Kamera iPhonu vás může potají špehovat, zjistil zaměstnanec Googlu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 52

Názory k článku

avatar
02. 11. 2017 15:07

Reseni je jednoduchu. Apple by mel mit na kameru app, ktere by slo zapinat a vypinat podobne jako wifi, gps a pod na androidu. Kdo chce, si to necha zaple a kdo ne, tak si to vypne. Podstatne je, aby to byla app, aby ty programy se nemohli napojit na kameru primo.Treba na adroidu na tabletu si vypnu pres tuk-tlacitko zvuk, ale presto nektere app, hry, zvuk prehravaji. Dokud nestahnu hlasitost nebo v te hre zvuk nevypnu zvlast. Tak tohle bych teda u kamery nerad videl :) (a to jsem ho nedavno preinstaloval, tovarni nastaveni, takze by tam nemel byt vir)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 10. 2017 13:42

Pekná blbina, telefon je cely cas v puzdre a moze si zaznamenavat akurat tmu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 10. 2017 11:29

"... Na to, že v dnešní době digitálních technologií a fotoaparátů v hodinkách je soukromí prakticky neexistujícím přežitkem jsme si tak nějak zvykli ..."
Pane Pánek, Vy jste si na to možná zvykl, ale já si na tohle nezvyknu nikdy. Nemám důvod ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  29. 10. 2017 12:04

Zdravím. Daný pán, čo vytvoril zahraničný článok je až fanaticky zástanca Androidu a nadáva na Apple produkty v rôznych diskusiách. Viem, že nemôžete kontrolovať autorov zahraničných článkov, čo kto kde píše. Bohužiaľ je to tendenčne zameraný článok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 10. 2017 10:47

Shrnu fakta:
- Zaměstnanec firmy, která je proslulá špehováním a sledováním svých uživatelů
- "Náhodou"
- "Ve svém volném čase"
- "Čistě náhodou technik"
- "Zjevně člověk s velmi dobrými znalostmi"
- Rozjede projekt velké časové náročnosti zcela charitativně nikým nehonorovaný
- Mark Zuckerberg si zakrývá foťák na mobilu, i když používá Android? Proč?
- Publikovaný úplnou náhodou doslova pár dnů před zahájením prodeje iPhone XPanečku, to je ale náhod naráz! Ani nemusím být jabkař, aby se mě z té shody neobvyklých okolností nezvedal kufr.
Za mě PR článek Googlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2017 10:40

Jenže to není chyba jak si někdo myslí. To je záměr. Jak jinak by se Americké špionážní služby dostali do vašeho mobilu. Počkají až si to zapnete sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2017 03:11

Jsem přesvědčen, že zrovnatak dochází ke špehování i na mobilní platformě Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 10. 2017 00:17

Ono je celkem jedno na jake platforme to je. Jakmile uzivatel povoli pristup ke kamere, tak si apka dela s kamerou co chce a ldy chce. I bez vedomi uzivatele. Navic. Kolik lidi ma doma polozeny telefon tak, aby zadni kamera neco mohla natacet nebo fotit. Obvykle je telefon pozeny na zadech a tak si maximalne natoci kapsu od gati nebo stul. Bulvarni clanek jmenem senzace. Jdeme dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2017 15:50

No a co?
O Snowdenovi jste neslyšeli v redakci nebo..? Tohle nikoho nezajímá očividně. Sice je to absurdní a šílené ale ani fakt, že jeden stát sleduje všechny lidi na světě a prokazatelně může a špehuje kohokoli kdo má jakékoli zařízení s internetem a kamerou/mikrofonem, nikoho nepohoršil a všem je to ukradené.
Tak proč by teď měl někdo vstávat ze židle že "i" zařízení od Applu se tohodle účastní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 10. 2017 12:27

Nevím, ono to někoho doopravdy překvapilo?
Mě by silně překvapilo sdělení, že "je prokázáno, že kamera ifounu vás nešpehuje a špehovat nemůže".
Teď jen zbývá si počkat na to, až (vzápětí?) nějaký zaměstnanec Applu vydá "překvapivý" a "objevný" článek na téma, že kamara androidu špehuje své uživatele.
Aspoň se o tom mluví a třeba díky tomu přibude pár lidí, kteří se starají o užovatelská práva a chování aplikací na svých mobilech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2017 12:09

Nemůžu říct, že mě to překvapuje. Navíc u toho novýho přístroje s identifikací obličeje to přece musí být jasný každýmu. Je to stejný jako u snímače otisku prstu - ten taky "poslouchá" pořád, pokud je aktivován. Proč by to u kamerky mělo bejt jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2017 11:24

Tvl .. chápu dobře, že ten článek je o tom, že "uživatel přidělí právo používat foťák aplikaci a pak se diví, že ten foták ta aplikace používá"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2017 10:40

tiez som uz pocul cvakat focus na mojom androide bez toho aby som mal vedome pustenu nejaku foto apku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2017 10:31

"zjistil, že uživateli stačí povolit přístup k fotoaparátu některým aplikacím iOS, a ten již pak může natáčet ze zadní a přední kamery, pořizovat snímky s možností je okamžitě nahrát na internet či snímat váš obličej v reálném čase. Aniž byste o tom tušili."Tak jestli někdo povolí aplikaci přístup k fotoaparátu a pak netuší že ta aplikace ten fotoaparát může použít tak je to idiot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2017 09:28

Je vtipné, že na toto poukazuje někdo zrovna od Google

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 10. 2017 09:18

To bude jak u notebooku, každej zalepenou webkameru páskou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor