Karneval hlásí 10 000 uživatelů internetu, UPC jich má 40 000

Společnost Karneval dnes vydala tiskovou zprávu, podle které počet aktivních uživatelů internetových služeb Light, Turbo a Premium Turbo dosáhl 10 000 domácností. Obchodní ředitel Karnevalu k tomuto údaji dodal, že až 95 % objednávek se týká služeb s rychlostí 1mbit a výše. Zájem o levný internet s rychlostí 150/50 kbps za 690 korun s DPH je tak poměrně malý.

Opačnou zkušenost má společnost UPC se svou nabídkou chello easy, která za 550 korun nabízí připojení rychlostí 256/64 kbps. Podle informací ředitele pro komunikaci Františka Maliny přijímá UPC stovky objednávek na tuto službu denně. UPC zveřejňuje počty uživatelů pouze čtvrtletně, neoficiální odhady se v tuto chvíli pohybují kolem 40 000 uživatelů všech čtyř tarifů chello.

Zdroj: Karneval, UPC

Diskuze (38) Další článek: Benq propaguje nové displeje s 8ms odezvou soutěží o 20 LCD monitorů

Témata článku: Internet, UPC, Poskytovatelé internetu, Turbo, Easy, Uživatel internetu

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu