych sdilenych souboru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pablo  |  15. 01. 2003 02:13

Tak si čtu vaše názory a nestačím se smát. Blboun, který slyšel o Kazaa od sousedky na pavlači vyblije zasvěcený článek a naivkové, kteří sice znají Kazaa jen z doslechu, ale zato věří všemu co se píše a vysílá si můžou vzteky rozdrtit zuby...

VŽDYŤ JE TO CELÝ KOKOTINA!!!

I kdyby u Kazaa zavřeli všechny včetně uklízeček, ničeho tím přece nedosáhnou. Džin (p2p) už je z láhve venku a nikdo už ho zpátky nenacpe. Nota bene Kazaa lite už (co do tvůrce) nemá s původní firmou absolutně nic společného. Je to něco úplně jiného než Napster nebo Audiogalaxy, kteří udržovali databáze na svých serverech. Pokud alespoň trochu vidíte do systému fungování Kazaa (myslím tím udržování databází v Supernodech), musí vám být jasné, že už to nikdo nedokáže zastavit, natož zakázat
Celé soudní divadýlko je pro americké imbecily, kteří zřejmě berou každé stupidní nařízení jako příkaz boží a pro autorské svazy, které si tak budou moct odfajkovat "další slavné vítězství". Oni ty hajzlové zlodějský časem zjistí, že jediná cesta jak nepřijít na buben je snížit svou marži z 97 procent na cca 10, jako v každém jiném slušném bussinessu.
Daleko víc než rozhodnutí nějakého idiota někde v Kalifornii mi na Kazaa vadí fakt, že polovina souborů není tím, za co se vydává. Za tím může být jednak pitomost některých uživatelů, ale možná taky zoufalá snaha výšezmiňovaných autorských prevítů aspoň tímto způsobem narušit provoz velmi dobře fungující výměnné sítě.

s pozdravem "P2P zdar!"

Pablo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  15. 01. 2003 10:25

Nechci brzdit vaše nadšení, také si myslím, že P2P se jen tak nezastaví, ono to s tou decentralizovaností Kazaa také ale nebude tak horké. Jistě, data jsou na supernodech, ale pokud si ale pamatujete přestřelku mezi Kazaa a Morpheem, tehdy všechny klienty Morphea Kazaa jednuduše odstřelila s tím, že pro připojení na síť je vyžadována vyšší verze klienta. Tehdy toho klienta Kazaa nabízela, je ale možné nařídit zablokování Kazaa s požadavkem na neexistující verzi klienta, kterého prostě nebude nikdo nabízet (objeví se třeba cracknutá verze, ta ale už nebude tolik masová)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  15. 01. 2003 19:58

Co se kolem sebe dívám tak právě Cracklé verze jsou mnohdy rozšířenější jak originál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wesd  |  16. 01. 2003 01:45

a ze by klient mohl predstirat svoji verzi vas nenapadlo pane holciku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  16. 01. 2003 11:14

dyť taky píšu, že se objeví cracknuté verze :) jen to nebude ofišl a hůř se to bude BFU stahovat a podobně. P2P se tím nezastaví, to je přece jasný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  15. 01. 2003 14:21


Sdílim tvuj názor. A ještě víc než faky (nefunkční soubory) mě sere ČESKÝ TELECOM. Dyť se nedá pořádně nastahovat vůbec nic, jelikož by mi to trvalo cca 480 hodin, což je na lince celkem drahé. Jinak - ať žije P2P!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaffa  |  16. 01. 2003 02:00

Jo s temi chybnymi soubory mam podobny nazor. Taky zajimavost - kdyz dovazeli do juesej za dob druhe svetove valky japonci svoje masiny, tak se Harley-Davidson malem posral z toho ze by mohl dopadnout jako jeho kolega Indiane ktery tak v konkurenci s levnejsimi seriove vyrabenymi stroji neobstal. Nu..co se stalo? Americti vladcove prihodili navic 50% clo na vsechny japonske stroje. Sic se postupne clo snizilo na cirka 10% ale nebejt toho, tak jsou Harlejaci v tahu. Takhle se obchoduje ve velkem. Ale beda!! kdyz si to dovoli nejaky mensi statecek to by se ta nase "starostliva maminka" velka Juesej hodne zlobila ..

jff

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  14. 01. 2003 21:19

a co kdyz do licence jen pridaji klauzuli,ze se jejich prg nesmi pouzivat v USA nebo tak neco? ... pak si amici muzou jit stezovat akorat na lamparnu a kazaa ma zas na chvili vystarano - kterej jinej stat si dovoli jit do takove sporne zaloby???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Novak  |  14. 01. 2003 20:46

"Zajímavé bude, jak se bude případný americký rozsudek prosazovat mimo hranice Spojených států."

