Karneval hlásí 10 000 uživatelů internetu, UPC jich má 40 000

Společnost Karneval dnes vydala tiskovou zprávu, podle které počet aktivních uživatelů internetových služeb Light, Turbo a Premium Turbo dosáhl 10 000 domácností. Obchodní ředitel Karnevalu k tomuto údaji dodal, že až 95 % objednávek se týká služeb s rychlostí 1mbit a výše. Zájem o levný internet s rychlostí 150/50 kbps za 690 korun s DPH je tak poměrně malý.

Opačnou zkušenost má společnost UPC se svou nabídkou chello easy, která za 550 korun nabízí připojení rychlostí 256/64 kbps. Podle informací ředitele pro komunikaci Františka Maliny přijímá UPC stovky objednávek na tuto službu denně. UPC zveřejňuje počty uživatelů pouze čtvrtletně, neoficiální odhady se v tuto chvíli pohybují kolem 40 000 uživatelů všech čtyř tarifů chello.

Zdroj: Karneval, UPC

Témata článku: Internet, UPC, Poskytovatelé internetu, Turbo, Easy

Určitě si přečtěte

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

** Fluent Design je vzhled, do kterého postupně Microsoft převleče celý systém ** Staví na průhlednosti a velkých plochách ** Do Windows 10 se z části dostane už zítra při vydání podzimní aktualizace

Včera | Stanislav Janů | 84


Aktuální číslo časopisu Computer

Nový seriál o programování elektroniky

Otestovali jsme 17 bezdrátových sluchátek

Jak na nákup vánočních dárků ze zahraničí

4 tankové tiskárny v přímém souboji