Karneval hlásí 10 000 uživatelů internetu, UPC jich má 40 000

Společnost Karneval dnes vydala tiskovou zprávu, podle které počet aktivních uživatelů internetových služeb Light, Turbo a Premium Turbo dosáhl 10 000 domácností. Obchodní ředitel Karnevalu k tomuto údaji dodal, že až 95 % objednávek se týká služeb s rychlostí 1mbit a výše. Zájem o levný internet s rychlostí 150/50 kbps za 690 korun s DPH je tak poměrně malý.

Opačnou zkušenost má společnost UPC se svou nabídkou chello easy, která za 550 korun nabízí připojení rychlostí 256/64 kbps. Podle informací ředitele pro komunikaci Františka Maliny přijímá UPC stovky objednávek na tuto službu denně. UPC zveřejňuje počty uživatelů pouze čtvrtletně, neoficiální odhady se v tuto chvíli pohybují kolem 40 000 uživatelů všech čtyř tarifů chello.

Zdroj: Karneval, UPC

Témata článku: Internet, Poskytovatelé internetu, UPC, Easy, Turbo

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu