Kamenné obchody Microsoftu mají úspěch, chystají se další pobočky

Kamenné obchody Microsoftu mají úspěch, chystají se další pobočky

Microsoft plánuje rozšířit síť poboček svého maloobchodního řetězce, který uvedl do provozu loni na podzim. První dva obchody v arizonském Scottsdale a kalifornském Mission Viejo totiž zaznamenaly veliký úspěch u zákazníků a největší softwarové firmě světa se tak vyplatí nadále investovat do expanze těchto prodejních kanálů. Dva nové obchody by se podle informací Business Insider měly brzy objevit v San Diegu v Kalifornii a v Denveru ve státě Colorado.

Microsoft prozatím tají přesnou lokaci nových poboček, pokračuje však ve svém plánu rozšířit značku Microsoftu ve stylu populárních Apple Store po celých Spojených státech a později také do Evropy a dalších kontinentů. Jak uvádí někteří analytici, Microsoftu se podařilo vzít si to nejlepší z Apple Store a přidat k tomu některé nové prvky. Obchody redmondského giganta tak působí jako jedna veliká showroom s možností osahat si nové produkty partnerských společností, společně s hardwarovými produkty Microsoftu a novým softwarem.

Z Evropy nejdříve Londýn

Kamenné obchody ale nepůsobí pouze jako prodejní kanál, ale také budují značku firmy. Zákazníci a návštěvníci se zde mohou seznámit s rozsáhlým portfoliem produktů a navíc je zde několik zaměstnanců, kteří zdarma poradí a vyřeší problémy s produkty firmy. Zahraniční novináři, kteří se anonymně vydali služby v obchodech Microsoftu vyzkoušet, potvrzují, že zaměstnanci jsou vysoce kvalifikovaní a dokáží se vším poradit. Sám Microsoft neustále hledá nové lidi do svých obchodů a snaží se vybírat pouze ty nejlepší. Při spouštění prvních dvou obchodů například vyšlo najevo, že se firma snažila přebrat zaměstnance Apple Store pod lákadlem vyššího platu.

Softwarový moloch kromě poboček v San Diegu a Denveru chystá otevřít obchod také na Times Square v New Yorku, přímo vedle slavného Apple Store, kde se tento víkend tvořily obrovské fronty zájemců čekajících na spuštění prodejů tabletu iPad. Z evropských měst má Microsoft zamířeno nejdříve do Londýna, přesné datum otevření pobočky ale nespecifikoval. Pro Microsoft je po Spojených státech vždy druhou metou právě Velká Británie. Nedávno zde například spustil plnohodnotnou verzi internetových služeb Bing a investoval do mohutné reklamní kampaně.

Diskuze (21) Další článek: Video: Chrome je ďábelsky rychlý, tvrdí animovaná reklama

Témata článku: Microsoft, Byznys, Showroom, První zájemce, Londýn, Business insider, San Diego, Obchod, Apple Store, Spuštění prodejů, Colorado, Velká fronta, Velké město, Velká expanze, Diego, Plat, Zahraniční novinář, Insider, Microsoft Store, Denver, Times Square, Pobočka, Úspěch


Určitě si přečtěte

Užitečné funkce ve Windows 10, o kterých možná ani nevíte

Užitečné funkce ve Windows 10, o kterých možná ani nevíte

** Operační systém Windows 10 nabízí spoustu užitečných drobností ** O některých funkcích mnoho uživatelů není ** Ukážeme vám některé užitečné vychytávky

Vladislav Kluska | 83

Jak funguje největší akumulátor v Česku: podívejte se do elektrárny Dlouhé Stráně

Jak funguje největší akumulátor v Česku: podívejte se do elektrárny Dlouhé Stráně

** Přečerpávací vodní elektrárna Dlouhé stráně je obdivuhodné technické dílo ** Stejná turbína vyrábí elektřinu i tlačí vodu zpět do horního jezera ** Strojovna elektrárny je zabudována v podzemí

David Polesný | 35

Tohle tak jednou zažít: Nová vzducholoď Airlander 10 s prosklenou podlahou

Tohle tak jednou zažít: Nová vzducholoď Airlander 10 s prosklenou podlahou

** Airlander 10 nabídne plavby vzduchem v interiéru s prosklenou podlahou ** Luxusní vzducholoď byla původně vyvíjena pro vojenské účely ** Počítá se s třídenními „kochacími“ výlety za poznáním

Karel Kilián | 7



Aktuální číslo časopisu Computer

Nejlepší programy pro úpravu fotek zdarma

Externí disky pro zálohu dat

Velký test: herní notebooky

Srovnání 12 batohů