No prece bombama

Divali jste se na posledni Volejte rediteli? Jestli ne tak se na nej podivejte je na adrese www.nova.cz

Panu Zeleznemu se nelibi ze byl osvobozen norskym soudem autor Decss , to neni treba komentovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  14. 01. 2003 21:23

A co jsi ocekaval od stavkokaze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  14. 01. 2003 20:00

Zajimava je jeste jedna vec - vsichni tu krici co si to USA soudy dovoluji. Evidentne to, ze treba Nemecko a Francie pred lety zazalovaly a odsoudily americke firmy eBay a Yahoo na svem uzemi za prodej nacistickych predmetu ktery je v sidle tech firem naprosto legalni nikomu nevadi. A to jak eBay tak Yahoo ani nic neprodavaj, narozdil od Kazaa ktera do statu dodava vyrobek. Prijde mi to ze tu nikomu nejde o zadny pravo, ale jen klasicky o to si dokazat jak sme vsichni nejlepsi a jak sou USA spatny. Anebo sem prispivaj lidi co absolutne netusi o cem mluvi (ale jako spravni cechacci sou chytry jak radio za okupace).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  14. 01. 2003 21:20

A zamest si pred vlastnim prahem ne a ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  15. 01. 2003 14:01

hele ovale v souvislosti s JIII me napada takovy rceni, ze se nemas hadat s idiotem, ptz pak ostatni lidi nepoznaj', kdo je opravdu ten idiot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  16. 01. 2003 00:14

Aha, asi jsem spatne napsal, ja myslel Cechy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 01. 2003 15:52

Ale v clanku se nepise o soudu s eBay nebo Yahoo, tam se pise o necem jinem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  15. 01. 2003 19:13

V clanku se pise o tom, ze Shermen Networks budou souzeny v USA, prestoze tam nesidlej. To se zde vsem cechackum s narodni identitou strasne nelibi. Ale to ze to bezne delaj i jine zeme (jako treba mnou uvedeny Nemecko a Francie) nikomu neva, protoze tady nejde o nic jineho nez o pomluveni US... Nevim proc odmitas relevantni pripominky, asi ti to bori tvoje sny o tom jak ses v cechach dokonaly, co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaffa  |  16. 01. 2003 01:43

Ja vim ty ses americhacek vid..

jff

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  16. 01. 2003 08:50

Já jsem dokonalý na Moravě, nikoliv v Čechách (když už jsme u toho - s velkým písmenem na začátku se nepíše jen USA). To není sen, to je realita.

Za to, že se v článku nepíše o Německu, ani o Francii nemůžu ani já, ani nikdo z dalších přispěvatelů.

Chápu, že Ti vadí rozdílný pohled na věc, který ne vždy se podobá tomu tvému. Já nikomu neupírám právo na svůj názor - pouze jsem upozornil na fakt, že se v článku píše o něčem jiném, než co zde zmiňuješ. Dle mého názoru není správnou cestou vzít související případy a brát je jako precedens. Spíše bychom se měli zamyslet nad tím, proč se tak děje.

Proč má být výrobce software zodpovědný za jeho použití? Když uvedu případ do absurdna, dodavatel software vydává své produkty na médiích  (v dnešní době většinou na CD). Psychicky narušený školák vezme tohle médium namísto střelné zbraně (toto není narážka na zemi s největším počtem incidentů se střelnými zbraněmi na školách ) a upižlá svému spolužákovi prst - vím, jde to ztuha, ale trpělivost přináší růže. Bude pak zodpovědný výrobce média, či jeho dodavatel? Na médium (alespoň u nás) drží záruku dodavatel software. A tím nepřímo napomáhá k trestnému činu.

