Je fakt , ze dnem zrychleni se stalo pripojeni hnusne nekvalitnim , pingy jsou kolem 200-400ms,
prikladam vypis majlu kterym si pisi s nekym kdo odpovida na mejly za spolecnost KARNEVAL.
¨K casove souslednosti ctete prosim od zdola nahoru jednotlive zpravy.
Vazeny pane Zalman, jsem stavbyvedouci u spolecnosti Skanska ZS a.s. a
stavime koleje, co kdyby jsme podle smluvnich podminek postavili usek dlouhy
pet kilometru, jenze hrbaty s nespravnym prevysenim v obloukach, proste by
se po nem nedalo osobnim vlakem jezdit,leda nejakou vleckou. Jenze ve
smlouve stoji usek dlouhy pet kilometru a tenhle taky dlouhy pet kilometru
je. Jenze kvalita stoji za vylizprdel. Jako ta Vase sestitovka. Nezlobte se
na me, ze musim pouzit vulgarni vyraz, ale ja opravdu na konstantni ping
LONI CEKAL PET MESICU. A me nebavi mit doma sluzbu , ktera ztratila kvalitu
ze dne na den, jeste ke vsemu s vyhledem dlouhodobeho trvani nekvalitniho
stavu.
Nesnasim marketingovy a manazersky tahy , jak byt lepsi nez konkurence
pouze v tabulkach a cislech, ale ze poskytujete pripojeni ktere LAGUJE, cili
je nekvalitni, to manazer uz nevi, neb je odbornik pouze obchodni.
Ze se velkoobjemova webova stranka natahne rychle jeste neznamena, ze
KARNEVAL je kvalitni.
A na zaver bych Vam chtel poradit , ze tento problem nevyresi technici,
nybrz Vase spolecnost , ktera bude muset koupit bud vice HW do serverovny,
nebo to ceho se podle meho nazoru obavate nejvic, budete muset koupit sirsi
pripojeni nez doposud vlastnite.
Na druhy zaver pripojuji screenshoty ktere nepotrebuji komentar , byli
porizeny v dobe nez jsem odesilal tento mail. A system nicim jinym sit
nezamestnaval.
Co potrebuji vedet je, jak dlouho to takhle jeste bude trvat.
Jan Starosta
----- Original Message -----
From: "Martin Zalman via RT" <internet@karneval.cz>
To: <krtek2k@tesmail.cz>
Sent: Wednesday, October 01, 2003 8:08 AM
Subject: [tesmedia.cz #7105] Nespokojeny zakaznik
>
> Vazeny zakazniku,
>
> mericem rychlosti jsem pouze chtel overit, zda-li z nasi strany dochazi k
> plneni Smluvnich podminek, kde garantujeme rychlost 600/150 kbps. Vas
problem
> samozrejme neignorujeme, v soucasne dobe na nem pracuji nasi technici.
>
> S pozdravem,
>
> Martin Zalman
> Kabelová televize Karneval
> [krtek2k@tesmail.cz - Tue Sep 30 22:26:56 2003]:
>
> > Takhle to vypada ve 22:20 v utery 30. zari , a to pinguji DNS server
> > KARNEVALu.
> >
> > Cim je to zpusobeno?
> > Jan Starosta
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Martin Zalman via RT" <internet@karneval.cz>
> > To: <krtek2k@tesmail.cz>
> > Sent: Tuesday, September 30, 2003 1:17 PM
> > Subject: [tesmedia.cz #7105] Nespokojeny zakaznik
> >
> >
> > >
> > > Vazeny zakazniku,
> > >
> > > vyzkousejte prosim test rychlosti na adrese
> > > http://www.home.karneval.cz/cz/speedtest/index.php.
> > >
> > > Na Vami uvadenem problemu technici neustale pracuji a opravdu verte,
> > ze v
> > > nejblizsim moznem terminu bude vse k Vasi spokojenosti.
> > >
> > > S pozdravem,
> > >
> > > Martin Zalman
> > > Kabelová televize Karneval
> > >
> > > [krtek2k@tesmail.cz - Mon Sep 29 18:39:11 2003]:
> > >
> > > > Vami zminovany problem by mel byt odstranen v nejblizsim
> > > > terminu. Omlouvame se za zpusobene potize a dekujeme za pochopeni.
> > > > ^
> > > > |
> > > > Toto ma byt odpoved na majl , kde jsem predevsim apeloval na Dobu
> > > > odezvy
> > > > (PING) ?
> > > >
> > > > Jak se definuje nejblizsi termin? Loni jsem na konstantni ping
> > cekal
> > > > 5
> > > > mesicu. S ohledem na to, ze mesicne platim 1400Kc bylo by to tedy
> > > > 7000Kc z
> > > > me penezenky za neco co nepotrebuji.
