Kamenné obchody Microsoftu mají úspěch, chystají se další pobočky

Microsoft plánuje rozšířit síť poboček svého maloobchodního řetězce, který uvedl do provozu loni na podzim. První dva obchody v arizonském Scottsdale a kalifornském Mission Viejo totiž zaznamenaly veliký úspěch u zákazníků a největší softwarové firmě světa se tak vyplatí nadále investovat do expanze těchto prodejních kanálů. Dva nové obchody by se podle informací Business Insider měly brzy objevit v San Diegu v Kalifornii a v Denveru ve státě Colorado.

Microsoft prozatím tají přesnou lokaci nových poboček, pokračuje však ve svém plánu rozšířit značku Microsoftu ve stylu populárních Apple Store po celých Spojených státech a později také do Evropy a dalších kontinentů. Jak uvádí někteří analytici, Microsoftu se podařilo vzít si to nejlepší z Apple Store a přidat k tomu některé nové prvky. Obchody redmondského giganta tak působí jako jedna veliká showroom s možností osahat si nové produkty partnerských společností, společně s hardwarovými produkty Microsoftu a novým softwarem.

Z Evropy nejdříve Londýn

Kamenné obchody ale nepůsobí pouze jako prodejní kanál, ale také budují značku firmy. Zákazníci a návštěvníci se zde mohou seznámit s rozsáhlým portfoliem produktů a navíc je zde několik zaměstnanců, kteří zdarma poradí a vyřeší problémy s produkty firmy. Zahraniční novináři, kteří se anonymně vydali služby v obchodech Microsoftu vyzkoušet, potvrzují, že zaměstnanci jsou vysoce kvalifikovaní a dokáží se vším poradit. Sám Microsoft neustále hledá nové lidi do svých obchodů a snaží se vybírat pouze ty nejlepší. Při spouštění prvních dvou obchodů například vyšlo najevo, že se firma snažila přebrat zaměstnance Apple Store pod lákadlem vyššího platu.

Softwarový moloch kromě poboček v San Diegu a Denveru chystá otevřít obchod také na Times Square v New Yorku, přímo vedle slavného Apple Store, kde se tento víkend tvořily obrovské fronty zájemců čekajících na spuštění prodejů tabletu iPad. Z evropských měst má Microsoft zamířeno nejdříve do Londýna, přesné datum otevření pobočky ale nespecifikoval. Pro Microsoft je po Spojených státech vždy druhou metou právě Velká Británie. Nedávno zde například spustil plnohodnotnou verzi internetových služeb Bing a investoval do mohutné reklamní kampaně.

Diskuze (21) Další článek: Video: Chrome je ďábelsky rychlý, tvrdí animovaná reklama

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,