Vím, je to absurdní příklad, ale v případě P2P klientů ten prst patří nahrávacím společnostem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SVK  |  14. 01. 2003 15:49

Napster, Audiogalaxy a Kazaa teda skoncili.

Aky osud caka napr. Imesh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LittleMan  |  14. 01. 2003 16:24

kazaa vubec neskoncila, brzo bude sit fasttrack2, + mame desitky klientu pro sit gnutella, ktera by se po padu kazaa poradne rozlostla (Gnutella, Shareaza, limewire...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qido  |  14. 01. 2003 10:08

Asi by bylo nejlepší koupit nějakej malej ostrov, udělat samostatnej stát a tam by se mohly tyhle firmy sídlit a vesele se posmívat Americe. Jo a místo sochy svobody bych navrhoval postavit velkou ruku se vztyčeným ukazovákem orientovaným směrem na USA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenny  |  14. 01. 2003 10:19

Jo a amici ti tam hodi atomovku, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad  |  14. 01. 2003 16:03

Nejdriv ale Amici prohlasi, ze vsechny oceany sou jejich a to i vcetne malych ostruvku. A az potom, co neodejdes dobrovolne (pod palbou americke namorni flotily), tak ti tam hodi atomku .... no musej si nekde vyzkouset treba novejsi verzi bomby, ze jo?

Amici maj penize a moc a mysli si, ze muzou vsechno. A hodne politiku ostatnich statu jim podlejza a boji se jich - sou to SRABI a VLEZDOPRDELKOVE , k cemu pak takovi politici sou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZiGi  |  14. 01. 2003 10:43

vsak sa skus dohodnut s fidelom, kuba je na sankcie uz zvyknuta a za prachy tam snad mozes vsetko. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidel  |  14. 01. 2003 19:43

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 01. 2003 13:38

Radši prostředníkem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  14. 01. 2003 08:45

Pripada mi to, jako by v Americe zili "bohove", kteri o vsem mohou rozhodovat a do vseho se sr*t ! A pak tam asi take ziji "nesvepravni" jedinci, kteri si nedokazi uvedomit, ze koureni a "hamburgery" nemusi byt az zas tak idealni pro zivot. A kdyz se to najednou "stane" (nemoc, obezita), tak je asi nejlepsi podat zalubu za neinformovanost. No a vrcholem je americka justice, ktera to vse "radne" prehodnoti a vynese ten "spravedlivy" rozsudek.

Proste KOCOURKOV
Samozrejme nic neni cernobile, ale v Americe je VSE mozne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  14. 01. 2003 08:52

Asi tak nějak, každý by si měl nejdřív zamést před vlastním prahem..

Ale jinak je to myslím dobrý precedenc. Kdyby si ostatní (i u nás vzali) z toho příklad, tak by zločinci neměli kam utéct, např. tuneláři měli v oblibě Bahami. Ještě by měli nám Američané dát návod, jak toho člověka odtam dostat, ale oni něco vymyslí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cato z ameriky  |  14. 01. 2003 16:10

Tady mas ten navod muj cesky priteli:
hod tam par bomb, to pomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  15. 01. 2003 10:00

A co se inspirovat u mossadu a jeho unosu (tusim) Eisenmanna z Argentiny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  14. 01. 2003 00:44

Kdyz vidim to kvantum chytraku, kteri presne vi jak jsou USA spatne a jak delaji veci spatne, nemohu pochopit, proc nase zeme neni svetovy leader ekonomiky a prava. Vzdyt mame tolik schopnych lidi, od kterych by se USA a vubec kdokoliv mohl tolik naucit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  14. 01. 2003 07:55

Hlavne by to jak sou USA spatny mel nekdo rict vsem tem co se do USA cpou, namatkou treba Linus Torvalds (kterej z toho ze dostal green kartu delal hroznou udalost), nebo Bjarne Stroustrup anebo snad vsichni co v IT neco znamenaj. Ostatni oblasti lidskeho zivota na tom nejsou o moc hur... Evidentne vsichni sou blbci, jen cesi sou nejchytrejsi. Proto chtej vsichni v cechach bydlet a zit ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-ray  |  14. 01. 2003 08:37

Ono se tam zas všichni necpou. Pravda je, že v oblasti IT v USA - pokud jste dobrý - máte mnoho možností a šanci na solidní vývar. Ale posuzovat USA jen podle možnosti, jak se tam kdo uplatní, je dost omezené.