> > > >
> > > > Jan Starosta
> > > >
> > > > ----- Original Message -----
> > > > From: "Martin Zalman via RT" <internet@karneval.cz>
> > > > To: <krtek2k@tesmail.cz>
> > > > Sent: Monday, September 29, 2003 6:07 PM
> > > > Subject: [tesmedia.cz #7105] Nespokojeny zakaznik
> > > >
> > > >
> > > > >
> > > > > Vazeny zakazniku,
> > > > >
> > > > > omlouvame se za neuplnost vyse uvedeneho sdeleni, nicmene tarif
> > > > TURBO bude
> > > > > ve Vasem pripade plne funkcni od 1.10.2003. Do teto doby se
> > jedna o
> > > > zkusebni
> > > > > provoz, ktery byl aplikovan na uzivatele, kteri jeste nedosahli
> > > > stanoveneho
> > > > > objemu dat 5 GB. Z technickych duvodu nebylo mozne tuto zmenu
> > > > aplikovat na
> > > > > ostatni modemy. Vami zminovany problem by mel byt odstranen v
> > > > nejblizsim
> > > > > terminu. Omlouvame se za zpusobene potize a dekujeme za
> > pochopeni.
> > > > >
> > > > > S pozdravem,
> > > > >
> > > > > Martin Zalman
> > > > > Kabelová televize Karneval
> > > > >
> > > > > [krtek2k@tesmail.cz - Mon Sep 29 17:52:44 2003]:
> > > > >
> > > > > > Vazeny Karnevale ,
> > > > > > pomalu se ze me stava velice nespokojeny zakaznik.
> > > > > >
> > > > > > 1) Nelibi se mi doba odezvy (PING) na servery mimo sit
> > KARNEVAL.
> > > > > > Presne datem kdy jste pustili pro vsechny zakazniky
> > nesmyslne
> > > > > > vysokou rychlost, se KVALITA PRIPOJENI ZHORSILA dejme tomu
> > > > 10x,
> > > > > > situace je takova nejpravdepodobneji z duvodu , ze Karneval
> > > > prodava
> > > > > > sluzbu , kterou neni schopen poskytovat.PING je
> > nekonstantni
> > > > kolisa
> > > > > > kolem
> > > > > > 30-60-120-160ms, pripomenu ze pred zrychlenim byl PING 20-30ms
> > > > > > neustale a bez vyjimek pekne konstantni. A to jsem byl
> > > > spokojen.
> > > > > > Nyni nejsem!
> > > > > >
> > > > > > 2) Jeste jsem neprotahal 20GB a presto jsem zustal na "pomale
> > > > > > rychlosti" , takze ja protahal dejme tomu 9GB a mam pomalou
> > > > > > rychlost v dobe kdy nekdo jiny protahal dejme tomu 15GB a
> > ma
> > > > > > rychlost 600/150. Kde je spravedlnost? Zakaznikem jsem jiz
> > rok.
> > > > > >
> > > > > > Rad bych se dozvedel jak dlouho bude trvat situace prevazne
> > kolem
> > > > > > NEKVALITY PRIPOJENI. Tento problem tu byl uz pred rokem v
> > > > obdobi
> > > > > > zhruba rijen02 , listopad02, prosinec02, leden03, brezen03,
> > pak
> > > > > > jsem si konecne oddechl , PING se usadil a na prijemne
> > hladine
> > > > a
> > > > > > byl tak az doposud , a to jsem byl SPOKOJENY ZAKAZNIK.
> > > > Konstantni
> > > > > > ping je pro me velice dulezity a je to jedina vec kvuli
> > ktere
> > > > > > pripojeni potrebuji.
> > > > > > Nepotrebuji rychlost 600/150, ma-li byt doprovazena
> > > > nekonstantnim
> > > > > > pingem.
> > > > > >
> > > > > > Zadam o rychle zjednani napravy nebot nehodlam
> > platit
> > > > za
> > > > > > neco co pro me ztratilo cenu.
> > > > > >
> > > > > > Jan Starosta
> > > > >
> > > > > --
> > > > > Pro dalsi komunikaci v teto konkretni zalezitosti prosim
> > vyhradne
> > > > pouzivejte
> > > > > vyse uvedenou znacku predmetu teto zpravy. Automaticky k tomu
> > dojde,
> > > > pokud
> > > > > pouzijete volbu "Odpovedet (Reply)".
> > >
> > > --
> > > Pro dalsi komunikaci v teto konkretni zalezitosti prosim vyhradne
> > pouzivejte
> > > vyse uvedenou znacku predmetu teto zpravy. Automaticky k tomu dojde,
> > pokud
> > > pouzijete volbu "Odpovedet (Reply)".
> >
>
> --
> Pro dalsi komunikaci v teto konkretni zalezitosti prosim vyhradne
pouzivejte
> vyse uvedenou znacku predmetu teto zpravy. Automaticky k tomu dojde, pokud
> pouzijete volbu "Odpovedet (Reply)".
>