A zrovna v těchto dnech máte možnost vidět druhou stranu mince - když se v USA někomu znelíbíte a ten má prostředky, můžete čekat cokoli - soud s Kazaa je jen drobnost,ale leccost naznačuje, ale reálná hrozba války jenom proto, že v Iráku je možná více ropy než v SAE,  staví USA do role nebezpečného státu.

Ještě štěstí, že v oblasti operačních systémů se netočí takové prachy jako v oblastech kšeftu s ropou - to by už byly některé státy s vyšší mírou černého softu srovnány se zemí americkým bombardováním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 01. 2003 15:49

Tak, tak. Vsechno je o penezich. Ja jsem doma tady.

Milý Jerry III, strc si svoje spolubydlící bez národní identity (pokud vis, co to je) kam chces. Do té tvé Udatné Sovětské Armády Ti nepolezu, promin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  14. 01. 2003 16:00

Třeba utíkaj do USA jako Jerry III, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Randalf  |  13. 01. 2003 23:45

Odpad civilizace je prostě odpad civilizace. A blbost tam jen kvete, děsím se plodů  - obávám se,  že by to mohl být takový ten otřepaný (a inovovaný pokřik chorých mozlů) Hail BUSH .

 

FUCK USA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tal0  |  14. 01. 2003 11:58

Tak tak

FUCK USA

Georg Bush a polovina ameriky to nema v hlave vsechno v poradku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lord  |  13. 01. 2003 22:29

hnupove, dat si sidlo do Australie skoro totez jako do USA, kdyby si ho dali trebas do Ruska, tak tam by se jim na americkej rozsudek tak akorat vys***i!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xjoni  |  15. 01. 2003 00:44

Ani to  dnes nezabrani vELKEMU bRATROVI, aby se nedostal nekomu na kobylku.
Prave v U$ popotahuji jednu ruskou firmu za software, ktery umi odstranit ochranu z pdf dokumentu.
Ruska firma se sice dohodla s firmou Adobe a program stahla z prodeje. Adobe, jako jediny poskozeny,
zadnou zalobu nepodala, presto ma ruska firma problemy s U$ "spravedlnosti".
Podrobnejsi info o teto kauze naleznete v poslednim cisle casopisu Internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 01. 2003 15:43

Tento problem byl na internetu probiran uz hodnekrat. Velky bratr nakonec stahl ocas mezi nohy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LittleMan  |  13. 01. 2003 22:16

Ja vim ze to tak uplne nesedi, ale tohle mi pripada jako husta buzerace. To americanum patri internet, aby si mohli diktovat jak ho kdo bude pouzivat a pokud se jim to nelibi tak bude souzenej v jejich ultra free state? Je to nespravedlnost.. Jako kdyz je nekdo za kradez souzenej ne ve svym state, ale ve stati o kterym vsichni vedi ze za zcizeni se tam dava sprt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LittleMan  |  13. 01. 2003 22:18

* state

* smrt

* sorry psal sem to v rozhorceni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  13. 01. 2003 21:13

No to je fakt komedie. Představte si, že se nějakej soud v Čechách rozhodne, že v Česku je asi hodně uživatelů Kazy a bude tu společnost soudit přesto, že je z Austrálie. Podobně by se tak mohl rozhodnout třeba nějakej soud v Kyrgizstánu... Zajímalo by mě jestli bude mít případnej rozsudek právní důsledky pro společnost registrovanou v Austrálii, nebo je celý proces jen hloupost, který se budou majitelé Kazy jen smát.

Možná, že se po rozsudku na území Kalifornie zakáže určitej tcp port, na kterým Kazaa funguje :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  13. 01. 2003 21:27

Přesně moje slova, nic proti Americe, ale už si myslí, že si může dělat všechno a kdekoliv!!! Viz Irák, klidně půjde Amerika do války, ale celý svět pude proti  . A jak to bude mimo Ameriku s Kazou, to by mě teda zajímalo, ale podle mě je blbost uplatňovat americkou legislativu mimo USA. No uvidíme, třeba nás soudy v Americe, jako vždy překvapí, no ja doufám v tom lepším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sklizetch  |  14. 01. 2003 06:48

cely svet nepujde proti. bude drzet hubu a krok. nastup bushe a jeho choutky vsechno usmernovat mi pripomina hitlera. no nechame se prekvapit. lidem z teto spolecnosti pak pravdepodobne po odsouzeni bude hrozit vazne nebezpeci na uzemi USA ze budou zatknuti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  14. 01. 2003 12:02

 Celý svět půjde proti ??? Stačí, když se podíváš na ty naše usa-řiťlezce ve vládě. Hlasovali všichni pro vojenskou pomoc. Ať si ti šašci zkusí být jedinej den na místě obyčejnejch lidí v Iráku v průběhu té války. Do jednoho by se posrali strachem a uklouzli na vlastním hovně při útěku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  15. 01. 2003 08:06

Podobneho vysledku bychom se asi dockali kdyby meli v Iraku zit v dobe miru. A nestalo by se to jen jim. Sadam musi pryc! At ty zbrane ma ted nebo se je snazi ziskat. Az je bude mit tak bude pozde. Viz Severni Korea. Az odejde domorodcum se ulevi. Jako se ulevilo nam - jen jeste vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 01. 2003 15:38

Sadam musi pryc! A proc? Protoze jej USA podezrivaji, ze ma jaderne , chemicke a kdovijake zbrane? Jsi buh, ze o tom chces rozhodovat? Pripadne mi, ze se asi moc divas na televizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fin  |  05. 02. 2003 11:22

když už jsme u toho tak včera dávali v TV dokument (pravda lehce populistický) o biologickejch zbranicha nemam klidny spanek po tom, co vim ze staty jako Irak naj bambiliony litru zarodku moru a podobnejch legracek a nevahaj to pouzit treba proti povstalcum (v minulosti) a nebo proti komukoli , kdo je nasere !!!!!

A takovej mor na ktrej neni lek v tyhle dobe, s touhlůe urbanizaci ... nic noc :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  05. 02. 2003 16:15

Hmmm. Asi je to o tom, ko ten dokument natočí. Myslíš, že ve Vietnamu padalo z B-52 něco jiného ? Nebyly to možná stejný sračky, ale určitě se jim dost podobaly. Jen se o tom teď nikde nemluví - stejně, jako se před 20-ti lety tvrdilo, že u nás neexistují političtí vězni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  05. 02. 2003 16:15

Hmmm. Asi je to o tom, kdo ten dokument natočí. Myslíš, že ve Vietnamu padalo z B-52 něco jiného ? Nebyly to možná stejný sračky, ale určitě se jim dost podobaly. Jen se o tom teď nikde nemluví - stejně, jako se před 20-ti lety tvrdilo, že u nás neexistují političtí vězni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  15. 01. 2003 09:03

Uz i Svejk rikal : "Valka musi bejt...".  Je zajimave, ze Irak tvrdi ze atomove zbrane nema, inspektri nic nenasli a stejne se proti nemu potahne. Korea nijak moc neodporuje tvrzenim, ze je schopna vyrobit ty zbrane, ale to amiky nezajima. Cim pak to asi je? No preci Korea nema ropu - takze tam se nevyplati dovazet demokracii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 01. 2003 15:38

Presne tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  15. 01. 2003 19:27

Hlavne Korea ma hodne jinych (chemickych a biologickych) zbrani ktere by evidentne pouzila. To by asi stalo hodne zivotu v Jizni Korei a Japonsku napriklad. Coz je presne ten duvod proc se do Iraku musi ted. Az si Sadam opatri dotycne zbrane (protoze se samozrejme nejedna jen o ty jaderne) a nauci se je nekam dopravit bude se s nim dat vyporadat jen tezko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.md  |  29. 01. 2003 10:41

Vite panove, asi jste prilis mladi a dejepise jste jeste tak daleko nedosli, nebo zapominate na vlastni historii

Kdyz v roce 1938 zabiral Hitler ceske pohranici, staty "kolem" se dohodli nezasahovat ve stylu, valka by byla horsi. Dodneska se lide Ceske republiky s rokem 1938 nedokazi srovnat, stale resime nas vztah k nemcum atd

Kdyby tenkrat mocnosti jako anglie, francie, rusko a usa zasahly, zrejme by nemci nenapachali tolik skody (netvrdim, ze by nezemrelo tolik lidi, ztraty by byli asi stejne, ale valka by mistne nepostihla celou evropu), mozna by se japonsko nepridalo a dneska jsme mohli byt uplne jinde

Netvrdim ze americane jsou bez chyby, chran buh. Ve velke mire "teroristickou" valku zpusobili sami, na druhou stranu pozice sadama dela problemy uz hodne let. chcete riskovat ze az bude sadam starnout a senilnet, az bude lezet na smrtelne posteli, ze nerozpouta globalni valku ve stylu "po me potopa"?

no jdete si protestovat s transparenty "make love, no war" ja mit za zadkem sadama nechci. je skoda ze tuhle praci delaji americani a ne osn, podle melo by byt vic rozhodnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  13. 01. 2003 22:15

Pokud to projde, co bude branit neAmericanum zalovat USA firmy za to ze nepisi na rychle obcerstveni (Fast??lood apd..) ze se po nem tloustne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cato  |  14. 01. 2003 16:07

Celkem nic jim bránit nebude, až na jednu "maličkost", a to jsou náklady na soudní řízení. Potravinové řetězce mají miliony dolarů, které si na to v případě nutnosti můžou dovolit vynaložit - máš je i ty?

Jinak souhlasím s ostatníma, že "argumentace" toho soudce je skutečně imbecilní a případný "rozsudek" bude u soudu vyšší instance zamítnut z důvodou nezákonnosti celého procesu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  14. 01. 2003 18:56

Ja se chci teda jen ujistit: podle vas muze bejt firma souzena jen tam kde sidli? Takze kdyz budu sidlit v Australii a vyrabet mizerny veci co se rozpadnou po tydnu pouzivani a ceskym obcanum budu z vysoka kaslat na zakonem danou zaruku tak nemuzu byt v cechach souzen? I presto ze do cech dodavam svoje vyrobky? To vazne myslite vazne? To by pak vsechny firmy sidlily v nejakym state kde nepusobej a mohli by sme zrusit soudy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wikan  |  14. 01. 2003 22:48

Soudit je muzou, ale jak je ty soudy pak muzou potrestat? To mi teda rekni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  14. 01. 2003 23:51

Treba tak ze Sharman Networks nebude smet na uzemi USA pusobit. Coz samozrejme samo o sobe v soucasnem stavu nebude mit zadny efekt. Jediny co se potom muze stat je ze zalobce pujde k Australskemu soudu a bude se dozadovat plneni toho rozsudku ve statech - cinnost Sharman Networks jinde po svete to neovlivni. Ovsem nakolik neco takoveho australske zakony umoznuji netusim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TM  |  15. 01. 2003 09:37

Samozrejme nemuze. Soudit muze jen dovozce toho zbozi a prodejce (ti zde sidli).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  15. 01. 2003 15:41

 I presto ze do cech dodavam svoje vyrobky?

Dle platne ceske legislativy musi byt pusobici spolecnost na ceskem trhu taky pravne registrovana.(nebo alespon jeji pobocka) Pote je nucena drzet zaruku na produkty dle ceskych pravnich predpisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oval  |  14. 01. 2003 21:16

Zase jeden, co umi cist mezi radky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  13. 01. 2003 20:49

Tak jsme se konecne dockali. Snad se budou muset vsichni uzivatele KAZy jit nekam zaregistrovat(podobne jako muslimove) aby mel americky superstat vetsi kontrolu co obcan dela...
Treba zacnou registrovat vsechny uzivatele PC a preventivne budou vsechny podezirat...
Big Brother is still watching YOU!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaffa  |  13. 01. 2003 20:44

nejdriv Napster ted Kazaa ..grrrrr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor